valittaisko kurjuutta.... meniskö suihkuun.... jääkaapille........vai istuisko tässä huuhaalla vai keksiskö joku parempaa tekemistä....:))))
Mitä tekis.. meniskö.... nukkumaan...
39
649
Vastaukset
- Dr.Swan
NYT!
- Dr.Swan
ei huutanu enää janoonsa...aika jännä juttu...
- Dr.Swan
BBrunetti kirjoitti:
määräyksesi teki minulle hyvää..... kiitos vinkistä...:))))
.....mikä niistä tarkemmin sanottuna...
Dr.Swan kirjoitti:
ei huutanu enää janoonsa...aika jännä juttu...
olla myös hortonomi.... tai jotain... kiitos ku annoit niille vettä.....:)))
- Dr.Swan
BBrunetti kirjoitti:
olla myös hortonomi.... tai jotain... kiitos ku annoit niille vettä.....:)))
...jep ...olen myös puutarhuri,sekä floristi...Puoskarin ammatti taitaa kuitenkin olla kutsumus ammattini...
Dr.Swan kirjoitti:
...jep ...olen myös puutarhuri,sekä floristi...Puoskarin ammatti taitaa kuitenkin olla kutsumus ammattini...
onks sul sellainen tunne että olemme kahdestaan tällä huuhaa planeetalla..... :D.....
- eijarina
tääl vaan ettei mun tarvi yksin surffailla sivuja edes takas! Kaikki menee nukkumaan ja mua ei väsytä yhtään!
- Dr.Swan
Iloinen yllätys tavata täällä muitakin kuin vain minä & BB!Juup ei lähretä tytöt mihinkään!Kyllä tänne vielä ihmisiä tulee...
Dr.Swan kirjoitti:
Iloinen yllätys tavata täällä muitakin kuin vain minä & BB!Juup ei lähretä tytöt mihinkään!Kyllä tänne vielä ihmisiä tulee...
ihan huutamaan alkaa... että joku tulis tänne................:D
- eijarina
Dr.Swan kirjoitti:
mä lähde täält kulumallakaan niin kauan kun vähänkin silmät auki pysyy! Kyl me viel tänne seuraa saadaan! Ei nyt viel luovuteta:)
eijarina kirjoitti:
mä lähde täält kulumallakaan niin kauan kun vähänkin silmät auki pysyy! Kyl me viel tänne seuraa saadaan! Ei nyt viel luovuteta:)
epätoivoselta...........:)) ollaan täällä kolmistaan... eipäs tuolla yläpuolellamme on mies.....:DDD
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
epätoivoselta...........:)) ollaan täällä kolmistaan... eipäs tuolla yläpuolellamme on mies.....:DDD
tää onkin kun päällä ei oo miestä kun huuhallaa!
eijarina kirjoitti:
tää onkin kun päällä ei oo miestä kun huuhallaa!
tänä iltana ois kyllä sellain kunnon puks....puks..... juna tehny hyvää.... hyi..... mun suu puhuu ihan ittestään....:DD
- Abuela
BBrunetti kirjoitti:
tänä iltana ois kyllä sellain kunnon puks....puks..... juna tehny hyvää.... hyi..... mun suu puhuu ihan ittestään....:DD
mä käyn täällä joskus kurkkimassa kirjoittelen,jos on aihetta.Mun päällä tai vieressä ainakin taitaa kohta olla mies.
Abuela kirjoitti:
mä käyn täällä joskus kurkkimassa kirjoittelen,jos on aihetta.Mun päällä tai vieressä ainakin taitaa kohta olla mies.
ai sulla on kohta mies... no voi hitto ja mulla mitään oo....:))))) kiva ku on sulla joku kainalo.... minne käpertyä...:)) niin ja ihan mukaan vaan höpötyksiin... mitään tarvi kurkkia...;)
- Abuela
BBrunetti kirjoitti:
ai sulla on kohta mies... no voi hitto ja mulla mitään oo....:))))) kiva ku on sulla joku kainalo.... minne käpertyä...:)) niin ja ihan mukaan vaan höpötyksiin... mitään tarvi kurkkia...;)
jo kutsuu. täytyy sit lähtee pois kurkkimasta.
Abuela kirjoitti:
hei... muksaa iltaa teille....;))
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
tuntemukset on täälkin! Ja se yks ainookin juoksi kiljuen karkuun! Nyyh,nyyh mua raasu parkaa:(
- eijarina
Abuela kirjoitti:
sä onnellinen! Pidä nyt tiukasti kiin kun on mistä pitää! Me onnettomat sinkut tääl kidutaan vaan:(
eijarina kirjoitti:
tuntemukset on täälkin! Ja se yks ainookin juoksi kiljuen karkuun! Nyyh,nyyh mua raasu parkaa:(
suomi täynnä miehiä.... uusia sit ku kerta karkuun juoksee eikä hyvän päälle ymmärrä....;))
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
suomi täynnä miehiä.... uusia sit ku kerta karkuun juoksee eikä hyvän päälle ymmärrä....;))
mut kun se on niin ihana! Yritän kynsin hampain roikkuu kii siin ainoossa jonka kii oon kerankin kiinni saanu mut aina ne juoksee karkuun:(
eijarina kirjoitti:
mut kun se on niin ihana! Yritän kynsin hampain roikkuu kii siin ainoossa jonka kii oon kerankin kiinni saanu mut aina ne juoksee karkuun:(
suosiolla heitin hulttion pellolle... ajattelin itsekeskeisesti itseäni... että mulle jossain parempi...:))
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
suosiolla heitin hulttion pellolle... ajattelin itsekeskeisesti itseäni... että mulle jossain parempi...:))
mäkin jätin! Riiti kun oli 5 vuotta kirjaimellisesti nyrkin ja hellan välissä!
eijarina kirjoitti:
mäkin jätin! Riiti kun oli 5 vuotta kirjaimellisesti nyrkin ja hellan välissä!
5v hyvääää...... loput 5v........ täyttä paskaa...... no nyt se on ohi ja uus elämä.... :))))
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
5v hyvääää...... loput 5v........ täyttä paskaa...... no nyt se on ohi ja uus elämä.... :))))
elämä on mullakin mut niin pirun yksinäinen! Ehkä must on sen viiden vuoden helvetin jälkeen tullut liiankin varovainen mut joku yhden illan "suhde" ei ole mun juttuu.
eijarina kirjoitti:
elämä on mullakin mut niin pirun yksinäinen! Ehkä must on sen viiden vuoden helvetin jälkeen tullut liiankin varovainen mut joku yhden illan "suhde" ei ole mun juttuu.
mieltä noista hyden yön seikkailuista.... aamulla sit ihan paska olo et mitä helvettiä.... ois joo se oikea haussa..... jos se sit joskus.... :)))jostain löytyis..... him:Ä radio soittaaa. on muuten ihan kivan näköinen toi ville..... ;)
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
mieltä noista hyden yön seikkailuista.... aamulla sit ihan paska olo et mitä helvettiä.... ois joo se oikea haussa..... jos se sit joskus.... :)))jostain löytyis..... him:Ä radio soittaaa. on muuten ihan kivan näköinen toi ville..... ;)
olis yks joka kiinnostaa mut haaveeks taitaa sekin jäädä. Mä taas kuuntelen jus että En ole hän:)
eijarina kirjoitti:
olis yks joka kiinnostaa mut haaveeks taitaa sekin jäädä. Mä taas kuuntelen jus että En ole hän:)
iske kimppuun..... mulla radio pääl.... taitaa nova olla nyt yötä soitteleevat...... sitä paitsi nopeat saa parhaat.... hitaat jää näppejään nuoleskelemaan...:))
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
iske kimppuun..... mulla radio pääl.... taitaa nova olla nyt yötä soitteleevat...... sitä paitsi nopeat saa parhaat.... hitaat jää näppejään nuoleskelemaan...:))
häippäs jo alku illasta kun joutuu kukonlaulun aikaan heräämään töihin:) Mä kuuntelen cd-levyä minkä poltin itelleni imuroidusta musasta.
eijarina kirjoitti:
häippäs jo alku illasta kun joutuu kukonlaulun aikaan heräämään töihin:) Mä kuuntelen cd-levyä minkä poltin itelleni imuroidusta musasta.
on täältä:)))) ootkos ihan rehvannu sitä:)))))
- eijarina
ole treffannut vaikka kiinnostus on kai molemminpuolinen:) Luulisin ainakin puheista päätellen. Säkin sen tunnet:)
arvaan.... tai arvaanko.... onks se toi kuski...;))) no hitto sit vähän niinku rehvaamaan.....:))))
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
arvaan.... tai arvaanko.... onks se toi kuski...;))) no hitto sit vähän niinku rehvaamaan.....:))))
juuri! Mä vaan oon niin epävarma mut se tietty ratkasis kaiken jos taspais muutenkin kun tääl huuhaalla.
eijarina kirjoitti:
juuri! Mä vaan oon niin epävarma mut se tietty ratkasis kaiken jos taspais muutenkin kun tääl huuhaalla.
muuten voi... eli ehdota rohkeesti.... jos sul sähköpostiosoite tuikkaa hälle postia..... :))
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
muuten voi... eli ehdota rohkeesti.... jos sul sähköpostiosoite tuikkaa hälle postia..... :))
ei ole sen sähkäriä. Mut ei sekään ole mulle laittanu sähkäriä. Taidan nyt painua pehkuihin. Tavataan huomenna jossain ja jutellaan lisää! Sun kans on kiva keskustella! Nyt hyvää yötä!
eijarina kirjoitti:
ei ole sen sähkäriä. Mut ei sekään ole mulle laittanu sähkäriä. Taidan nyt painua pehkuihin. Tavataan huomenna jossain ja jutellaan lisää! Sun kans on kiva keskustella! Nyt hyvää yötä!
kanssa.... jep huomenna nähdään... nuku hyvin....:))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422016En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421391Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929