parhain.... sain hyvän vitsin....
mitä eroa on yksituumaisella ja
kaksijakoisella.......?
toisella vai lentääääää:)))))
kai nyt sit edes vähän naurat..... heheheh....
onkos omat jutut aina näin naurettavia....:))))
iltaa..... kaikille... tulitko parhaista....
12
391
Vastaukset
voi lentäää.... ups härö....
tässä vaan vakoilin teijän juttuja :DDD
Vai jotta meinaatte oikein illalla rimpautella ;))
Hihiii :DDD
*kiusii kaveria*- luke67
Brunee kiusi.
luke67 kirjoitti:
Brunee kiusi.
Se on mun etuoikeus :DDDDD
Mä voin sitte illalla kiusia suakii jos satut soittaa samaan aikaann kun sielä olen :DDD
;))))
*häröilee*- luke67
Melina-76 kirjoitti:
Se on mun etuoikeus :DDDDD
Mä voin sitte illalla kiusia suakii jos satut soittaa samaan aikaann kun sielä olen :DDD
;))))
*häröilee*Mua saa aina kiusia.
- poromies
pieru-urpo on hyvällä tuulella ja muutenkin kiva fiilis.
kuulla..... mitäs olet tänään touhuillu.... no omasta puolesta voin sanoa että en ole saannut mitään aikaiseksi.... paitsi aamulla olin kyllä letkun varressa..... ;)))) siis imurin;))))
- poromies
BBrunetti kirjoitti:
kuulla..... mitäs olet tänään touhuillu.... no omasta puolesta voin sanoa että en ole saannut mitään aikaiseksi.... paitsi aamulla olin kyllä letkun varressa..... ;)))) siis imurin;))))
aamulla avasin silmät ja totesin uuden päivän. sitten lypsämään porot ja huussiin tortulle. sen jälkeen heinää kumoon ja siinä samalla naapurin mummo.
poromies kirjoitti:
aamulla avasin silmät ja totesin uuden päivän. sitten lypsämään porot ja huussiin tortulle. sen jälkeen heinää kumoon ja siinä samalla naapurin mummo.
mummon..... kumoon....senki..... mä voisin kans haluta kupsahtaaaaaa siis kumoon.... hyi taas..... ajattelen taas.... yksimielisesti....:))))
- poromies
BBrunetti kirjoitti:
mummon..... kumoon....senki..... mä voisin kans haluta kupsahtaaaaaa siis kumoon.... hyi taas..... ajattelen taas.... yksimielisesti....:))))
poroni köysi-kyösti juoksuttaa, on se niin vekkuli...tarvii mennä maalaamaan karsinan aidat. sataahan nyt vettä...
poromies kirjoitti:
poroni köysi-kyösti juoksuttaa, on se niin vekkuli...tarvii mennä maalaamaan karsinan aidat. sataahan nyt vettä...
mut tules sit taas morjestaaaaaaan..... tai suutun ja justiinaks muutun.....:))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723013
- 552665
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322265- 792168
- 951976
- 351765
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301340Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329