tässä sulle visainen kysymys.... muutkin toki saa vastata.... luvassa kaksi muhkeata palkkiota......;)))))))
kolme kirurgiaa leikkaavat vuoron perää samaa potilasta.
mutta heillä on käytettävänään vain kaksi paria kumihanskoja.....
vaikka kirurgit pesevät huolellisesti kätensä,
sairaalan tiukkojen sääntöjen mukaan he eivät saa käyttää käsineitä,
jotka ovat olleet kosketuksissa toisen kirurgin ihoon....
kirurgit ovat ymmällään ja ovat jo luopumassa koko touhusta,
kun hoitaja saa nerokkaan ajatuksen,
jonka ansiosta leikkaus voidaan suorittaa.....
ratkaisu ei ole se,
että kirurgit leikkaavat vain yhdellä kädellä!
mikä sairaanhoitajan ratkaisu on....?
Heippa parahin puoskari.....
16
457
Vastaukset
- porumies
kanada!
nyt kyllä meni väärin..... mutta lohduspalkintoja on jaossa..... mutta katsotaan sitä vielä.....:))))))
mun kukat taas parvekkeella on kuoleman kielissä...... ja muistaakseni sovittiin kun sä ne sinne raahasit että KASTELET ne joka viikko.... ja kuule olet nyt vähän unohtannu mun rehut........:))))
- Ylppö
kirurgi kans? Ihme tyyppejä kuitenkin. Vuoronperään. Kokemuksesta tiedän, jotta yleensä kaikki käy iholle yhtäaikaa.
- Ylppö
BBrunetti kirjoitti:
ei ole kirurgi...... :)
Olipas nerokas hoitsu. Nytpä säästyy tulevaisuudessa pitkä sentti sairaalatarvikekuluissa.
- porumies
kilpailu päättyy?? mää voiti! joo, kisa päättyi. puoskari nukkui onnensa ohi...
- porumies
BBrunetti kirjoitti:
hetken jaksaisit.... puoskarilla tunti aikaa vastata...... :)))
hei hei :)
- Abuela
Ne kääntää kinttaat nurin välillä,hoitajan avustuksella tietenkin
ylpön ja abuelan vastaukset yhdistettynä... no niin munkit jakoon..... :))))))
haloooooooooooooooo.... hei nukutko..... vai missä oikein olet..... petturi...... :)))
- Joo
Kerro kaverille tästä viestistä
...unohtu ihan vastaus kirjottaa..........siis Ylppö ja Ab..jotain olivat aika lähellä ...........
Ensin kirurgi A pukee yhdet hanskat käteensä ja toiset hanskat niiden päälle ja suorittaa oman osansa leikkauksesta...........Sitten kirurgi B käyttää A:lla päällimmäisinä olleita hanskoja,joiden ulkopuoli on jo koskenut potilasta.Lopulta kirurgi C vetää käsiinsä ensimmäiset hanskat sisäpuoli ulospäin ja panee niiden päälle toiset hanskat oikein päin ja päättää operaation.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351