nyt on massu täynnä roskaruokaa.... mutta nythän on todistettu se et roska ei olekaan roskaruokaa....
sit viel tilaisin sellaisen nuijanukutuksen ku en pääse tästä koneesta irti....taidan olla tän masiinan kanssa jo ikäänkuin naimisissa.....:)))
iltaa kaikille.....
24
648
Vastaukset
- quistis
nuorelleparille:o))))))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
kiitos..... olemme hyvin onnellisia......:)))
Mä tiesin et nyt on taas rakkaus IN!!!!!
quistis kirjoitti:
Mä tiesin et nyt on taas rakkaus IN!!!!!
oot selvännäkijä.....:)))mutta rakkaus.... aha niin ihanaaa.....
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
oot selvännäkijä.....:)))mutta rakkaus.... aha niin ihanaaa.....
tälläsellä noita-akalla selvänänäkö lahja on;o)) Heh....
quistis kirjoitti:
tälläsellä noita-akalla selvänänäkö lahja on;o)) Heh....
noita-akka äläs höpötä....;))))))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
noita-akka äläs höpötä....;))))))))
täällä yksinään...Se on toi luuta tossa verannalla....;o)))
quistis kirjoitti:
täällä yksinään...Se on toi luuta tossa verannalla....;o)))
et lennä sillä luudalla päin mun ikkunaaa.... onks se moottorilla vai ilman....:))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
et lennä sillä luudalla päin mun ikkunaaa.... onks se moottorilla vai ilman....:))))
tsydemihän siinä on...Kun mä sille istahdan niin käyntiin lähtee kun vanha singeri;o)))
quistis kirjoitti:
tsydemihän siinä on...Kun mä sille istahdan niin käyntiin lähtee kun vanha singeri;o)))
moottori.... toivottavasti käytät siinä luontoystävällistä polttoainetta.... hei mutta ihan pitää mainita... että imuri... oiva kulkuneuvo....:))))ja katsos.... on aina letku kädessä..... voi vitsi mä olen syntinen.... mieleltäni....;)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
moottori.... toivottavasti käytät siinä luontoystävällistä polttoainetta.... hei mutta ihan pitää mainita... että imuri... oiva kulkuneuvo....:))))ja katsos.... on aina letku kädessä..... voi vitsi mä olen syntinen.... mieleltäni....;)))
sen!!! Kuule otas luuta...Siin on aina kova varsi...ja arvaa missä...Heh:o)) Nyt kipitän taas päiväkirjalle;o))
quistis kirjoitti:
sen!!! Kuule otas luuta...Siin on aina kova varsi...ja arvaa missä...Heh:o)) Nyt kipitän taas päiväkirjalle;o))
toi on löysä... toi letku... niin ja viel tunnustelen.... hitto ku ei suu osaa kiinni pysyä..... tai tässä tapauksessa sormet.....;))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
toi on löysä... toi letku... niin ja viel tunnustelen.... hitto ku ei suu osaa kiinni pysyä..... tai tässä tapauksessa sormet.....;))))
pois...otas vain nyt suosilooa se luuta ja kokeiles sitä;o))) Niihn..Jämäkkä ja kankee..
quistis kirjoitti:
pois...otas vain nyt suosilooa se luuta ja kokeiles sitä;o))) Niihn..Jämäkkä ja kankee..
luutaan vaihto.....het..
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
luutaan vaihto.....het..
vain kannattanutkin...Aikasmoista kyytiä saat;o)))
quistis kirjoitti:
vain kannattanutkin...Aikasmoista kyytiä saat;o)))
taidan aamulla testata ja kunnolla....:))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
taidan aamulla testata ja kunnolla....:))))
alrta aikayksikön saa tietsikka kovan kilpailijan...;o))
quistis kirjoitti:
alrta aikayksikön saa tietsikka kovan kilpailijan...;o))
kauhian mustis ku taas näppäimistö jumittaa.....:))))
- Blonti
ei roska ruokaa ookkaan! Terveysintoilijat on keksiny vaan et kukaan ei söis herkkuja! Ja pah heille, pitsat on ruokaa siinä mis muutki.
No mä sain sen mesen nyt sitte oookoo :DDDD
taidan antaa puoskarin mulle sen tulla värkkää.... koska olen niin taitava näissä koneissa....:))))
BBrunetti kirjoitti:
taidan antaa puoskarin mulle sen tulla värkkää.... koska olen niin taitava näissä koneissa....:))))
kyllä vallan puutuu paikat täs kun tota väkertää :)
Mulla hävis sieltä tietysti kaikki :(
Ja nyt joutuu tykittää kaikki uudellee :/
Huomasitko että lähetin postia? :DMelina-76 kirjoitti:
kyllä vallan puutuu paikat täs kun tota väkertää :)
Mulla hävis sieltä tietysti kaikki :(
Ja nyt joutuu tykittää kaikki uudellee :/
Huomasitko että lähetin postia? :Deli käyn tup...tupakan polttamas... ja sit luen sun postin;))))
- poromies
en kuullut kysymystä mutta totean että juuri tämän palstan tasosta en tiedä juuri mitään. On ikävää jos palstat jätetään rauhaan, oman onnensa nojaan. Ei niin kuulu tehdä palstoille. Palstat tykkää kun niille kirjoitetaan...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422016En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421391Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929