..ja tunnuin sen jälkeen piristyvän niin että nousin puoli metriä ilmaan. Ei viitsi enää tänä viikonloppuna lähteä mesoamaan kotikulmille tai kaukomaille -työt odottavat taas maanantaina. Onneksi pää on autuaan tyhjä -ei ole edes v:ttuntunut.
Kuinka monella muulla on alkanut jo valmistautuminen loman loppuun?
Porkkanamehu maistuu
3
423
Vastaukset
kolmisen viikkoa jäjlellä.En vielään ole aloittanut valmistelua, mutta kyllä nuo työasiat ovat alkaneet mielessä pyöriä.
Liian pitkä lomakin voi aiheuttee jonkinlaista ahdistuksen tapaista.Varsinkin kun joutuu sitä välillä yksin viettämään...niinkuin nyt- ja työsähköpostin
4 lomaviikon nyt päättyessä. Kyllä oli muistettu ihan kiitettävästi posteilla !
n. 300 lukematonta postia odottamassa käsittelyä. Kaikki ihan työasioita. Alkaa jo hieman ressittämään ja ahistamaan ...
Kuitenkaan ei auta kaljoitella enää tänään. On sitten vain entistä vaikeempaa sunnuntai-iltana.- Leijona59
Loma on ohi ja mieli haikea. Jospa tänä iltana osuisi kohdalle vaikka lottopotti, niin voisi sitten vielä loma jatkua....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614