Mukavia ihani jännittäviä pehmoisia unia itsekullekin säädylle.....:))))
hyvää yötä.....
35
696
Vastaukset
- Ylppö
Äläs pelottele. Vielä on hiki pinnassa viimeöisestä. Huhuh
- Dr.Swan
Ikävä että täällä pahoitettiin mielesi tänään...mutta älä ystäväni välitä!Olethan kuullut Dr.Swaanin uudesta peeniksen kehitys projektista?Ns."rotta-projekti"
Katsos,sinnehän ne pieni munaiset miehet jossain vaiheessa kuitenkin tulevat(vielä ei ole huuhaalta ilmaantunut yhtäkään!!!Ruotsin puolelta useita!!!)ja silloin kieltäydyn ottamasta potilaaksi tätä ilkeä mielistä herraa!
Kiitos hei ja kahvia ja välitauko!katsos asia unohdettu.... aamu sumpille sit aamul hopi hopi.....:))))))))nääs jännittäviä unia..... sä näät kumminki...:))))))
- Dr.Swan
BBrunetti kirjoitti:
katsos asia unohdettu.... aamu sumpille sit aamul hopi hopi.....:))))))))nääs jännittäviä unia..... sä näät kumminki...:))))))
Ihan peloittaa jo nyt nuo jännittävät unet...huuuiiiiiii!No ,kai se on sitten suosiolla lähdettävä nukkumaan.
Sinä se olet sitten kultainen ihminen kun kuoppaat sota kirveet ennekuin niitä on edes kaivettu esillekään!...juuri senpä vuoksi eipä ole kiva että aina ne mukavimmat ihmiset jotka eivät tasan tarkkaan tarkoita kenellekkään pahaa,saavat myrkkyä nielläkseen...
Aamu sumpit livenä? Dr.Swan kirjoitti:
Ihan peloittaa jo nyt nuo jännittävät unet...huuuiiiiiii!No ,kai se on sitten suosiolla lähdettävä nukkumaan.
Sinä se olet sitten kultainen ihminen kun kuoppaat sota kirveet ennekuin niitä on edes kaivettu esillekään!...juuri senpä vuoksi eipä ole kiva että aina ne mukavimmat ihmiset jotka eivät tasan tarkkaan tarkoita kenellekkään pahaa,saavat myrkkyä nielläkseen...
Aamu sumpit livenä?elä musta huoli tyttö nuori..... sie blondi ja mie brune ja tää kaksikko rautaaaaaaaaaaaa...:)))))
- Dr.Swan
BBrunetti kirjoitti:
elä musta huoli tyttö nuori..... sie blondi ja mie brune ja tää kaksikko rautaaaaaaaaaaaa...:)))))
Tuolla oli äsken ihan todellinen rautaperse...heheheh!Kaikkea ne keksivätkin!On Rautapersettä,Raudankuumaa gimmaa jne...täällä taas yliväsyneenä nauran jo pelkille nimimerkeille ihan ratketakseni!...no no...nyt nyt on sammutettava kone ja morotus!
Dr.Swan kirjoitti:
Tuolla oli äsken ihan todellinen rautaperse...heheheh!Kaikkea ne keksivätkin!On Rautapersettä,Raudankuumaa gimmaa jne...täällä taas yliväsyneenä nauran jo pelkille nimimerkeille ihan ratketakseni!...no no...nyt nyt on sammutettava kone ja morotus!
muista jännittäviä unia..... mie viel serkku likan kans meses juoruan....:))))
- Brune ejk..............
ei tuu uni sit millääääääääääääään..............
No mikäs siin sitte?
Mua taas väsyttäis ihan hirveesti mut postit pitää viel käydä kattomassa :/
Mut kipasen happi hyppelylle ja sit tuun piipahtaa takas :D
Kotva menee.....- Brunet ejk...........
Melina-76 kirjoitti:
No mikäs siin sitte?
Mua taas väsyttäis ihan hirveesti mut postit pitää viel käydä kattomassa :/
Mut kipasen happi hyppelylle ja sit tuun piipahtaa takas :D
Kotva menee.....kun ei tuuuuuuuuuuuuu.......... mistä lie johtuuuuu..... ressi tai joku muu.......
Brunet ejk........... kirjoitti:
kun ei tuuuuuuuuuuuuu.......... mistä lie johtuuuuu..... ressi tai joku muu.......
Piristi vähän toi happi hyppely :)
Melina-76 kirjoitti:
Piristi vähän toi happi hyppely :)
mä täällä kukun ja aamul työt jo viiden jälkeen alkaa......... voi hitto.....
BBrunetti kirjoitti:
mä täällä kukun ja aamul työt jo viiden jälkeen alkaa......... voi hitto.....
niin aikasin ..... mä en kyllä heräis .... mut mä oonkii semmonen unikeko :)
Kehuinko jo että mä lähen lauantaina bilettää :DDDMelina-76 kirjoitti:
niin aikasin ..... mä en kyllä heräis .... mut mä oonkii semmonen unikeko :)
Kehuinko jo että mä lähen lauantaina bilettää :DDDmulta moiseen lupaa kysyä..... täh....:DDDDD mulla muuten vp vkl silloin.....
BBrunetti kirjoitti:
multa moiseen lupaa kysyä..... täh....:DDDDD mulla muuten vp vkl silloin.....
etkös muista laitoin kirjallisena ja kolmena kappaleena ja sain myöntävän vastauksen ;))))
Melina-76 kirjoitti:
etkös muista laitoin kirjallisena ja kolmena kappaleena ja sain myöntävän vastauksen ;))))
kyllä mun on nyt nukkumaan mentävä....mä muuten simahan tähän ja kopsahan lattialle :/
Melina-76 kirjoitti:
tullut..... joku tainnu väärentääääää mun nimmarin siihen lupaan....... kukas kukas moista menny tekeeeeeeeeee.... vedän korvista ku kuulen kuka se on ollu.....:)))))
BBrunetti kirjoitti:
tullut..... joku tainnu väärentääääää mun nimmarin siihen lupaan....... kukas kukas moista menny tekeeeeeeeeee.... vedän korvista ku kuulen kuka se on ollu.....:)))))
olla niin että puoskari on ryöstänyt postis :/ ja myöntäny mulle ansaittua hermojen tuuletus vapaata alkomahoolin kera ;))))
Melina-76 kirjoitti:
kyllä mun on nyt nukkumaan mentävä....mä muuten simahan tähän ja kopsahan lattialle :/
hampaat pesemäs ja sit kurkkaan sua viel :)
Melina-76 kirjoitti:
olla niin että puoskari on ryöstänyt postis :/ ja myöntäny mulle ansaittua hermojen tuuletus vapaata alkomahoolin kera ;))))
enpä moista ajatellu..... jaahas täytyyyy puoskari puhutteluun..... jestas sentään.... oma lääkäri ja tällaista menee tekemään....:DDDD
Melina-76 kirjoitti:
yrittään jos uni tulis......heips...:DDDDD
- porumies
huuhaa, nuku hyvin.
- porumies
onks kukaa maistanut hevosenpaistimakkaraa? komjaa...
- porumies
BBrunetti kirjoitti:
ole..... miltäs se maistuuu...... jos sitä söisin tulisko uni.....:)))
mut tumman ruskeaa...kilohinta 9 egee
empä ole moisesta kuullutkaa :/
Ja jos tähän aikaan "päivästä" puhutaan niin puhutaankin suoraan jotta en ikuna edes moista suostuisi maistamaan ....hyyyyii....kuulostaa yököttävältä ..... :/
Mut toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ;) että makuasioista ei kannata kiistellä :)porumies kirjoitti:
mut tumman ruskeaa...kilohinta 9 egee
no kallista.... luulisin..... tai joo en tiedä onko kallista....
mut luulen et jätän nyt tän makkaran väliin ku olen niin ennakkoluuloinen......:))
- porumies
nuksii....öitä!
- AMR-52
....BB...))) mie nukuin onneni ohi,mut jos mie täst viel viisastun...))))
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391629En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271568Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131363Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 7981
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7921- 71836