Olen "uusi" reumapotilas, diagnosointi alkuvaiheessa, lääkitys aloitettu. Haluaisin tietää minkälaisia s-arvoja reumaatikoilla on ollut, varsinkin jos kyseessä on nivelreuma. Olen jo tutkinut kaikki labrapalstat, joista viitearvot löytyi, mutta epäselvää on esim. viittaako kohonneet arvot aina nimenomaan nivelreumaan.
Sitrulliini arvot ?
3
2732
Vastaukset
- Weera
Sitrulliinivasta-aineet on niin uusi tutkimus, että hyvin harvalta pitempään sairastaneelta se on määritetty. Pelkästään sen tuloksen perusteella ei tehdä diagnoosia. Olet varmaan tietoinen nivelreuman luokittelukriteereistä. Katso seuraavasta linkistä lääkärin vanhempia vastauksia.
http://www.reuma.fi/asiantuntijapalsta/tutkimus_ja_opetus.html - Nivelreumainen
Minulla oli tuo arvo koholla, en muista nyt kuinka paljon yli normaalin.Reumalääkärin mukaan tuo on uusin ja luotettava tutkimus reuman varmistamiseksi.
Helmikuussa todettiin alkava nivelreuma. Oxiklorin-lääkitys aloitettiin heti. Toivottavasti
tauti ei pahene, ettei tarvitsisi muuttaa lääkitystä, koska tuosta lääkkeestä ei ole tullut mitään sivuvaikutuksia.Kahdesti on pistetty kortisoonia varpaiden niveliin ja kipu on hävinnyt välittömasti. - Anonyymi
Kannattaa kysyä reumalääkäriltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450