Puoskariiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mie tarviin sinnuuuuuu..... missä oot ku ei kuulu.......mulla on paha olla ja vitutus vaivaa ja suolistohuuhtelunki tarvisin...... tuu apuun puoskari......:))))
iltapäivää vaan muille kans.....:))

22

710

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaahas täälähän sinäkin :)

No kuis nyt niin puoskarin tarvetta ;) onko krapulaa viel?

• päätä taas uudestaan särkee.... yritin jopa nukkua mut ei ku nuppia kolottaa..... :)

• BBrunetti kirjoitti:

päätä taas uudestaan särkee.... yritin jopa nukkua mut ei ku nuppia kolottaa..... :)

että uudestaa rupes särkee :/ ei hyvä ei :/

Ja mä kun meinasin jotta jos sä olisit lähteny munkaa tänää ku se mun juttu meni mönkään :/

• Melina-76 kirjoitti:

että uudestaa rupes särkee :/ ei hyvä ei :/

Ja mä kun meinasin jotta jos sä olisit lähteny munkaa tänää ku se mun juttu meni mönkään :/

hitto..... lähtiskö..... mä mietin sitä ihan vakavissani..... jos saunan laittais kohta josko olo alkais helpottaa....:)))

• BBrunetti kirjoitti:

hitto..... lähtiskö..... mä mietin sitä ihan vakavissani..... jos saunan laittais kohta josko olo alkais helpottaa....:)))

Juu kokeiles jos vaik auttais :)))

Mä voisin tullessa tuoda helpotusta tuohon päänsärkyyn ;) joko apteekin hyllyltä tai alkon hyllyltä ;)

:DDDDD

• Melina-76 kirjoitti:

Juu kokeiles jos vaik auttais :)))

Mä voisin tullessa tuoda helpotusta tuohon päänsärkyyn ;) joko apteekin hyllyltä tai alkon hyllyltä ;)

:DDDDD

helpotusta mut ei mitään vaikutusta ainakaan viel....:))))

• BBrunetti kirjoitti:

helpotusta mut ei mitään vaikutusta ainakaan viel....:))))

et se asia jo hoidos :)

Ostin muuten uuden housut tossa kauppareissulla :D

• Melina-76 kirjoitti:

et se asia jo hoidos :)

Ostin muuten uuden housut tossa kauppareissulla :D

onko mustat.... mun kohta pitäis ulos uskaltautua..... jos vaan saisin itseni ihmisen näköiseks.....:))))

• BBrunetti kirjoitti:

onko mustat.... mun kohta pitäis ulos uskaltautua..... jos vaan saisin itseni ihmisen näköiseks.....:))))

hyvinkii ;)

• Melina-76 kirjoitti:

hyvinkii ;)

olet sitä iltaa miettiny.....

Mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti :DDDDDDDDD

• Melina-76 kirjoitti:

Mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti mieti :DDDDDDDDD

sä taidatkin olla sielä ulkosalla :/

• Brune ejk.......
        Melina-76 kirjoitti:

sä taidatkin olla sielä ulkosalla :/

just tulin.... ajattelin illalla pitsaaaaa tehdä ihan itse.... kävin äippää morjestamassa...... on kuulemma mulle miehen löytänyt..... heheheh... sain ihan numeronki....Heh.....:)))

• Melina-76 kirjoitti:

painostusta.....yllyttää mua pahoihin taas.....:))))))))))))))

• luke67

Oleks viä mulle kärttynen?

• tän asian.. alkaa muuten rassaamaan.. kiitos...
        niin ja multa toisen kerran jo käpy kärvähtää... tiedät sen..

• Anneli

Hooverilla saat suolihuuhtelun. Pilssipumppukin voisi olla hyvä.

• Brune ejk....

anneli neuvosta.... taidan tänään kokeilla....:))))

• Tri M.

Mihin ihmeeseen Miss Swan on kadonnut?
      Kaipaan häntä kiivaasti tuolla edellisellä sivulla koska olen sotkenut asiani pahemman kerran.. Mikäli saat häneen yhteyden niin ole kiltti ja kerro tästä viestistä kaverille..
      Mikä sinua nyt niin vituttaa muuten?

• puoskari itsensä jonnekin hukannu ja näin unohtannu.... mie kerron että kaipaatte....
        katsos krapulan aiheuttama vitutus.... ehkä jotain muuta pientä... mutta luotan vain omaan puoskariin.....:)))

• Tri M.
        BBrunetti kirjoitti:

puoskari itsensä jonnekin hukannu ja näin unohtannu.... mie kerron että kaipaatte....
        katsos krapulan aiheuttama vitutus.... ehkä jotain muuta pientä... mutta luotan vain omaan puoskariin.....:)))

Toivon parasta..
        Taisi ottaa itseensä kun käyn vain kipasemassa täällä palstalla.. on niin menoja joskus..
        Mutta kerro terveiseni.Kiitos!

• Tri M. kirjoitti:

Toivon parasta..
        Taisi ottaa itseensä kun käyn vain kipasemassa täällä palstalla.. on niin menoja joskus..
        Mutta kerro terveiseni.Kiitos!

olette kyllä puoskarin mielessä koko ajan....
        muusta puhukkaan....kerron.... hauskaa päivän jatkoa teille...:)

• Tri M.
        BBrunetti kirjoitti:

olette kyllä puoskarin mielessä koko ajan....
        muusta puhukkaan....kerron.... hauskaa päivän jatkoa teille...:)

:=) :=)...samaa..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1679
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1578
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1373
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1339
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1265
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1051
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1028
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      939
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      931
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      846
    Aihe