hyvää yötä.....

Mukavia ihani jännittäviä pehmoisia unia itsekullekin säädylle.....:))))

35

696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylppö

Äläs pelottele. Vielä on hiki pinnassa viimeöisestä. Huhuh

• pehmoisia unia....:))))

• Dr.Swan

Ikävä että täällä pahoitettiin mielesi tänään...mutta älä ystäväni välitä!Olethan kuullut Dr.Swaanin uudesta peeniksen kehitys projektista?Ns."rotta-projekti"

Katsos,sinnehän ne pieni munaiset miehet jossain vaiheessa kuitenkin tulevat(vielä ei ole huuhaalta ilmaantunut yhtäkään!!!Ruotsin puolelta useita!!!)ja silloin kieltäydyn ottamasta potilaaksi tätä ilkeä mielistä herraa!

Kiitos hei ja kahvia ja välitauko!

• katsos asia unohdettu.... aamu sumpille sit aamul hopi hopi.....:))))))))nääs jännittäviä unia..... sä näät kumminki...:))))))

• Dr.Swan
        BBrunetti kirjoitti:

katsos asia unohdettu.... aamu sumpille sit aamul hopi hopi.....:))))))))nääs jännittäviä unia..... sä näät kumminki...:))))))

Ihan peloittaa jo nyt nuo jännittävät unet...huuuiiiiiii!No ,kai se on sitten suosiolla lähdettävä nukkumaan.

Sinä se olet sitten kultainen ihminen kun kuoppaat sota kirveet ennekuin niitä on edes kaivettu esillekään!...juuri senpä vuoksi eipä ole kiva että aina ne mukavimmat ihmiset jotka eivät tasan tarkkaan tarkoita kenellekkään pahaa,saavat myrkkyä nielläkseen...

Aamu sumpit livenä?

• Dr.Swan kirjoitti:

Ihan peloittaa jo nyt nuo jännittävät unet...huuuiiiiiii!No ,kai se on sitten suosiolla lähdettävä nukkumaan.

Sinä se olet sitten kultainen ihminen kun kuoppaat sota kirveet ennekuin niitä on edes kaivettu esillekään!...juuri senpä vuoksi eipä ole kiva että aina ne mukavimmat ihmiset jotka eivät tasan tarkkaan tarkoita kenellekkään pahaa,saavat myrkkyä nielläkseen...

Aamu sumpit livenä?

elä musta huoli tyttö nuori..... sie blondi ja mie brune ja tää kaksikko rautaaaaaaaaaaaa...:)))))

• Dr.Swan
        BBrunetti kirjoitti:

elä musta huoli tyttö nuori..... sie blondi ja mie brune ja tää kaksikko rautaaaaaaaaaaaa...:)))))

Tuolla oli äsken ihan todellinen rautaperse...heheheh!Kaikkea ne keksivätkin!On Rautapersettä,Raudankuumaa gimmaa jne...täällä taas yliväsyneenä nauran jo pelkille nimimerkeille ihan ratketakseni!...no no...nyt nyt on sammutettava kone ja morotus!

• Dr.Swan kirjoitti:

Tuolla oli äsken ihan todellinen rautaperse...heheheh!Kaikkea ne keksivätkin!On Rautapersettä,Raudankuumaa gimmaa jne...täällä taas yliväsyneenä nauran jo pelkille nimimerkeille ihan ratketakseni!...no no...nyt nyt on sammutettava kone ja morotus!

muista jännittäviä unia..... mie viel serkku likan kans meses juoruan....:))))

• Brune ejk..............

ei tuu uni sit millääääääääääääään..............

• No mikäs siin sitte?

Mua taas väsyttäis ihan hirveesti mut postit pitää viel käydä kattomassa :/

Mut kipasen happi hyppelylle ja sit tuun piipahtaa takas :D

Kotva menee.....

• Brunet ejk...........
        Melina-76 kirjoitti:

No mikäs siin sitte?

Mua taas väsyttäis ihan hirveesti mut postit pitää viel käydä kattomassa :/

Mut kipasen happi hyppelylle ja sit tuun piipahtaa takas :D

Kotva menee.....

kun ei tuuuuuuuuuuuuu.......... mistä lie johtuuuuu..... ressi tai joku muu.......

• Brunet ejk........... kirjoitti:

kun ei tuuuuuuuuuuuuu.......... mistä lie johtuuuuu..... ressi tai joku muu.......

Piristi vähän toi happi hyppely :)

• Melina-76 kirjoitti:

Piristi vähän toi happi hyppely :)

mä täällä kukun ja aamul työt jo viiden jälkeen alkaa......... voi hitto.....

• BBrunetti kirjoitti:

mä täällä kukun ja aamul työt jo viiden jälkeen alkaa......... voi hitto.....

niin aikasin ..... mä en kyllä heräis .... mut mä oonkii semmonen unikeko :)

Kehuinko jo että mä lähen lauantaina bilettää :DDD

• Melina-76 kirjoitti:

niin aikasin ..... mä en kyllä heräis .... mut mä oonkii semmonen unikeko :)

Kehuinko jo että mä lähen lauantaina bilettää :DDD

multa moiseen lupaa kysyä..... täh....:DDDDD mulla muuten vp vkl silloin.....

• BBrunetti kirjoitti:

multa moiseen lupaa kysyä..... täh....:DDDDD mulla muuten vp vkl silloin.....

etkös muista laitoin kirjallisena ja kolmena kappaleena ja sain myöntävän vastauksen ;))))

• Melina-76 kirjoitti:

etkös muista laitoin kirjallisena ja kolmena kappaleena ja sain myöntävän vastauksen ;))))

kyllä mun on nyt nukkumaan mentävä....mä muuten simahan tähän ja kopsahan lattialle :/

• Melina-76 kirjoitti:

tullut..... joku tainnu väärentääääää mun nimmarin siihen lupaan....... kukas kukas moista menny tekeeeeeeeeee.... vedän korvista ku kuulen kuka se on ollu.....:)))))

• BBrunetti kirjoitti:

tullut..... joku tainnu väärentääääää mun nimmarin siihen lupaan....... kukas kukas moista menny tekeeeeeeeeee.... vedän korvista ku kuulen kuka se on ollu.....:)))))

olla niin että puoskari on ryöstänyt postis :/ ja myöntäny mulle ansaittua hermojen tuuletus vapaata alkomahoolin kera ;))))

• Melina-76 kirjoitti:

kyllä mun on nyt nukkumaan mentävä....mä muuten simahan tähän ja kopsahan lattialle :/

hampaat pesemäs ja sit kurkkaan sua viel :)

• Melina-76 kirjoitti:

olla niin että puoskari on ryöstänyt postis :/ ja myöntäny mulle ansaittua hermojen tuuletus vapaata alkomahoolin kera ;))))

enpä moista ajatellu..... jaahas täytyyyy puoskari puhutteluun..... jestas sentään.... oma lääkäri ja tällaista menee tekemään....:DDDD

• Melina-76 kirjoitti:

yrittään jos uni tulis......heips...:DDDDD

• BBrunetti kirjoitti:

yrittään jos uni tulis......heips...:DDDDD

ja kauniita unia :)

o/

• porumies

huuhaa, nuku hyvin.

• sitten pätkän vertaaa.........et tarviin nuija nukutuksen.........

• sullekkii :)

• porumies

onks kukaa maistanut hevosenpaistimakkaraa? komjaa...

• ole..... miltäs se maistuuu...... jos sitä söisin tulisko uni.....:)))

• porumies
        BBrunetti kirjoitti:

ole..... miltäs se maistuuu...... jos sitä söisin tulisko uni.....:)))

mut tumman ruskeaa...kilohinta 9 egee

• Melina-76

empä ole moisesta kuullutkaa :/

Ja jos tähän aikaan "päivästä" puhutaan niin puhutaankin suoraan jotta en ikuna edes moista suostuisi maistamaan ....hyyyyii....kuulostaa yököttävältä ..... :/

Mut toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ;) että makuasioista ei kannata kiistellä :)

• porumies kirjoitti:

no kallista.... luulisin..... tai joo en tiedä onko kallista....
        mut luulen et jätän nyt tän makkaran väliin ku olen niin ennakkoluuloinen......:))

• porumies kirjoitti:

:DDDD

• porumies

nuksii....öitä!

• pehmoisia unia.....;)))

• AMR-52

....BB...))) mie nukuin onneni ohi,mut jos mie täst viel viisastun...))))

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1629
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1568
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1363
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1329
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1265
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1028
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      981
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      921
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      836
    Aihe