vaan itsekullekin säädylle....
nukkuisko vai huuhailisko.... siinäpä pulma..... lähtis noi nakit vaan silmistä pois....:))))jos nukkuis.....
Iltapäivääää.....
43
635
Vastaukset
- AMR-52
...nuku,nurmilintu...))) mis sie oikeen oot??
mie sinnuu nii vartuin rautatieasemal..- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
olen ollu taas hyvässä piilossa......:))))))
...aloitan järjestelmällisen etsinnän siun piilon
löytämisex.lähen asemalta eteläänpäin ovensuukalluppia tekemää,harhautukseksi vartiotorneja kainalos...)))))) AMR-52 kirjoitti:
...aloitan järjestelmällisen etsinnän siun piilon
löytämisex.lähen asemalta eteläänpäin ovensuukalluppia tekemää,harhautukseksi vartiotorneja kainalos...))))))ihan suuretsinnän..... näinköhän tuottaa tulosta....;)))) no mene ja tiedä...taidan äkkiä käydä kahvit laittamas tippuun... hammasta kolottaa siihen malliin...
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
ihan suuretsinnän..... näinköhän tuottaa tulosta....;)))) no mene ja tiedä...taidan äkkiä käydä kahvit laittamas tippuun... hammasta kolottaa siihen malliin...
...muista sit,mie en maitoo,jos ei sitä just "meijerist" saa....)))))kahvi-aika nyt just..)) sokeria en myöskään,menee hukkaan ko het sulaa suus..)))
AMR-52 kirjoitti:
...muista sit,mie en maitoo,jos ei sitä just "meijerist" saa....)))))kahvi-aika nyt just..)) sokeria en myöskään,menee hukkaan ko het sulaa suus..)))
vaine purkista.... koska"meijerit" ovat epäkunnossa..... siis ilman sokeria... ootas hetki..... "kuppi kahvia" ollos hyvä....:)))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
vaine purkista.... koska"meijerit" ovat epäkunnossa..... siis ilman sokeria... ootas hetki..... "kuppi kahvia" ollos hyvä....:)))
..hiukan jäähtymään,no,ei se mittää,kiiiitoosss..)) mennääkö illal toril,siel
"reetu" lauleskelloo?? AMR-52 kirjoitti:
..hiukan jäähtymään,no,ei se mittää,kiiiitoosss..)) mennääkö illal toril,siel
"reetu" lauleskelloo??kelloooo.... mennään vaan.... tuli muuten pikkasen vahvaa kahvia ku letit vallan pystyyn nous.....:)))))
- poromies
BBrunetti kirjoitti:
kelloooo.... mennään vaan.... tuli muuten pikkasen vahvaa kahvia ku letit vallan pystyyn nous.....:)))))
en jaksanu lukee viestii kokonaa, nii mikä alkoi törröttää?
poromies kirjoitti:
en jaksanu lukee viestii kokonaa, nii mikä alkoi törröttää?
eiku letit...... :)))))) nous....
- poromies
BBrunetti kirjoitti:
eiku letit...... :)))))) nous....
eka luin tämänkin viestis että letut....kyllä tämä tästä.
- Laajakaistapää
BBrunetti kirjoitti:
kelloooo.... mennään vaan.... tuli muuten pikkasen vahvaa kahvia ku letit vallan pystyyn nous.....:)))))
...as,mikä miul nous,miehä sanoin,jot ei sokerii,ei tarvi houkutella....))))
sovitaan aika siin rautsikal,mie siut vien mennessäin.....toril..))) poromies kirjoitti:
eka luin tämänkin viestis että letut....kyllä tämä tästä.
optikolle menoa melkein välittömästi....:))))))koska jouduin ihan tarkastamaan mitä kirjoitin....:)))
- AMR-52
Laajakaistapää kirjoitti:
sovitaan aika siin rautsikal,mie siut vien mennessäin.....toril..)))..tuo muinaismuisto lipsahti..((( ko miul käytös
polliisin yxsormijärjestelmä,tulee lipsahduksia..(( Laajakaistapää kirjoitti:
sovitaan aika siin rautsikal,mie siut vien mennessäin.....toril..)))meinaat viedä mennessäs.....:)))))
AMR-52 kirjoitti:
..tuo muinaismuisto lipsahti..((( ko miul käytös
polliisin yxsormijärjestelmä,tulee lipsahduksia..((katos.... ku sulta lipsahti....:))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
meinaat viedä mennessäs.....:)))))
..tarvit ehottomast maaseudun rauhaa...))
tuon siut tänne viljapeltoi viereen...)))
mikäs ois ruispellos ...)))))))) AMR-52 kirjoitti:
..tarvit ehottomast maaseudun rauhaa...))
tuon siut tänne viljapeltoi viereen...)))
mikäs ois ruispellos ...))))))))ehkä tarvitsen...... niin ja sit kaiken maailman paarmat ja itikat pörräilee mun kimpussa....;))))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
ehkä tarvitsen...... niin ja sit kaiken maailman paarmat ja itikat pörräilee mun kimpussa....;))))
...kuulu kumpaakaan kastiin.)))) mie sinnuu leyhyttelen välil koivuvastal..)) ei kiusaa..
ja on miul pasimysiinii,ehtona,et mie lääkitsen....))) AMR-52 kirjoitti:
...kuulu kumpaakaan kastiin.)))) mie sinnuu leyhyttelen välil koivuvastal..)) ei kiusaa..
ja on miul pasimysiinii,ehtona,et mie lääkitsen....)))mulla ei ois mittään hätää..... ja ku sä sit viel minut lääkitset....;)))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
mulla ei ois mittään hätää..... ja ku sä sit viel minut lääkitset....;)))
...sivuammatilt DInaprapath...)) ´miul herkät sormet,samanlaisen luonteeni lisäks...)))
eli,sie tarvit pikaista hoitoo...))))) AMR-52 kirjoitti:
...sivuammatilt DInaprapath...)) ´miul herkät sormet,samanlaisen luonteeni lisäks...)))
eli,sie tarvit pikaista hoitoo...)))))lääkärin määräys..:))))))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
lääkärin määräys..:))))))
..reseptinkirjoitus oikeus..)) mut niitä lääkkeitä ei saa apteekist...))) miun itse lääkittävä siut..)) mut...ei maistu pahalt..mie vaik jäätelön kans sitä sit...)))))
AMR-52 kirjoitti:
..reseptinkirjoitus oikeus..)) mut niitä lääkkeitä ei saa apteekist...))) miun itse lääkittävä siut..)) mut...ei maistu pahalt..mie vaik jäätelön kans sitä sit...)))))
koska en tykkää pahoista lääkkeistä.... yök.... :))
- Anneli
Laita pannulle munat ja pekonit sekä lauleskele kokkaillessa. Elikkä, vastaus = huuhaa.
- luke67
Tytön viereen.
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
oon jo..... :)))) tai se tuli mun viereen...
Mä lähen hetkeks rullaileen. Heipatihei.
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
heips.... vaan...:))))
Nyt tän päivän lenkkitehty.
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
luistellu kenenkää päälle..... ;))
Yhtä pyöräilijää vähä tuuppasin.
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
kehtasit.....;))
pihasta eteen, luistelin kii ja sanoin. Vittuili, niin tuuppasin puskaan.Anteeks kirosana.
luke67 kirjoitti:
pihasta eteen, luistelin kii ja sanoin. Vittuili, niin tuuppasin puskaan.Anteeks kirosana.
tuuppija..... :))))))
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
tuuppija..... :))))))
Mulle ei auota päätä vaik tämmönen ripakinttu olen.
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
tekeen..... :)))))))))
Palaillaan.
- poromies
kova kanki piällä, kyllä tää tästä...
- AMR-52
..mei tarinointi jo nii pitkäl,jot piti hierarkiaa "syventää". saitkohan sie lääkkeest väärän käsityksen.. se vain akuuttia tapausta varten...))) siu kohdal vierihoito olis tärkeetä..)))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422026En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81942