jokaiselle... mukavia unikuvia:)))))))nati nati....
Pehmoisia... unia.......
15
613
Vastaukset
- perskuti
BBrunetti heittäytyä joogaamaan koko selällä?
meinata... niin sori.. löysin vanhan jutun enkä valitettavasti ollu sitä lukenut... anteeks...
niin seuraavan kerran laitan sulle kaulapannan ja hihnan.... pysyt ainakin hetken paikallas.... niin etkä hmmm katoa silleen salaperäisesti...:)))
- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
muistat enää moisia vanhoja.....
Jos se oli negatiivinen niin unohda,...jollei niin kerro.
Olen sen verran heikko ilmaisemaan asiaani kirjoitettuna, väärinkäsityksen mahdollisuuksia tulee väkisinkin...?
Valinta on lukijan kuinka hän ymmärtää, tai tahtoo ymmärtää,...kirjoittaja ei voi aavistaa lukijan "fiilistä". perskuti kirjoitti:
Olen sen verran heikko ilmaisemaan asiaani kirjoitettuna, väärinkäsityksen mahdollisuuksia tulee väkisinkin...?
Valinta on lukijan kuinka hän ymmärtää, tai tahtoo ymmärtää,...kirjoittaja ei voi aavistaa lukijan "fiilistä".mun lomasta kyselit... käy katsoo.... tais olla 12 ja rakkaat kanssasiskot tai jotain sinne päin... mä en ollu sun vastausta lukennu...
perskuti kirjoitti:
Valinta on lukijan kuinka hän ymmärtää, tai tahtoo ymmärtää,...kirjoittaja ei voi aavistaa lukijan "fiilistä".minkätakia menin noin kauas.... kuhan huvikseen... ja mä kans huono ilmaisemaan itseäni näin....
- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
niin seuraavan kerran laitan sulle kaulapannan ja hihnan.... pysyt ainakin hetken paikallas.... niin etkä hmmm katoa silleen salaperäisesti...:)))
Tosiaankin,..minulla ei ole tarvetta kadota, vaan käyn huuhaalla välillä vilkaisemassa kun koneella olen,..pää-asiassa muussa tarkoituksessa
olen koneella.
Joskus tulee soitto skypelle, niin en pysty saman-aikaisesti kirjoittelemaan huuhaalle,...olen pahoillani! perskuti kirjoitti:
Tosiaankin,..minulla ei ole tarvetta kadota, vaan käyn huuhaalla välillä vilkaisemassa kun koneella olen,..pää-asiassa muussa tarkoituksessa
olen koneella.
Joskus tulee soitto skypelle, niin en pysty saman-aikaisesti kirjoittelemaan huuhaalle,...olen pahoillani!löytyikö se ihan vanha juttu.... ja mulle nää koneet ihan hepreaa.... hyvä jos tätä osaan käyttää......:)))
- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
löytyikö se ihan vanha juttu.... ja mulle nää koneet ihan hepreaa.... hyvä jos tätä osaan käyttää......:)))
Tuleeko minun todella kaivaa esiin joskus kirjoittamani asia?...en tule sitä tekemään! Sanottu mikä sanottu,...pidät siintä tai et!
Oteetaas molemmat vähän keski-kesäisempi ote koko huuhaalla, ja hymyillään:=)) - Brune ejk
perskuti kirjoitti:
Tuleeko minun todella kaivaa esiin joskus kirjoittamani asia?...en tule sitä tekemään! Sanottu mikä sanottu,...pidät siintä tai et!
Oteetaas molemmat vähän keski-kesäisempi ote koko huuhaalla, ja hymyillään:=))tarvi ei... ja sitä paitsi yleensä hymyilen... paitsi tänään ku näppäimistö jumii mulle:)))
- perskuti
Brune ejk kirjoitti:
tarvi ei... ja sitä paitsi yleensä hymyilen... paitsi tänään ku näppäimistö jumii mulle:)))
Kaada sokeroitua mehua päälle ja huomenna... anna auringon rusketta se,...johan hyvä tulee,...ei enää jumittele vaan on todella jumissa:DD
Ajattele "saat" ihkauuden näppiksen:=)) - brune ejk
perskuti kirjoitti:
Kaada sokeroitua mehua päälle ja huomenna... anna auringon rusketta se,...johan hyvä tulee,...ei enää jumittele vaan on todella jumissa:DD
Ajattele "saat" ihkauuden näppiksen:=))taidan tehdä.... :))tai jos itseäni lisää paahdan...
nyt tuli unimasa..... nuku hyvin nähden ihania unia.....
mulla toi teräsmies tulee käymään.... unissa...;))) - perskuti
brune ejk kirjoitti:
taidan tehdä.... :))tai jos itseäni lisää paahdan...
nyt tuli unimasa..... nuku hyvin nähden ihania unia.....
mulla toi teräsmies tulee käymään.... unissa...;)))Brune,... hyvää yötä.
Katso unessa,... ettei teräsmiehellä ole paidanhelma ruosteessa:=)
- innokas-30
kiitti samoin
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422016En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421391Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929