parhain.... sain hyvän vitsin....
mitä eroa on yksituumaisella ja
kaksijakoisella.......?
toisella vai lentääääää:)))))
kai nyt sit edes vähän naurat..... heheheh....
onkos omat jutut aina näin naurettavia....:))))
iltaa..... kaikille... tulitko parhaista....
12
390
Vastaukset
voi lentäää.... ups härö....
tässä vaan vakoilin teijän juttuja :DDD
Vai jotta meinaatte oikein illalla rimpautella ;))
Hihiii :DDD
*kiusii kaveria*- luke67
Brunee kiusi.
luke67 kirjoitti:
Brunee kiusi.
Se on mun etuoikeus :DDDDD
Mä voin sitte illalla kiusia suakii jos satut soittaa samaan aikaann kun sielä olen :DDD
;))))
*häröilee*- luke67
Melina-76 kirjoitti:
Se on mun etuoikeus :DDDDD
Mä voin sitte illalla kiusia suakii jos satut soittaa samaan aikaann kun sielä olen :DDD
;))))
*häröilee*Mua saa aina kiusia.
- poromies
pieru-urpo on hyvällä tuulella ja muutenkin kiva fiilis.
kuulla..... mitäs olet tänään touhuillu.... no omasta puolesta voin sanoa että en ole saannut mitään aikaiseksi.... paitsi aamulla olin kyllä letkun varressa..... ;)))) siis imurin;))))
- poromies
BBrunetti kirjoitti:
kuulla..... mitäs olet tänään touhuillu.... no omasta puolesta voin sanoa että en ole saannut mitään aikaiseksi.... paitsi aamulla olin kyllä letkun varressa..... ;)))) siis imurin;))))
aamulla avasin silmät ja totesin uuden päivän. sitten lypsämään porot ja huussiin tortulle. sen jälkeen heinää kumoon ja siinä samalla naapurin mummo.
poromies kirjoitti:
aamulla avasin silmät ja totesin uuden päivän. sitten lypsämään porot ja huussiin tortulle. sen jälkeen heinää kumoon ja siinä samalla naapurin mummo.
mummon..... kumoon....senki..... mä voisin kans haluta kupsahtaaaaaa siis kumoon.... hyi taas..... ajattelen taas.... yksimielisesti....:))))
- poromies
BBrunetti kirjoitti:
mummon..... kumoon....senki..... mä voisin kans haluta kupsahtaaaaaa siis kumoon.... hyi taas..... ajattelen taas.... yksimielisesti....:))))
poroni köysi-kyösti juoksuttaa, on se niin vekkuli...tarvii mennä maalaamaan karsinan aidat. sataahan nyt vettä...
poromies kirjoitti:
poroni köysi-kyösti juoksuttaa, on se niin vekkuli...tarvii mennä maalaamaan karsinan aidat. sataahan nyt vettä...
mut tules sit taas morjestaaaaaaan..... tai suutun ja justiinaks muutun.....:))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391669En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 81021
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7931- 71846