Mies heräsi aamulla,
juoksi keittiöön,
avasi verhot ja huusi....
"ai että on kaunis päivä"
mitään vastausta ei kuulunut,
jonka jälkeen hän meni olohuoneeseen,
avasi verhot ja huusi
"ai että on kaunis päivä!"
Vielläkään ei vastausta kuulunut.
Mies juoksi makuuhuoneeseen,
avasi verhot ja huusi
"ai että on kaunis päivä tänään!"
vihdoinkin vaimo nosti päätään ja kysyi...
"mitä hitto sinä melskaat ympäri kämppää!"
"noku sinä sanoit eilen että joku kaunis päivä
sinä pakkaat kamasi ja häivyt......
Taas yksi vitsi.....
5
276
Vastaukset
- erk
oli hyvä! Toimiskohan se toisinkin päin? Ei ole kyl itelle tarvis mut joku muu vois testata ja tulla sit kertomaan.
- erk
BBrunetti kirjoitti:
vois vaikka toimia.... harmi vaan en voi asiaa enää testata....:))))))
ei tarvi munkaan, onneks on takana päin.
- tosikko einari
Mies henkilö oli hautausmaalla
ja itki haudan vieressä
miksi sinun piti kuolla
Hän toisti miksi sinun piti kuolla
pitkän aikaa. Sattui paikalle vanhempi
naishenkilö ja lohdutti miestä.
Täti lohdutti miestä ja kysyi
oliko vainaja hänen vaimonsa?
Ei van hänen ensimmänen miehensä
oli vastaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286