Ihmetyttää toisaalta:

Minea44

Ovatko suomalaiset niin lapsellisia, että kuvittelevat poliitikoiden olevan tavallisen ihmisen yläpuolella?

Jos poliitikko vaikkapa kuuluu seksuaaliseen vähemmistöön (ei ole toitottanut sitä, kuten Oras "Tyrkkynen") tai elää aviokriisissä ja pettää puolisoaan (mahdollisesti rva Vanhanen oli asiasta tietoinen), leimataan hänet epäluotettavaksi ihmiseksi.

Mennäänpä vaikka kirkon "piiriin" - mietitään sitten uudestaan normaalin ihmisen kohtaloa?

35

2388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos Vanhanen pystyi pettämään rakastamaansa ihmistä, ei hänellä varmstikaan ole minkäänlaisia vaikeuksia pettää tuntemattomia Suomalaisia joiden asiaa hän ajaa, vai?

• tiedämme rakastiko hän enää vaimoaan...niinkin voi käydä, että rakkaus loppuu.Ja eiköhän ihminen osaa erottaa työelämän tunne-elämästään jotenkuten.
        Paha olla täydellinen.....

• no hoh hoh
        guassiN kirjoitti:

tiedämme rakastiko hän enää vaimoaan...niinkin voi käydä, että rakkaus loppuu.Ja eiköhän ihminen osaa erottaa työelämän tunne-elämästään jotenkuten.
        Paha olla täydellinen.....

Eli jos ei rakasta vaimoaan niin saa juosta vieraissa niin paljon kuin lystää?

Muutenkin koko kommenttisi on kyllä uskomattoman typerä. Mieti nyt hetki itsekin.

• Toinen mies
        no hoh hoh kirjoitti:

Muutenkin koko kommenttisi on kyllä uskomattoman typerä. Mieti nyt hetki itsekin.

Ja taas naapurista valuneita riidankylväjiä :((
        Mee takas 50 palstalle!!

• Jermu
        Toinen mies kirjoitti:

Ja taas naapurista valuneita riidankylväjiä :((
        Mee takas 50 palstalle!!

Sinun pyynnöstä taidan minäkin jäädä tänne vähäksi aikaa.

• jpntar

me olemme samalla viivalla. ..kirkonmiehet, poliitikot ja me Matti Meikäläiset. Yksityiselämä on yksityiselämää ja työ työtä. Ei kenenkään pettäminen varmaankaan vaikuta hänen luotettavuuteensa työelämässä!

• no hoh hoh kirjoitti:

siihen saako vieraissa juosta, jos rakkaus loppuu.Mutta näin vain tässä realistisessa elämässä ikävä kyllä käy, kun suhde kylmenee aletaan etsiä sille korviketta.
        En ole mikään Matti Vanhanen-fani, mutta jos kaikki omat mokanikin olisi tuolla suurella iltapäivälehtien lööpeissä,,,,ei olisi hauskaa.
        Enkä usko, että omia mokiasikaan haluaisit reviteltävän niissä.

• jpntar kirjoitti:

me olemme samalla viivalla. ..kirkonmiehet, poliitikot ja me Matti Meikäläiset. Yksityiselämä on yksityiselämää ja työ työtä. Ei kenenkään pettäminen varmaankaan vaikuta hänen luotettavuuteensa työelämässä!

ei muuten olla.
        julkisuuden henkilö on julkisuuden henkilö,
        vallan mukana tulee myös vastuuta.

mieti nyt esim Tony Halmetta...
        I rest my case.

• jpntar
        doctrine kirjoitti:

ei muuten olla.
        julkisuuden henkilö on julkisuuden henkilö,
        vallan mukana tulee myös vastuuta.

mieti nyt esim Tony Halmetta...
        I rest my case.

olemme samanarvoisia. Valta on vastuuta, mutta jos pettää yksityiselämässään ja ministerinä puolisoaan ei tee samaa välttämättä tehtävissään!!!Työstä maksetaan palkka meille jokaiselle, ja työn minäainakin teen hyvin.

• jpntar kirjoitti:

olemme samanarvoisia. Valta on vastuuta, mutta jos pettää yksityiselämässään ja ministerinä puolisoaan ei tee samaa välttämättä tehtävissään!!!Työstä maksetaan palkka meille jokaiselle, ja työn minäainakin teen hyvin.

kuulostaapas tuo kaksinaismoralistiselta.

• Vili
        jpntar kirjoitti:

Kun piispa Kantola sanoi, että hän on nyt tehnyt näin ja kaksi avioliittoa on loppunut tämän takia, mutta lapsiani olen varoittanut, että älkää vain te tehkö näin,....
        niin kyllä tuntui tyhmältä ääliöltä.
        Hänellä oli fiksu lääkärivaimo, joka nyt jäi raskaan työnsä ja lastensa kanssa yksin, ---ja huomio: mihin mielentilaan! Kun tunteet on yhteiset äidillä ja kapsilla, niin ei siinä liikoja mies ajattele lastensakaan kohtaloa.
        Taatusti vaikutta työhonkin kaikilla osapuolilla pitkään.
        En kyllä luota "piispaan" vähääkään.Ihme että sellaiseen uuteen työpaikkaan pääsi. Mitähän kuuluu vähän ajan kuluttua? Odotellaan.Miehen putkiaivot roikkuvat vartalon alapuolella jalkojen välissä.

• Jermu kirjoitti:

Sinun pyynnöstä taidan minäkin jäädä tänne vähäksi aikaa.

Psst Jermukka... ei täällä haastella tappeluksia.
        Täällä vaihdellaan mielipiteitä ja ajatuksia.
        Joskus vähän kiivaastikin.

• nannukkaN

lupausten pettäminen aina jälkikäteen tulee ilmi, mutta jatkot on sitten toteuteneiden lupausten mukaan:))) Kantsis muistaa se kun äänestetään:)))

• Jermu
        Mariet kirjoitti:

Psst Jermukka... ei täällä haastella tappeluksia.
        Täällä vaihdellaan mielipiteitä ja ajatuksia.
        Joskus vähän kiivaastikin.

Taidat olla itse joku riidanhaastaja toiselta palstalta!!!
        (Privassa, näin mustalla sanonkin, että Tervee!!!
        mutta sitähän nuo muut ei kyllä nää)

• Jermu kirjoitti:

Taidat olla itse joku riidanhaastaja toiselta palstalta!!!
        (Privassa, näin mustalla sanonkin, että Tervee!!!
        mutta sitähän nuo muut ei kyllä nää)

Senkin höppänä Jermu, kaikki tappelukset ja riidat saan aikaan, eiks niih :).
        Tiijäkkö Jermu, huomenna livahdan laiffiin hetkeksi. Minkähänlaista sekin on :).
        Pidähän noita palstoja pystyssä.

• Tarkoitin lähinnä sitä valheellista kuvaa, joka ihmisen annetaan itsestään esim. vaaleissa antaa (äänestäjä uskoo ko. henkilön erinomaisuuteen).

Sitten tulee shokki: pappi irstailee, absolutisti irstailee, laulaja/missi/urheilija... irstailee...

Inhimillistä kai tuo lihan himo on?
      Uskottavuus menee silloin, jos henkilö itse teeskentelee olevansa "kaikessa jämpti" ja suhtautuu alentuvasti "tavallisiin ihmisiin"!!!

• sitten

itse itseäsi ja paikkailet puhumiasi jälkeen päin... hmmm

outoa.
        =DW=

• sitten kirjoitti:

itse itseäsi ja paikkailet puhumiasi jälkeen päin... hmmm

outoa.
        =DW=

Minun ei tarvitse "paikkailla" mitään.
        Väänsin vain vähän rautalankaa kaltaisillesi..;)))

• lähinnä siksi
        Minea44 kirjoitti:

Minun ei tarvitse "paikkailla" mitään.
        Väänsin vain vähän rautalankaa kaltaisillesi..;)))

että aloituksessa esitit kaksi kyssää: eka koski poliitikkojen moraalia ja toka kirkon moraalia. Ja välissä ihmettelit miksi ihmisiä leimataan.

Itse itsellesi esittämässäsi lisäyksessä puolentoista tunnin miettimisen jälkeen, pohdit vaaleilla ehdolla olleiden ja vaaleissa valituiden eri ryhmien edustajiksi valittujen ihmisten rehellisyyttä vedoten siihen että äänestäjä uskoo mitä hänelle kerrotaan tai hänen annetaan ymmärtää.

Lisäksi kohta: " pappi irstailee, absolutisti irstailee, laulaja/missi/urheilija... irstailee..." ei sisällä kuin kaksi selkeästi äänestämällä valittavaa ammattikuntaa, missin ja joissain tapauksissa papin. adsolutistia ei kukaan äänestä vaan se on henkilöstä itsestään kiinni oleva "arvonimi" laulaja tietysti tavallaan äänestyttää jaloillaan levykauppaan ja keikkapaikoille tulevat ihmiset mutta siihen vaikuttavat monet muutkin syyt, vaikkapa levy-yhtiön satsaus, ulkonäkö... periaatteessa samoja asioita kuin äänestyksissäkin.. mutta monelleko vaaliehdokkaalle olet valmios antamaan rahaa häntä äänestäessäsi? No urheilija kilpailee vain tuloksillaan.

Seuraavaksi kyseenalaitit "lihan himon" inhimillisyyden.

Ja viimeinen lause:"Uskottavuus menee silloin, jos henkilö itse teeskentelee olevansa "kaikessa jämpti" ja suhtautuu alentuvasti "tavallisiin ihmisiin"!!! Eli tarkoitat kaiketi sitä että tyhmiä ei saa huiputtaa.

En tosiaan tajua kirjoituksesi funktiota. Jotain tekemistä sillä ilmeisesti oli siveyskäyttäytymisen kanssa. Ja koski julkisuudessa esiintyviä ihmisiä eri ammattikunnissa. heillä ilmeisesti ei mielestäsi saa olla olemassa inhimillisiä haluja tai tunteita.

Lopussa annat ymmärtää että shokki tulee kun joku onkin valehdellut äänestäjilleen ja sortunut lihanhimoihin ja näin osoittaa olevansa tavallinen kuolevainen.

No historiassa on aika paljonkin tunnettuja "julkkiksia" joilla on ollut vireä "irstailu elämä". Kekkosesta on paljonkin juoruja naisseikkailuistaan, mikähän se Brittien Henrikin järjestys numero oli( oli sillä kuusi vaimoa).

Ja koska aina miehiä muistetaan, liikkuuhan niitä kertomuksia Katariina toisen kuolemasta harrastaessaan seksiä hevosen kanssa ja hänen eroottisesti sisustettu huoneensahan on vieläkin tutkimusten kohteena.

Rautalankasi on kovin ruosteista koska en vieläkään ymmärrä mitä tarkoitat.

=DW=

• Laahustava
        lähinnä siksi kirjoitti:

että aloituksessa esitit kaksi kyssää: eka koski poliitikkojen moraalia ja toka kirkon moraalia. Ja välissä ihmettelit miksi ihmisiä leimataan.

Itse itsellesi esittämässäsi lisäyksessä puolentoista tunnin miettimisen jälkeen, pohdit vaaleilla ehdolla olleiden ja vaaleissa valituiden eri ryhmien edustajiksi valittujen ihmisten rehellisyyttä vedoten siihen että äänestäjä uskoo mitä hänelle kerrotaan tai hänen annetaan ymmärtää.

Lisäksi kohta: " pappi irstailee, absolutisti irstailee, laulaja/missi/urheilija... irstailee..." ei sisällä kuin kaksi selkeästi äänestämällä valittavaa ammattikuntaa, missin ja joissain tapauksissa papin. adsolutistia ei kukaan äänestä vaan se on henkilöstä itsestään kiinni oleva "arvonimi" laulaja tietysti tavallaan äänestyttää jaloillaan levykauppaan ja keikkapaikoille tulevat ihmiset mutta siihen vaikuttavat monet muutkin syyt, vaikkapa levy-yhtiön satsaus, ulkonäkö... periaatteessa samoja asioita kuin äänestyksissäkin.. mutta monelleko vaaliehdokkaalle olet valmios antamaan rahaa häntä äänestäessäsi? No urheilija kilpailee vain tuloksillaan.

Seuraavaksi kyseenalaitit "lihan himon" inhimillisyyden.

Ja viimeinen lause:"Uskottavuus menee silloin, jos henkilö itse teeskentelee olevansa "kaikessa jämpti" ja suhtautuu alentuvasti "tavallisiin ihmisiin"!!! Eli tarkoitat kaiketi sitä että tyhmiä ei saa huiputtaa.

En tosiaan tajua kirjoituksesi funktiota. Jotain tekemistä sillä ilmeisesti oli siveyskäyttäytymisen kanssa. Ja koski julkisuudessa esiintyviä ihmisiä eri ammattikunnissa. heillä ilmeisesti ei mielestäsi saa olla olemassa inhimillisiä haluja tai tunteita.

Lopussa annat ymmärtää että shokki tulee kun joku onkin valehdellut äänestäjilleen ja sortunut lihanhimoihin ja näin osoittaa olevansa tavallinen kuolevainen.

No historiassa on aika paljonkin tunnettuja "julkkiksia" joilla on ollut vireä "irstailu elämä". Kekkosesta on paljonkin juoruja naisseikkailuistaan, mikähän se Brittien Henrikin järjestys numero oli( oli sillä kuusi vaimoa).

Ja koska aina miehiä muistetaan, liikkuuhan niitä kertomuksia Katariina toisen kuolemasta harrastaessaan seksiä hevosen kanssa ja hänen eroottisesti sisustettu huoneensahan on vieläkin tutkimusten kohteena.

Rautalankasi on kovin ruosteista koska en vieläkään ymmärrä mitä tarkoitat.

=DW=

Minäkin sinun kirjoittelusta.Koska analysoit omaan kirjoitustasi.Opiskele rakkautta se auttaa.

• jpntar
        Laahustava kirjoitti:

Minäkin sinun kirjoittelusta.Koska analysoit omaan kirjoitustasi.Opiskele rakkautta se auttaa.

opiskella. Ellei rakasta itseään ei pysty rakastamaan muitakaan.

• Laahustava
        jpntar kirjoitti:

opiskella. Ellei rakasta itseään ei pysty rakastamaan muitakaan.

Juuri sitä tarkoitan opiskele rakastamaan itseäsi niin pystyt rakastamaan itse elämää joka on rakkaus,jos kykenet rakastamaan elämää(teki se sit sulle mitä vaan)et ole katkera mistään mitä tapahtuu silloin huomaat kuinka helppoa on rakastaa toista ihmistä koska sinulla ei ole minkäänlaisia vaatimuksia häntä kohtaa vain halu rakastaa.On siinä opiskelemista,että hyväksyy itsensä vikoineen ja vaivoineen.Halit

• jpntar
        Laahustava kirjoitti:

Juuri sitä tarkoitan opiskele rakastamaan itseäsi niin pystyt rakastamaan itse elämää joka on rakkaus,jos kykenet rakastamaan elämää(teki se sit sulle mitä vaan)et ole katkera mistään mitä tapahtuu silloin huomaat kuinka helppoa on rakastaa toista ihmistä koska sinulla ei ole minkäänlaisia vaatimuksia häntä kohtaa vain halu rakastaa.On siinä opiskelemista,että hyväksyy itsensä vikoineen ja vaivoineen.Halit

myös:)))))

• Kyllä poliitikot ovat ihan yhtä inhimillisiä kuin matti meikäläisetkin. Tunteet ne on heilläkin. Jos rakkaus on loppunut, tokihan sitä rakkautta ja onnea haluaa etsiä muualta. Meillähän on vain tämä yksi lyhyt elämä, kait.
      Ikävä juttu että tämä Vanhasen naisystävä antoi lehdille juttunsa. Se jos mikä on ala-arvoista käytöstä.

Mielestäni Matti Vanhanen on luotettava ja vakuuttava poliitikko. Tulen äänestämään häntä.
      Eikä Vanhanen ole ainut poliitikko jolla on suhteita toisaalle ollut. Helsinkiläisessä yöelämässä tuota menoa vuosien varrella olen nähnyt.

• itse en ainakaan hyväksy pääministeriltä sellaista käytöstä mitä en hyväksy keneltäkään toiselta henkilöltäkään. Jos on avioliitossa on yksiavioinen. piste. muuten eroaa. piste. Ihme tyyppejä tekin olette kun väitätte pettämisen olevan normaalia, joka toinen niin tuntuu tässä viestiketjussa sanovan.

Toki poliitikkokin on vain ihminen, mutta pettäminen on silti väärin, oli poliitikko tai ei. ja pettäjän luotettavuus nyt ei yksinkertaisesti vain ole samaa luokkaa kuin vastaavan joka ei petä.

...kaikenlaista...

• doctrine kirjoitti:

itse en ainakaan hyväksy pääministeriltä sellaista käytöstä mitä en hyväksy keneltäkään toiselta henkilöltäkään. Jos on avioliitossa on yksiavioinen. piste. muuten eroaa. piste. Ihme tyyppejä tekin olette kun väitätte pettämisen olevan normaalia, joka toinen niin tuntuu tässä viestiketjussa sanovan.

Toki poliitikkokin on vain ihminen, mutta pettäminen on silti väärin, oli poliitikko tai ei. ja pettäjän luotettavuus nyt ei yksinkertaisesti vain ole samaa luokkaa kuin vastaavan joka ei petä.

...kaikenlaista...

Ei kai kukaan ole väittänyt että pettäminen on normaalia, niin vain tapahtuu.
        Olet vielä nuori, mutta kunhan tulet meidän ikään olet oppinut tämän elämän raadollisuuden.

Edelleen olen sitä mieltä että Vanhanen hoitaa työnsä hyvin. Hänen yksityiselämänsä on hänen oma henkilökohtainen asiansa

Olet muuten suloinen ja tormakka mies doctrine.

• mirham
        doctrine kirjoitti:

itse en ainakaan hyväksy pääministeriltä sellaista käytöstä mitä en hyväksy keneltäkään toiselta henkilöltäkään. Jos on avioliitossa on yksiavioinen. piste. muuten eroaa. piste. Ihme tyyppejä tekin olette kun väitätte pettämisen olevan normaalia, joka toinen niin tuntuu tässä viestiketjussa sanovan.

...kaikenlaista...

mieltä olen siitä että joka pettää ei ole uskottava...tietysti kun on julkisuuden henkilö niin tunnustaa syrjähypyt tai erota tuntuu varmaan vaikeammalta mutta silti...uskottavuus siinä kärsii...

• Mariet kirjoitti:

Ei kai kukaan ole väittänyt että pettäminen on normaalia, niin vain tapahtuu.
        Olet vielä nuori, mutta kunhan tulet meidän ikään olet oppinut tämän elämän raadollisuuden.

Edelleen olen sitä mieltä että Vanhanen hoitaa työnsä hyvin. Hänen yksityiselämänsä on hänen oma henkilökohtainen asiansa

Olet muuten suloinen ja tormakka mies doctrine.

"mutta kunhan tulet meidän ikään olet oppinut tämän elämän raadollisuuden"

joka ikinen tyttöystäväni, lukuunottamatta kahta viimeisintä, on pettänyt minua. opin elämän raadollisuuden (tässä asiassa) jo 19 vuotiaana kun tyttöystäväni petti minua parhaan ystäväni kanssa. "oikean elämän" raadollisuuden opin jo nuorempana ollessani YK-joukoissa Kroatiassa: Normaali perhe jolla oli karjaa ja lapsia ja talo, mies vain sattui olemaan muslimi. vaimo ja tyttäret raiskattu, pojat tapettu ja karja poltettu elävältä talon mukana. ja niityt täynnä mätäneviä ruumiita, tienvarret poltettuja taloja. listaa voisi jatkaa pidempäänkin mutta etköhän jo huomannut itsekin oman kommenttisi subjektiivisuuden: "mutta kunhan tulet meidän ikään"...

• sitä, että
        doctrine kirjoitti:

"mutta kunhan tulet meidän ikään olet oppinut tämän elämän raadollisuuden"

joka ikinen tyttöystäväni, lukuunottamatta kahta viimeisintä, on pettänyt minua. opin elämän raadollisuuden (tässä asiassa) jo 19 vuotiaana kun tyttöystäväni petti minua parhaan ystäväni kanssa. "oikean elämän" raadollisuuden opin jo nuorempana ollessani YK-joukoissa Kroatiassa: Normaali perhe jolla oli karjaa ja lapsia ja talo, mies vain sattui olemaan muslimi. vaimo ja tyttäret raiskattu, pojat tapettu ja karja poltettu elävältä talon mukana. ja niityt täynnä mätäneviä ruumiita, tienvarret poltettuja taloja. listaa voisi jatkaa pidempäänkin mutta etköhän jo huomannut itsekin oman kommenttisi subjektiivisuuden: "mutta kunhan tulet meidän ikään"...

pitää katkeroitua ja alkaa tuomitsemaan inhimillisiä ihmisiä... Olen itse perheestä, missä jouduin taistelemaan pienestä asti oman itseni puolesta (insesti), äitini sairastui vakavasti ja se lisäsi vielä yksinäisyyden ja pahan olon tunnetta. Mennyt sukupolvi ei voinut sen paremmin. Isoisällä klikkasi päässä ja hän ampui mustasukkaisuuspuuskassa isoäidin. Isoäiti hautaan ja isoisä vankilaan.
        Teini-iässä vanha ystäväni raiskasi minut. Erehdyin naimisiin kaksi kertaa alkoholistin kanssa, ensimmäinen petti ja toinen löi.
        Nyt olen yksin ja tyytyväinen elämääni. En tuomitse muita, enkä yritä olla parempi kuin muut. Seurani valitsen tarkkaan. En tuhlaa aikaani alkoholisteihin tms. addikteihin.
        Ihan turha ruveta tuomitsemaan ja esittämään julkilausumia kuinka ihmisten tulisi elää - poikkeus on lasten- ja eläintensuojelu.
        Elää voi menneisyyden murheista huolimatta.

• nannukkaN

Kyllähän me kaikki ollaa tavallisia, mutta poliitikoissa on vaan se ero että he ovat julkisuuden henkilöitä.
      Tietysti teeskentelyltä vaikuttaa, mutta joku julkisuus kuva ihmisille on saatava vaikka sitten se "pyhäkoulu poju" tai "irstailija" jne..
      Tää on riistäytynyt käsistä siis meinaan julkisuusriepottelu. On näitä juttuja ennenkin tapahtunut julkkiksille, mutta rahalla on ollut silloin enemmän valtaa ja asianosaisia on voitu ostaa. Ajattelisin niin että julkisuuden henkilöt ovat "median riistaa". Niillä tehdään bisnestä!:)

• toisen luo

Pakkohan tähän keskusteluun on tuoda omakin näkemys. Meillä ihmisillä on suuri tarve läheisyyteen ja rakkauteen. Se tarve on niin suuri, että niiden saavuttamiseksi otetaan suuria riskejä ja tehdään suuri uhrauksiakin. Myös avioliitossa eletään paljon yksinäisinä ja kylmässä ilmapiirissä. Eroon ei silti uskalleta tai haluta paremman toivossa kovin pikaisesti hakeutua, ehkä eniten ajatellaan lapsia siinä kohdin. Siihen elämäntilanteeseen kun sitten osuu kohdalle toinen ihminen, jonka kanssa tuntee jälleen elävänsä ja kaikki kuolleet ja haudatut tunteet nousee pintaan, ei ole mikään ihme, jos ajautuu avioliiton ulkopuoliseen suhteeseen. En tiedä kuviota Vanhasen parin kohdalla, mutta olkoon sitten pääministeri, piispa tai keisari, niin lämpöä me kaikki tarvitsemme - ellei tarvitse, niin ei ole edes ihminen. Haluan tällä sanoa, että on valtavan suuri ero pettää toista vain "huvin vuoksi" juoksemalla sängystä sänkyyn ja sillä, että ajautuu toiseen suhteeseen rakkauden puutteessa. Olen läheltä nähnyt näitä molempia tapauksia. Olen myös nähnyt sen, miten raskasta tämä ns. pettäjän osa on sille, joka ei tahallisesti halua satuttaa ketään. En tiedä, olenko yliromanttinen ihminen tähän nykymaailmaan.

• ollikolli-63

Näinhän se oikeesti menee, oon samaa mieltä joo.

Jätän moralistien ränkätykset omaan arvoonsa tässä asiassa. Ihmisen täytyy voida elää omaa elämäänsä täysillä ja tehdä niinkuin oikeelta tuntuu.
        Siinä ei oo mitään järkee et enkelin kiekura päänsä päällä "uhraa" itsensä jotta toiset näkevät "miten hyvin meilläkin menee"...

Mikä ihmeen onnellinen parisuhde semmoinen on missä nukutaan kuukausi tolkulla eri sängyissäkin??

• ollikolli-63 kirjoitti:

Näinhän se oikeesti menee, oon samaa mieltä joo.

Jätän moralistien ränkätykset omaan arvoonsa tässä asiassa. Ihmisen täytyy voida elää omaa elämäänsä täysillä ja tehdä niinkuin oikeelta tuntuu.
        Siinä ei oo mitään järkee et enkelin kiekura päänsä päällä "uhraa" itsensä jotta toiset näkevät "miten hyvin meilläkin menee"...

Mikä ihmeen onnellinen parisuhde semmoinen on missä nukutaan kuukausi tolkulla eri sängyissäkin??

mutta se päätöksen tekeminen voi olla monelle liian vaikeata.
        Siksipä melkein voisi sanoa, että eronneiden rohkeutta tulisi arvostaa, eikä pitää heitä epäonnistujina.
        Mutta melkein aina poliitikoiltakin äänimäärät laskevat, jos ero tulee....

• jpntar
        guassiN kirjoitti:

mutta se päätöksen tekeminen voi olla monelle liian vaikeata.
        Siksipä melkein voisi sanoa, että eronneiden rohkeutta tulisi arvostaa, eikä pitää heitä epäonnistujina.
        Mutta melkein aina poliitikoiltakin äänimäärät laskevat, jos ero tulee....

on julkkis ja kansan "reposteltavana" mutta ihminen on siitä huolimatta VAIN ihminen..siitäkin huolimatta, että äänimäärä voi laskea.

• jpntar kirjoitti:

on julkkis ja kansan "reposteltavana" mutta ihminen on siitä huolimatta VAIN ihminen..siitäkin huolimatta, että äänimäärä voi laskea.

arvostuksen menetys voi olla monelle juuri se este, minkä vuoksi ei uskalleta erota.
        "Saako poliitikko käydä vieraissa?", on aika hassu kysymys...ihan niinkuin poliitikko ei olisi ihminen ollenkaan....
        En nyt puolustele vieraissakäyntiä, peräänkuulutan vain suvaitsevaisuutta...

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5680
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1832
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      26
      1502
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1286
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1281
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      347
      1271
    Aihe