Mitä seksi

jpntar

sinulle merkitsee? Onko se sitä, että mennään sänkyyn vai, sisältyykö siihen jotain muuta? Vaatetus? Voiko seksiä harrastaa vain sen kanssa, josta pitää? Kuinka usein on "tarpeeksi"..? Kokeeko mies ja nainen seksin samalla lailla? Siinäpä kysymyksiä..kesällä seksiä harrastetaan lehtien mukaan jopa yleisillä uimarannoilla..?

39

3841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä, minkälaisessa elämänvaiheessa on.Yksinäisyys voi joskus saada ihmisen hyppäämään sänkyyn kenen kanssa tahansa.
      Seksiä nimittäin voi harrastaa pelkän seksin takia, ei siihen mitään tunteita useinkaan liitetä.
      Nainenkin voi vain tyydyttää tarpeensa siinä missä mieskin.Eikä tuo kokemus välttämättä ole ollenkaan paha...:)))))
      Taas jos on rakastunut, ei tulisi mieleenkään harrastaa seksiä kuin tuon rakkauden kohteen kanssa.
      Eikä voi ymmärtää ihmisiä, joille seksi on pelkkää sänkyynmenoa.
      Luulisin, että jos molemmilla on sama lähtökohta seksin harrastamiselle esim. rakastuminen, tuo kokemus on ihan samanlainen sekä naiselle että miehelle, ei siinä tunnepuolessa suuriakaan eroja löydy.

• jpntar

sitä, että minulle kerran esiteltiin pariskunta( nainen 49 ja mies 50) jotka harrastivat seksiä liikuntamuotona......ainoa laatujaanko...??? Eivätkä muuten ole naimisissa eivätkä edes seurustele!!!

• Lyyli-Sisko

häveliäs immeinen, on myönnettävä, että seksi merkitsee paljon. Paremmin kylläkin sana "rakastelu" kuvaa suhdettani seksiin. Sitä tehdään tunteella oman kullan kanssa, eikä siitä muille suuremmin huudella. Minä en osaa luontevasti kahvipöytäkeskustelussa vertailla erilaisia apuvälineitä tai asentoja...

• jpntar

ja seksi ovat minun mielestäni kaksi eri asiaa...Rakastelu on sitä, mitä "tehdään" ....oman rakkaan kanssa..höh ei oikea sana, mutta ymmärrät varmaan, ja seksi saattaisi merkitä eri leluja ja asentoja...??

• mari

sen tärkeämpää on rakastelu oman rakkaan kanssa. Vieraita ei halua lähellekään. Nuorempana tuli kokeiltua erilaisia kumppaneita, eikä sekään ollut paha juttu. Katsoisin, että sitä enempi arvostaa omaa kumppaniaan, kun on kokemusta muistakin. Lelut ja muu krääsä on tarpeetonta, kun on halut kohdallaan.

• jpntar

sanaa seksi?? Entäs se..

• eeva-sisko

tilaisuus harrastetaan seksiä. Tilaisuuksia ei ole kuitenkaan joka päivä, eikä joka toinenkaan.
      Mitään "vaatetusta" ei tarvita- päinvastoin.
      Eikä myöskään mitään välineitä. Paitsi tietenkin se asiaankuuluva k - kirjaimella alkava(en tarkoita kuitenkaan esm. kirjaa)

En oikein ole jaksanut kiinnostua miten mies seksin kokee. Tai vaikka kysyisikin, niin osaisiko hän selittää. Eihän suomalainen mies puhu ja pussaa :D

Eipä seksihalukkuus taida olla vuodenaikaan sidottu, vai onko?

• Jali

Juopolla ei seiso muu kuin järki.

• Felixman

aihe ja se vielä, että kysymyksen alkuunpanija on nainen, WAU !, hyvä.
        Omalta osaltani se on valtava himo naiseen, ei siinä oikein osaa erotella kunnolla muuta. Myös tunnelataus nosee himon kanssa samalla. Sillä hetkellä se kumppani on aina se oikea. Muulloin pystyy jopa ajattelemaan sitten rakastumista.
        Ehkä se luontokin on tarkoittanut, että urokset "astuu" keneltä ne saa.

• jpntar

ja kesä...syysillat...eivätkö "sytytä" enemmän kuin talvi..?? Tosin kynttilät ja tuikut luovat tunnelmaa..:))))

• elisa49
        jpntar kirjoitti:

ja kesä...syysillat...eivätkö "sytytä" enemmän kuin talvi..?? Tosin kynttilät ja tuikut luovat tunnelmaa..:))))

halut ne on talvella ja kesällä.

• jeejeejee

Seksi on upeeta ja hienoa. Varsinkin kun kumppanikin kokee sen samoin. Vaatteet eivät ole kuin tiellä, kun se into iskee molemminpuolin. Aiemmin seksi tuntui olevan vaan tarpeen tyydytystä, fyysinen operaatio ja purkaus, mutta nyt siinä on paljon muutakin.

Sitten kun kumpikaan ei enään halua on tarpeeksi, ainakin vähäksi aikaa.
      Jotain on silloin pielessä suhteessa, jos seksistä kieltäydytään puolin tai toisin.

Eiköhän nainen koe seksin enemmän tunnepuolella, kuin mies. Toki itselleni seksi kehittää myös tunnelatauksen, mistä seuraa taas suurempi nautinto purkautuessa.

Kesällä voi tosiaan kokeilla muitakin paikkoja kuin sänkyä. Pikkuvinkkinä voin suositella jättitrampoliinia, siinä tosin kannattaa käyttää jotain polvisuojia. Mulla oli polvet vereslihalla sen jälkeen, muttei haitannut menoa.

• jpntar

!!!!!!!! Pihallako....siinä trampoliinin päälläkö???? Tuopa on jäänyt kokematta..huh! Juu, kyllä nainen kokee varmaan nämä asiat tunnepitoisemmin, ja siksi koko "homman" pitäisikin tapahtua silloin, kun ei ole huolia eikä lasten tulosta pelkoa..tai, että pariskunta käy viikon lomalla ilman lapsia muualla..

• mii-su
        jpntar kirjoitti:

!!!!!!!! Pihallako....siinä trampoliinin päälläkö???? Tuopa on jäänyt kokematta..huh! Juu, kyllä nainen kokee varmaan nämä asiat tunnepitoisemmin, ja siksi koko "homman" pitäisikin tapahtua silloin, kun ei ole huolia eikä lasten tulosta pelkoa..tai, että pariskunta käy viikon lomalla ilman lapsia muualla..

kävisi ainakaan näin kerrostalojen ympäröimänä
        tuo trampoliiniseksi..
        voisi tulla sinitakit äkkiä korjaamaan talteen :D
        kiehtova ajatus kuitenkin,kieltämättä.....mutta

tuli vielä mieleen että ei kai se jousta liikaa,voi olla vaikeeta ottaa ukkoa aina kiinni
        ilmalennon jälkeen?!voi kauheeta mikä ajatus..

• jpntar
        mii-su kirjoitti:

tuo trampoliiniseksi..

tuli vielä mieleen että ei kai se jousta liikaa,voi olla vaikeeta ottaa ukkoa aina kiinni

varmaan pitää olla joku "systeemi"..tai eihän sitä tiedä ennen kokeilua..:))) Yhdessähän mennään ylös ja alas...

• jpntar kirjoitti:

varmaan pitää olla joku "systeemi"..tai eihän sitä tiedä ennen kokeilua..:))) Yhdessähän mennään ylös ja alas...

on se naapureille hämmästyksen aihe kun katsovat ikkunasta,että mitä kummaa siellä pomppii edestakaisin.....

• pomppii!
        mii-su kirjoitti:

on se naapureille hämmästyksen aihe kun katsovat ikkunasta,että mitä kummaa siellä pomppii edestakaisin.....

Siltä se varmaan näytätäis... ;)

• jpntar
        mii-su kirjoitti:

siinä käydä niinkin, että kohta koko lähiö ...pomppii....:)))))))))

• Pirre*
        mii-su kirjoitti:

tuo trampoliiniseksi..

nyt oli pakko nauraa ääneeni..:DDD, tosiaan jos jokatoinen kerta ei satukaan......:DDD

• jeejeejee
        mii-su kirjoitti:

tuo trampoliiniseksi..

Sen verran tarkennusta, että liike lähtee tietty lantiosta, kuten pitääkin. Tarkoituksena ei ole hyppiä ilmaan, vaan toimia siten, että alusta joustaa vain hieman. Haastavinta on pitää lantion liike sellaisena, ettei ilmalentoja tule.
        On meinaan hienoa näin.

Älkää sitten kokeilko tätä yksin kotona!!

• sinkku55

voi vain harrastaa sellaisen kanssa jota rakastaa,muuten se oisi vain himojen tyydyttämistä:))
      Siinä pitää molempia osapuolia tyydyttää:))))
      Sitä voi harrastaa melkein missä vaan,mut toi tramboliini menee kyllä minunkin yli ymmärryksen:))Tai mistä sen tietää ennen kuin kokeilee:))))))
      Menikö överiksi:)))

• eiköhän mennä huomenna joka iikka trampoliini-
        ostoksille!! :D
        pian koko suomi hytkyy...

• sinkku55
        mii-su kirjoitti:

eiköhän mennä huomenna joka iikka trampoliini-
        ostoksille!! :D
        pian koko suomi hytkyy...

kerrostalon pihalla harrastaa seksiä:)))
        Pitäs mennä varmaan jonnekin pusikkoon,mun lapsenlapsilla se oisi,mut taitaa olla sitä pientä versiota:)))))

• Itselläni tuo seksi liittyy ehdottomasti tunnepuoleen. En edes voi puhua että harrastaisin seksiä, enemmän se on rakastelua. Siihen sisältyy niin paljon muutakin kuin tuo pelkkä akti. Siksi täytyy tuntea niitä lämpimiä tunteita puolin ja toisin. Jos tuohon ei ole mahdollisuutta, täytyy hoitaa se seksipuoli omin voimin.

Kun tunteet on mukana, suudelmat, kosketukset, hyväilyt aistii erilailla. Tulee aivan kuin "hulluksi" toisesta.
      Silloin kun on tuttu ja turvallinen kumppani, miksipä ei silloin myös jonkunlaiset seksivälineet tulisi kysymykseen. Esimerkiksi jos takana on pitkä suhde, ne voisi tuoda piristystä noihin hellyyden hetkiin.

• sinkku55

Nehän kuulema saa miehen syttymään:)))))

• jpntar

...hulluksi toisesta..:)))))Nuo seksitavarat...:) yhdistäisin minäkin pitkäaikaiseen ja tuttuun suhteeseen..mausteena...ja tietysti "väriä" antamaan..

• sinkku55
        jpntar kirjoitti:

...hulluksi toisesta..:)))))Nuo seksitavarat...:) yhdistäisin minäkin pitkäaikaiseen ja tuttuun suhteeseen..mausteena...ja tietysti "väriä" antamaan..

hulluna naisten mustiin nailoneihin:)))))
        Olen kuullut:))))))

• eeva-sisko

kun alkaa taas naitattaa tätä ketjua lueskellessa!

• jpntar

se nyt niin ...herkässä..Tuo seksikin kuuluu kuitenkin ihmisen perusasioihin..

• jpntar kirjoitti:

jos tuolla eeva-siskolla ei ole viime aikoina oikein ollut tuuria.....

• sinkku55

sillähän sitä selviää:))))))

• eeva-sisko
        jpntar kirjoitti:

saada!!!!

• sinkku55 kirjoitti:

sillähän sitä selviää:))))))

eipä sitä varmaan parempaakaan neuvoa voi antaa..:D

• eeva-sisko
        mii-su kirjoitti:

eipä sitä varmaan parempaakaan neuvoa voi antaa..:D

Ukko vaan makaa täydessä unessa ja taitaa olla jonkun verran päissäänkin...mutta rohkeasti kokeilemaan...nyt minä menen!
        Mistä sitä tietää vaikka saisi tosi tällit ja minutin verran rotanhännän vahvuista elämän eliksiiriä:)

• rupsis
        eeva-sisko kirjoitti:

Ukko vaan makaa täydessä unessa ja taitaa olla jonkun verran päissäänkin...mutta rohkeasti kokeilemaan...nyt minä menen!
        Mistä sitä tietää vaikka saisi tosi tällit ja minutin verran rotanhännän vahvuista elämän eliksiiriä:)

Niih, en enää nauti seksistä surkean vartaloni takia (lue. riippari, sellua ja arpia)
        Miesparat minua vielä vonkaavat, mutta kun en vaan voi..
        Onneksi olen jo 44v. ja kohta ei kukaan enää edes yritä.

• jusa

tuollainen seksiaiheesta kirjoittelukin oo seksiä? Voihan sitä olla puhelinseksiäkin, niin miksei sitten seksustelupalsta siis tarkoitin keskustelupalsta seksiäkin? sanokaapa hyvät naiset tähän jotain, please.

• Juliska

pitäisi olla palsta missä puhutaan peittelemättömästi seksistä ja eikö tuolla olekin seksipalsta, mutta näissä ikäryhmissä pitäisi olla vielä rajumpi.
        Olen aina harrastanut seksiä ja se kiinnostaa minua enemmän kuin mikään muu.

• jpntar

varmaankin vastailee tuohon ensimmäiselle sivulle..Mutta laitoit tuosta puhelin- seksistä..niin seksiähän se on sekin. Seksijutut on tuolla toisaalla, mutta siellä tuntuu olevan aika nuorta porukkaa..oma mielipiteeni on, että aika henk. kohtainen aihehan se on eikä täälläkään uskalla turhaan suutaan aukoa varmaan kukaan ..???? En minäkään :) Jossain muualla ne pitää jutella..???

• jpntar
        Juliska kirjoitti:

pitäisi olla palsta missä puhutaan peittelemättömästi seksistä ja eikö tuolla olekin seksipalsta, mutta näissä ikäryhmissä pitäisi olla vielä rajumpi.
        Olen aina harrastanut seksiä ja se kiinnostaa minua enemmän kuin mikään muu.

silti aika yleinen paikka jutella niistä...Jotain "kuvaa" sain kuitenkin noista vastauksista tänne:) Ihmiset ovat tietysti kiinnostuneita siitä, mutta mutta...

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe