tässä sulle visainen kysymys.... muutkin toki saa vastata.... luvassa kaksi muhkeata palkkiota......;)))))))
kolme kirurgiaa leikkaavat vuoron perää samaa potilasta.
mutta heillä on käytettävänään vain kaksi paria kumihanskoja.....
vaikka kirurgit pesevät huolellisesti kätensä,
sairaalan tiukkojen sääntöjen mukaan he eivät saa käyttää käsineitä,
jotka ovat olleet kosketuksissa toisen kirurgin ihoon....
kirurgit ovat ymmällään ja ovat jo luopumassa koko touhusta,
kun hoitaja saa nerokkaan ajatuksen,
jonka ansiosta leikkaus voidaan suorittaa.....
ratkaisu ei ole se,
että kirurgit leikkaavat vain yhdellä kädellä!
mikä sairaanhoitajan ratkaisu on....?
Heippa parahin puoskari.....
16
456
Vastaukset
- porumies
kanada!
nyt kyllä meni väärin..... mutta lohduspalkintoja on jaossa..... mutta katsotaan sitä vielä.....:))))))
mun kukat taas parvekkeella on kuoleman kielissä...... ja muistaakseni sovittiin kun sä ne sinne raahasit että KASTELET ne joka viikko.... ja kuule olet nyt vähän unohtannu mun rehut........:))))
- Ylppö
kirurgi kans? Ihme tyyppejä kuitenkin. Vuoronperään. Kokemuksesta tiedän, jotta yleensä kaikki käy iholle yhtäaikaa.
- Ylppö
BBrunetti kirjoitti:
ei ole kirurgi...... :)
Olipas nerokas hoitsu. Nytpä säästyy tulevaisuudessa pitkä sentti sairaalatarvikekuluissa.
- porumies
kilpailu päättyy?? mää voiti! joo, kisa päättyi. puoskari nukkui onnensa ohi...
- porumies
BBrunetti kirjoitti:
hetken jaksaisit.... puoskarilla tunti aikaa vastata...... :)))
hei hei :)
- Abuela
Ne kääntää kinttaat nurin välillä,hoitajan avustuksella tietenkin
ylpön ja abuelan vastaukset yhdistettynä... no niin munkit jakoon..... :))))))
haloooooooooooooooo.... hei nukutko..... vai missä oikein olet..... petturi...... :)))
- Joo
Kerro kaverille tästä viestistä
...unohtu ihan vastaus kirjottaa..........siis Ylppö ja Ab..jotain olivat aika lähellä ...........
Ensin kirurgi A pukee yhdet hanskat käteensä ja toiset hanskat niiden päälle ja suorittaa oman osansa leikkauksesta...........Sitten kirurgi B käyttää A:lla päällimmäisinä olleita hanskoja,joiden ulkopuoli on jo koskenut potilasta.Lopulta kirurgi C vetää käsiinsä ensimmäiset hanskat sisäpuoli ulospäin ja panee niiden päälle toiset hanskat oikein päin ja päättää operaation.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422016En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421391Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929