Eli olin tuolla Ylivieskassa autokaupoilla ja melkein ostamassa em. auton, mutta onneksi otin AKE:n tiedot kyseisestä autosta ylös ja niinvain sieltä ilmeni, ettei autossa ole ABS-jarruja vaikka mainoksessa se komeili isoin kirjaimin. jäi paskan maku suuhun. mitenkähän moni ford focuksella ajava luulee autossa olevan abs jarrut vaikka niissä ei olisikaan. Tää on tosi iso turvallisuusriski ...ajatelkaa jos ajaja on siinä luulossa jarrutustilanteessa että "ei hätää onhan tässä abs-jarrut".
ford focus 1.8 td vm.2000 ja huijausyritys
8
1795
Vastaukset
- ????
Mihin ne olivat kadonneet???? ABS oli vakiovarustus alusta alkaen!
- eikö keneenkään voi luottaa
Niin minäkin luulin, mutta kun AKE osaa kerätä autoverotkin pilkuntarkasti niin eiköhän hiedän rekisterisään olevaan tietoon pidä luottaa. sitä paitsi kyseisestä autoliikkestä tuli sähköpostiviesti, jossa he sanoivat että he ovat tarkasteneet asian ja tosiaankin siinä ei ole ABS jarruja
- suomi autoissa on
eikö keneenkään voi luottaa kirjoitti:
Niin minäkin luulin, mutta kun AKE osaa kerätä autoverotkin pilkuntarkasti niin eiköhän hiedän rekisterisään olevaan tietoon pidä luottaa. sitä paitsi kyseisestä autoliikkestä tuli sähköpostiviesti, jossa he sanoivat että he ovat tarkasteneet asian ja tosiaankin siinä ei ole ABS jarruja
Joissakin eurropan maissa Focusta myytiin ilman ABS-jarruja. Suomessa on aina ollut. Tuo yksilö lienee tuotu ulkomailta käytettynä.
- Reispa
Kyllä kaikissa Focuksissa on aina ollut vakiovarusteena ABS-jarrut.
Asian todellisen laidan olisit voinut tarkistaa helpoimmin ko. auton rekisteriotteesta tai yksinkertaisesti koeajamalla auton.n. vuosi sitten suurelle osalle Focuksen omistajia tuli uudet rekisteriotteet jonku virheen takia. Omasta mielestäni nyt ne vasta virheelliset onkin. Juuri nuo jarru hommat on sekaisin mutta ilmeisesti kuitenkin kelpaa katsastuksessa.
- unho2
Ekaksi, älä syytä merkkiä / mallia tai AKE:a, vaan ota selville.Et kai sinä osta autoa rekisteriotteen tai myynti-ilmoituksen perusteella selvittämättä asian todellista tilaa.! Toiseksi, jos et pysty toteamaan auton koeajon perusteella, onko autossa ABS-jarrut, et niitä todennäköisesti kykene myöskään käyttämään oikein vaaratilanteessa. Jos auton osto- si kaatui tähän seikkaan , onnea arvonnalle, kun menet toiseen liikkeeseen / merkkiin !
- eikö keneenkään
Okei! Käyn ajamassa kyseisen auton uudestaan ja yritän selvittää ABS:än olemassaolon
- eikö keneenkään
ostin kyseisen auton epäilyistäni huolimatta...kävin etukäteen kysymässä kittiviasta paikallisesta merkkihuollosta ja sanoivat että eikun maalaamoon niin joko maalaavat uudestaan tai sitten vaihtavat ovet takuuseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565660Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691822- 1141717
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos251484Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121301Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3361270Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3441261Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa371255