mis sie.... tuus haasteleen.....:))))
iltapäivääää huuhaa.... parhaista.....
43
624
Vastaukset
- Dr.Swan
parhain tohtori!
Mikä hätänä?Melina-76 kirjoitti:
tarviit?!?
Höhhöö sulle :DDDDDusko tätä mutta mahassa on isompi makkara hk:N sininen.....:)))))
- Dr.Swan
BBrunetti kirjoitti:
mulle rasvaimun....:))
Mutta oletkos jo lukenut tuon ylempänä olevan viestin...lähden maailmalle...hyvästit kaikille rakkaille ihmisille!
- Dr.Swan
Melina-76 kirjoitti:
Onkos ollu vastaanotossa tungosta? ;)
Nyt on kiire ...täytynee lähteä maailman ympäri matkalle mutta sitä ennen täytyy käydä naapurissa kuulemassa viimeisimmät juorut jostakin mokailuista...:D
Dr.Swan kirjoitti:
Mutta oletkos jo lukenut tuon ylempänä olevan viestin...lähden maailmalle...hyvästit kaikille rakkaille ihmisille!
puoskari..... älä hylkää sit ihan kokonaan..... katsos saatan oikeasti tarvita sitä imua...rasva..... nääs.....:DDDD
- Dr.Swan
BBrunetti kirjoitti:
puoskari..... älä hylkää sit ihan kokonaan..... katsos saatan oikeasti tarvita sitä imua...rasva..... nääs.....:DDDD
Teille tehdyn rasva mittauksen tulokset saapuivat juuri!
Rasvaimua ei tehdä alle 7 rasvaprosentin...
...ja Teidän tapauksessanne tuo prosentti määrä oli -13...
...ikävä kyllä Sinulle minun on lisättävä rasvaa...let`S see...noin viisi kiloa voita molempiin pakaroihin! Dr.Swan kirjoitti:
Teille tehdyn rasva mittauksen tulokset saapuivat juuri!
Rasvaimua ei tehdä alle 7 rasvaprosentin...
...ja Teidän tapauksessanne tuo prosentti määrä oli -13...
...ikävä kyllä Sinulle minun on lisättävä rasvaa...let`S see...noin viisi kiloa voita molempiin pakaroihin!mittari varmaan sekoilee........ koska en omista pyykkilauta vatsaaaaaa...... vai pitäiskö mun muka ruveta jumppaamaan...... ja turhaan sellaista edes ehdotat...... ainut jumppa mitä harrastan on kiihkeä rakastelu ja sitäkin aniharvoin..... voi itku....:D
Täälähän minä :D
BBrunetti kirjoitti:
kaks parasta......:)))))))
juu parasta parasta mutta missä lajissa? ;))))
:DDMelina-76 kirjoitti:
juu parasta parasta mutta missä lajissa? ;))))
:DDku teitä on kaks parhaista parhainta....:))))))
BBrunetti kirjoitti:
ku teitä on kaks parhaista parhainta....:))))))
sipasemassa ruuan tulelle :)
Palaan kurkkimaan tuotapikaa :DMelina-76 kirjoitti:
sipasemassa ruuan tulelle :)
Palaan kurkkimaan tuotapikaa :Druoka tulelle......:D
BBrunetti kirjoitti:
ruoka tulelle......:D
sipastu.....täytyy vaan välillä sinkoilla tästä tonne keittiön puolelle :/
Harmillista...kun nälkä yllättää kesken hyvän huuhailun :/Melina-76 kirjoitti:
sipastu.....täytyy vaan välillä sinkoilla tästä tonne keittiön puolelle :/
Harmillista...kun nälkä yllättää kesken hyvän huuhailun :/koska keskuudessamme on miehiä näkösällä..... mut en kyl oo ku yhen nähny.... pitäiskö se laittaa jakoon tai jotain.....:DDDD
BBrunetti kirjoitti:
koska keskuudessamme on miehiä näkösällä..... mut en kyl oo ku yhen nähny.... pitäiskö se laittaa jakoon tai jotain.....:DDDD
Mä otan tän lenkkeilyn kannalta....kun sinkoilen tästä tuonne itä-siipeen keittiön puolelle :D
Melina-76 kirjoitti:
Mä otan tän lenkkeilyn kannalta....kun sinkoilen tästä tuonne itä-siipeen keittiön puolelle :D
aterioimaan....hetko :)
Melina-76 kirjoitti:
aterioimaan....hetko :)
munkin puolesta..... mä röökille hipsin äkkiä....:))))
BBrunetti kirjoitti:
munkin puolesta..... mä röökille hipsin äkkiä....:))))
Ja nyt sitte tupsille minäkin :)
Melina-76 kirjoitti:
Ja nyt sitte tupsille minäkin :)
söit..... mä tein kans äsken pari leipäääää.....:))))
BBrunetti kirjoitti:
söit..... mä tein kans äsken pari leipäääää.....:))))
J.liha kastiketta ja spaghettia :P
BBrunetti kirjoitti:
mun herkkua....:))
hetkeks sanoo heipat...
Tuli vieraita :)
Palaan kyl... :)Melina-76 kirjoitti:
hetkeks sanoo heipat...
Tuli vieraita :)
Palaan kyl... :)terveisiä..... ;))))
kun tää toimii niin hitaasti....siis kun kirjotat jotain ni kestää ikuisuus ennenku viesti on lähetetty....murrrr :/
Mistähän johtuu? Osaisko kukaan vastata moiseen kysymykseen? :/luulin että mun rakas mieheni jonka nimi on erkki olisi menos rikki......... hidasta juuuuuuu....:/
- poromies
en jaksa lukee muita viestejä...mistä täällä juorutaan?
höpötellään...... hei tytööööööööt......tääl on mies..... valmistaudu..... olet kolmen naisen keskellä.....;))))))
- poromies
BBrunetti kirjoitti:
höpötellään...... hei tytööööööööt......tääl on mies..... valmistaudu..... olet kolmen naisen keskellä.....;))))))
loistavaa...kerrassaan upeeta.
BBrunetti kirjoitti:
Sähän olet Brune villillä tuulella ;DDDD
Melina-76 kirjoitti:
Sähän olet Brune villillä tuulella ;DDDD
tää johtuu vaan mun puutostilasta.... epäilen itse c-vitamiinin puutostilaaa.....;))))
poromies kirjoitti:
loistavaa...kerrassaan upeeta.
kyl vissiin lähtee ton nylkysen kans reisuun..... joudut kahteen tyytymään.....;))))))
no niin..... mitäs oot aatellu nyt sit...meille tehdä......;))))))- poromies
BBrunetti kirjoitti:
kyl vissiin lähtee ton nylkysen kans reisuun..... joudut kahteen tyytymään.....;))))))
no niin..... mitäs oot aatellu nyt sit...meille tehdä......;))))))et tuutte meijän navetalle klo 20? saatte lypsää noi porot ja voisitte tyhjentää noi karsinat ulosteesta?
poromies kirjoitti:
et tuutte meijän navetalle klo 20? saatte lypsää noi porot ja voisitte tyhjentää noi karsinat ulosteesta?
täytyyyyy kysellä....muilta....nypsäminen ehkä onnistuuuuuuu.... mut toi uloste juttu........ taidan jättäääää sen homman paremmin osaaville.....:))
Tervee!!
Mihinkäs olet kadottanut profiilisivut?!?
Mitäs sä sielä piilottelet? :Dtääl? :))
meni syvälliseks.... kävin kioskissa ostamassa karkkia....:DDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422016En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421391Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929