lähentelen neljääkymmentä ja minun heikkouteni on ollut aina nuoremmat miehet. Tunnen olevani enemmän samalla aatopituudella nuorempien kanssa. Kuitenkin olen aina pitänyt - 10 v rajana, mutta kuitenkin usein myös sitäkin nuoremmat miehet osoittavat kiinnostustaan minuun. Olen toki nuorekas ja naisellisen kaunis, mutta mikä on se ikäraja mitä ei enää voi alittaa?
Nouremmat miehet kiinnostaa
64
4353
Vastaukset
ikäraja jota ei voi enää alittaa lienee lakikirjan 18 vuotta.
;o)- oliskos
47v
- 20v jätkä
"Olen toki nuorekas ja naisellisen kaunis"
Vanhemmat naiset ovat aina kiinnostaneet(hyvin säilyneet ja kauniit sellaiset), koska heissä on jotain mikä kiihottaa suunnattomasti ja saahan heiltä parempaa kyytiäkin. ;) Ikäiseni nuoret naiset ovat usein liian ylimielisiä ja harva heistä tietää miten miestä käsitellään.
Kirjotan lisää jos tulee jotain viellä mieleen.- kokemusta
harmaa tosi. itse olen 36 ja ollut neljä vuotta rakastunut 13 vuotta nuorempaan mieheen. tapailemme silloin tällöin, kumpikin on vapaita, ei sidoksia toisiimme eikä muihin. hetkemme ovat ihania ja antoisia kaikin puolin.
- Ruiku
Mikäs siinä, kiellät totuuden vanhenemisestasi pakenemalla sitä nuoriin miehiin, jotka vastaavasti hakevat äitiänsä... toimii varmaan hyvin!
- Kypsä aikuinen N
se voisi olla näinkin. Miten selität vanhemman miehen ja lähes tyttären ikäisen naisen?
Minun tapauksessa se ei ole näin, koska minut mielletään paljon nuoremmaksi. Ikäeroa ei tähän mennessä ole huomattu lainkaan. En ole äidillinen, joten yksikään mies joka minut tuntee ei minusta äitihahmoa saa tekemälläkään :) - Ruiku
Kypsä aikuinen N kirjoitti:
se voisi olla näinkin. Miten selität vanhemman miehen ja lähes tyttären ikäisen naisen?
Minun tapauksessa se ei ole näin, koska minut mielletään paljon nuoremmaksi. Ikäeroa ei tähän mennessä ole huomattu lainkaan. En ole äidillinen, joten yksikään mies joka minut tuntee ei minusta äitihahmoa saa tekemälläkään :)No niinpä sitä itse aina luulee. Vanhempi mies ja nuori nainen on ihan sama juttu, mies pakenee totuutta nuoriin naisiin ja naiset hakee isähahmoa...
- Ootko oikee mies?
Ruiku kirjoitti:
No niinpä sitä itse aina luulee. Vanhempi mies ja nuori nainen on ihan sama juttu, mies pakenee totuutta nuoriin naisiin ja naiset hakee isähahmoa...
Ikinä en ole kuullut miehen sanovan ikämiestwen suhteista nuoriin naisiin mitään tuollaista. HJos tuo on oikea mielipide ja sinä oikeasti mies, arvostan sinua.
- Nouriko
minkälainen on nouri mies?
- Kypsä aikuinen N
kun sinulla on pieni maailma!!! Et voi olla tosissasi!
- nouriko
kun sinulla on pieni maailma!!! Et voi olla tosissasi!
28v ja kuulemma jo järkeä päässä,siis ylä.
- minulla ei ole
koskaan ollut yli 40v miestä elämässäni. Aviomieheni on minua 7v nuorempi ja tässä välirikon aikana oli poikaystävä, joka oli 28v. Muuten paras ikä miehelle. Ei ole vielä rupsahtanut ja on jo vähän järkeäkin päässä...mitä nyt mieheltä voi olettaa olevan.
- Ruiku
Onnellinen ja tasapainoinen tuntuu avioliittonne nuoremman miehen kanssa olevan, mitä nyt välirikkoja ja sellaista, kypsää puhetta!
Voi herran jestas, ei sulla ainakaan järkeä ole jutuistasi päätellen, 28-vuotiaalla miehellä taatusti enemmän vaikka aivot sijaitsee jalkojen välissä! - nainen 43v
Ruiku kirjoitti:
Onnellinen ja tasapainoinen tuntuu avioliittonne nuoremman miehen kanssa olevan, mitä nyt välirikkoja ja sellaista, kypsää puhetta!
Voi herran jestas, ei sulla ainakaan järkeä ole jutuistasi päätellen, 28-vuotiaalla miehellä taatusti enemmän vaikka aivot sijaitsee jalkojen välissä!Ihan tosi elämää. Kenenkähän avioliitto on niin täydellinen, ettei koskaan tule yhtään ryppyä matkaan? Se ei ole iästä kiinni.
Ja mitä tulee elämiseen yleensä, en ole kiinnostunut vanhoista, rupu-ukoista. Mieluummin olen ilman miestä kuin huonon kanssa. - usko!
Ruiku kirjoitti:
Voi herran jestas, ei sulla ainakaan järkeä ole jutuistasi päätellen, 28-vuotiaalla miehellä taatusti enemmän vaikka aivot sijaitsee jalkojen välissä!Mitä ihmettä sinä tuota/tätä kauhistelet? Tekisikö itselläsi mieli, vaan et uskalla tai et rohkene kuin päiväunissasi sitä ajatella. Jos taas et halua tai et voi olla, niin oma asiasihan se on.
Kuten meillä monella toistepäin. Minä olen aina tykännyt itseäni nuoremmista miehistä, ulkonäköni on varmaankin ikäiseni näköinen, ihan nätti ja simpsakka iässäni. Tapailin pitkään 45 v:na 30 v. miestä. Meillä oli tosi mukavaa yhdessä, ja lämmöllä ajattelen häntä edelleenkin. Ei siinä mitään symbioosia eikä äiti-poika-suhdetta ollut, vaan kahden aikuisen mukavaa yhdessäoloa. Yritä vaikka ja kuinka vääntää tai analysoida tästä jotain muuta, niin hymyilen vaan sinun ahdasmielisyydelle!
p.s. enkä muuten viitsi tätä juttuani yhtään tämän enempää kommentoida.
- suna45
on toisinpäin,minä en voisi olla minua nuoremman kanssa suhteessa,vaikka itekkin olen nuorekas ja miesten päät saan käänytmään ,mutta kuienkin mua kiinnostaa 5vuotta vanhemmat kuin minä se on varmaan niin että sen ikäsiset miehet tietää mitä tekee ei pidä opettaa enään missään alueella, mutta toivotan sulle kesää. mulla kuitenkin on suhde mua 2vuotta vanhemman kaa,
- Tykkään susta!
doctrine kirjoitti:
aij viiskymppiset tietää paljonkin sellaista mitä nelikymppiset ei? ;)
Miten aina osutkin ytimeen? hehehh...
- suna45
Tykkään susta! kirjoitti:
Miten aina osutkin ytimeen? hehehh...
kun tykkäät;))
- ihku
45 vuotisna ei varmaan ole mitään merkitystä onko toinen 5 vuotta nuorempi vai vanhempi!? Eiköhän noin pieni ikäero katoa näihin elettyihin vuosiin...
- Aikuinen mies
*mutta kuitenkin usein myös sitäkin nuoremmat miehet osoittavat kiinnostustaan minuun.*
haluaa pesää ja sinä annat innoissasi. Naurettava yhtälö.- tekee?
Onko se sitten hyväksyttävää että keski-ikäinen äijä haluaa "pesää" parikymppisiltä tytöiltä? Se se vasta pahan näköistä on YÄK!
- pitssku
50 äijien saaliiksi saamat 18 teinitytöt ties mistä maista. Ja tekevät vielä lapsiakin tässä vanhassa iässään ja tästä asiasta sitten vain rehvastelevat. On lottovoitto, kun saa napattua kiinni nuorta lihaa, kuulemma. -Nuoret miehet ovat tosi namuja ja varsinkin näin kesällä ;o)
- Aikuinen mies
pitssku kirjoitti:
50 äijien saaliiksi saamat 18 teinitytöt ties mistä maista. Ja tekevät vielä lapsiakin tässä vanhassa iässään ja tästä asiasta sitten vain rehvastelevat. On lottovoitto, kun saa napattua kiinni nuorta lihaa, kuulemma. -Nuoret miehet ovat tosi namuja ja varsinkin näin kesällä ;o)
- Kypsä aikuinen N
juuri teikäläisten ikäiset äijät käyttävät mielikuvitustansa ja laukovat niitä vielä täällä saaden asiat näyttämään mieleisiltään... katkeran vanhan kurpan panettelua!
"Pesää" voi aina haluta, mutta se on eriasia saako sitä!
Minä kun en sitä jakele... omaa aarrettani, se kun täytyy ansaita :) - Aikuinen mies
juuri teikäläisten ikäiset äijät käyttävät mielikuvitustansa ja laukovat niitä vielä täällä saaden asiat näyttämään mieleisiltään... katkeran vanhan kurpan panettelua!
"Pesää" voi aina haluta, mutta se on eriasia saako sitä!
Minä kun en sitä jakele... omaa aarrettani, se kun täytyy ansaita :)*juuri teikäläisten ikäiset äijät*
siis tiedät ikäni. Niinkö? - Kypsä aikuinen N
Aikuinen mies kirjoitti:
*juuri teikäläisten ikäiset äijät*
siis tiedät ikäni. Niinkö?Oikein pahaa tekee huomata miten paha sun on olla! Nyt on sulla joku pahasti pielessä: KATOA!
- Aikuinen mies
Oikein pahaa tekee huomata miten paha sun on olla! Nyt on sulla joku pahasti pielessä: KATOA!
* en siedä sitä että
Kirjoittanut: Kypsä aikuinen N 26.7.2005 klo 12.28
juuri teikäläisten ikäiset äijät käyttävät mielikuvitustansa ja laukovat niitä vielä täällä saaden asiat näyttämään mieleisiltään... katkeran vanhan kurpan panettelua!*
Ohessa vastauksesi minulle. Eiköhän siinä ole tarpeeksi aihetta saman tasoiseen vastaukseen.
Mistä sinä kuivettunut rusina tiedät minun ikäni? Mistä sinä kuivettunut rusina tiedän, että olen "vanha kurppa".
Mistä tiedät kuivettunut rusina?
*KATOA!*
En toki yhden kuivettuneen rusinan kehotuksesta. - hyvin
Aikuinen mies kirjoitti:
* en siedä sitä että
juuri teikäläisten ikäiset äijät käyttävät mielikuvitustansa ja laukovat niitä vielä täällä saaden asiat näyttämään mieleisiltään... katkeran vanhan kurpan panettelua!*
Ohessa vastauksesi minulle. Eiköhän siinä ole tarpeeksi aihetta saman tasoiseen vastaukseen.
Mistä sinä kuivettunut rusina tiedät minun ikäni? Mistä sinä kuivettunut rusina tiedän, että olen "vanha kurppa".
Mistä tiedät kuivettunut rusina?
*KATOA!*
En toki yhden kuivettuneen rusinan kehotuksesta.miehen ja naisen eron sekä kypsän ja aikuisuuden. Nainen on realisti joka kommentoi miehen tekstiä...todellisuutta. Mies väittää olevansa aikuinen ja kommentoi todella epäkypsällä tavalla naisen ulkonäköä näkemättä todellisuutta ollenkaan!
- Aikuinen mies
hyvin kirjoitti:
miehen ja naisen eron sekä kypsän ja aikuisuuden. Nainen on realisti joka kommentoi miehen tekstiä...todellisuutta. Mies väittää olevansa aikuinen ja kommentoi todella epäkypsällä tavalla naisen ulkonäköä näkemättä todellisuutta ollenkaan!
*Nainen on realisti joka kommentoi miehen tekstiä...todellisuutta.*
Kyseinen kuivettunut rusina kommentoi ensimmäisessä viestissään minua seuraavasti:
* en siedä sitä että
Sinä siis väität, että kyseinen kuivettunut rusina on "realisti", joka kommentoi "todellisuutta".
Luuletko todella, että kuivettunut rusina tietää minun ikäni ja että olen "vanha kurppa"?
Totuus on täysin toinen.
Sitten kun vastasin kuivettuneelle rusinalle hänen omalla tyylillään, niin rusina alkoi lähes kirkua ja huutaa kailotti: KATOA!
Fiksua? - tuffe
olen sun kanssa ihan samaa mieltä. Kävin viime viikolla baanalla, ja löytyishän noita nuorukaisia. Aika läpinäkyvää se imartelu oli.
Toista se on jos kaksi ihmistä kohtaa henkisesti, silloin kai iällä ei ole merkitystä. - hehee
tuffe kirjoitti:
olen sun kanssa ihan samaa mieltä. Kävin viime viikolla baanalla, ja löytyishän noita nuorukaisia. Aika läpinäkyvää se imartelu oli.
Toista se on jos kaksi ihmistä kohtaa henkisesti, silloin kai iällä ei ole merkitystä.halpaan ja annoit niile pesää! Voi sinnuu!
- tuffe
hehee kirjoitti:
halpaan ja annoit niile pesää! Voi sinnuu!
mä teinkin? Taisin olla enemmän kännissä kuin luulinkaan... ;)
- Aikuinen mies
tuffe kirjoitti:
Toista se on jos kaksi ihmistä kohtaa henkisesti, silloin kai iällä ei ole merkitystä.on ilmeisesti joku ammattijakaja ja hän hermostui, kun pistin totuuden palstalle. Alkoi örvistellä iästäni, jota hän ei tiedä yms.
Parisuhteen onnistumisen kannalta osapuolten suht'koht samanlainen henkinen taso, huumorintaju, äly jne. ovat hyvin ratkaisevia tekijöitä. Ikä voi vipata muutaman vuoden puoleen tai toiseen.
Hyvää loppukesää! :)) - Mies29
Aikuinen mies kirjoitti:
on ilmeisesti joku ammattijakaja ja hän hermostui, kun pistin totuuden palstalle. Alkoi örvistellä iästäni, jota hän ei tiedä yms.
Parisuhteen onnistumisen kannalta osapuolten suht'koht samanlainen henkinen taso, huumorintaju, äly jne. ovat hyvin ratkaisevia tekijöitä. Ikä voi vipata muutaman vuoden puoleen tai toiseen.
Hyvää loppukesää! :))Henkinen ikäsi on täysi nolla! Älä sä pilaa meidän miesten mainetta täällä!
- Aikuinen mies
Mies29 kirjoitti:
Henkinen ikäsi on täysi nolla! Älä sä pilaa meidän miesten mainetta täällä!
avaajan jakojonoon.
- vuoden puoleen
Aikuinen mies kirjoitti:
on ilmeisesti joku ammattijakaja ja hän hermostui, kun pistin totuuden palstalle. Alkoi örvistellä iästäni, jota hän ei tiedä yms.
Hyvää loppukesää! :))jos toiseen.
Sinäpä se totuuden siemenen löysitkin!
Vippaako sinulla kuinkakin paljon? - Aikuinen mies
vuoden puoleen kirjoitti:
jos toiseen.
Sinäpä se totuuden siemenen löysitkin!
Vippaako sinulla kuinkakin paljon?opetella lukemaan.
Minun aiempi kommentti:
*Ikä voi vipata muutaman vuoden puoleen tai toiseen.*
- Animus
...sillä ihmisen elämän yksi kummallisuus on se, miten hyvin synkkaa sängyssä 40v naisella ja nuorella pojalla. Hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa ;))
Turha on etsiä syitä äitikomplekseista tai mistään muustakaan. Kyseessä on vain seksuaalisen kehityksen huippu, ei sen kummempaa. Naisilla nelikymppisenä, miehillä nuorena. Ei, tämä ei tarkoita että kaikkien aikuisten naisten pitäisi vaihtaa partneri nuoreen kiimaiseen kolliin ;)))
Voiko joku perustella päinvastaista?- Aikuinen mies
*Kyseessä on vain seksuaalisen kehityksen huippu, ei sen kummempaa. Naisilla nelikymppisenä, miehillä nuorena.*
kuvittelet olevasi juuri nyt seksuaalisen kehityksen huipulla (41 v.). Muut ovat sitten jossain muualla. kehitys tuntuu olevan myös näillä 40:llä ihan kohdallaan...))))
Ehkä tuossa nuoren miehen ja vanhemman naisen suhteessa on jotain tekemistä rooliodotustenkin kanssa.
Miehen ei tarvitse olla tuossa viejän roolissa, ja nainen voi haluta olla se kokeneempi puolisko.
Näin päästään yhteistyöhön, mikä saattaa olla hyvinkin antoisa.- Animus
Aikuinen mies kirjoitti:
*Kyseessä on vain seksuaalisen kehityksen huippu, ei sen kummempaa. Naisilla nelikymppisenä, miehillä nuorena.*
kuvittelet olevasi juuri nyt seksuaalisen kehityksen huipulla (41 v.). Muut ovat sitten jossain muualla....mitä ihmettä? Mitä mä kuvittelen? Miten sä voit olettaa että mä kuvittelen?
- se viriiliys?
Aikuinen mies kirjoitti:
kuvittelet olevasi juuri nyt seksuaalisen kehityksen huipulla (41 v.). Muut ovat sitten jossain muualla.Kuulostat niin katkeralta täällä...Onko prostatan kanssa ongelmia?
- Animus
se viriiliys? kirjoitti:
Kuulostat niin katkeralta täällä...Onko prostatan kanssa ongelmia?
...olla ;)) Ei naisilla oo eturauhasta ;))))
- Aikuinen mies
se viriiliys? kirjoitti:
Kuulostat niin katkeralta täällä...Onko prostatan kanssa ongelmia?
Ei todellakaan ole mennyt.
- minä vastasin.
Animus kirjoitti:
...olla ;)) Ei naisilla oo eturauhasta ;))))
merkkiviiva ei ala sinun kommentistasi....
- Animus
minä vastasin. kirjoitti:
merkkiviiva ei ala sinun kommentistasi....
...menee viivat sekaisin tuohduksissaan ;))))
- kysyisin...
Aikuinen mies kirjoitti:
Ei todellakaan ole mennyt.
..miksi saat kirjoituksissasi itsesi kuulostamaan niin katkeroituneelta?
Henk.koht. alan olla todella väsynyt näihin jatkuviin keski-ikäisten naisten sättimisiin jotka saavat aikaan vain naisissa vastustushalua ja sitten onkin ilmiriidat käynnissä :( - Aikuinen mies
Animus kirjoitti:
...menee viivat sekaisin tuohduksissaan ;))))
viivat sekoilee...
- Aikuinen mies
kysyisin... kirjoitti:
..miksi saat kirjoituksissasi itsesi kuulostamaan niin katkeroituneelta?
Henk.koht. alan olla todella väsynyt näihin jatkuviin keski-ikäisten naisten sättimisiin jotka saavat aikaan vain naisissa vastustushalua ja sitten onkin ilmiriidat käynnissä :(*..miksi saat kirjoituksissasi itsesi kuulostamaan niin katkeroituneelta?*
pitäisi lähinnä viestieni lukijoiden vastata. He vetävät kyseisen väärän johtopäätöksen. - Animus
guassiN kirjoitti:
kehitys tuntuu olevan myös näillä 40:llä ihan kohdallaan...))))
Ehkä tuossa nuoren miehen ja vanhemman naisen suhteessa on jotain tekemistä rooliodotustenkin kanssa.
Miehen ei tarvitse olla tuossa viejän roolissa, ja nainen voi haluta olla se kokeneempi puolisko.
Näin päästään yhteistyöhön, mikä saattaa olla hyvinkin antoisa....antaa varmuutta ja aggressiivisuutta sänkyyn, josta harva nuori poika pääsee ikäistensä kanssa nauttimaan. Luulen että puskaradio toimii tässä hyvin ja kaikki haluaa kokeilla. Niinhän tuo 24v työkaverikin katsoo sillä silmällä. Kahta alle 25v oon lähivuosina "kokeillut" kännipäissäni ja kumpikin makasi kuin lahna ja mä sain tehdä hommat ;))) Nou kiva sekään...aina.
Animus kirjoitti:
...antaa varmuutta ja aggressiivisuutta sänkyyn, josta harva nuori poika pääsee ikäistensä kanssa nauttimaan. Luulen että puskaradio toimii tässä hyvin ja kaikki haluaa kokeilla. Niinhän tuo 24v työkaverikin katsoo sillä silmällä. Kahta alle 25v oon lähivuosina "kokeillut" kännipäissäni ja kumpikin makasi kuin lahna ja mä sain tehdä hommat ;))) Nou kiva sekään...aina.
se mukavaa kun saisi jonkun nuoren kollin kiinni,ja mieluummin vielä sellaisen joka on täysin kokematon eli ei ikinä ollut sillai..:)
Animus kirjoitti:
...antaa varmuutta ja aggressiivisuutta sänkyyn, josta harva nuori poika pääsee ikäistensä kanssa nauttimaan. Luulen että puskaradio toimii tässä hyvin ja kaikki haluaa kokeilla. Niinhän tuo 24v työkaverikin katsoo sillä silmällä. Kahta alle 25v oon lähivuosina "kokeillut" kännipäissäni ja kumpikin makasi kuin lahna ja mä sain tehdä hommat ;))) Nou kiva sekään...aina.
vaikka nuo samat nuoret miehet makaavat 4-kymppisinäkin kuin lahnat...:))
Sellaisiakin ihmisiä on, joilla tuo seksuaalisuus ei koskaan ole huipussaan, oli nuori tai vanhempi.
Yksinpuurtaminen onkin tylsää...:)))))- Jussi..
mii-su kirjoitti:
se mukavaa kun saisi jonkun nuoren kollin kiinni,ja mieluummin vielä sellaisen joka on täysin kokematon eli ei ikinä ollut sillai..:)
ai miks kokematon ?? sussa taitaa olla piileviä opettajan lahjoja.
Jussi.. kirjoitti:
ai miks kokematon ?? sussa taitaa olla piileviä opettajan lahjoja.
sellanen lupu joka ei ole vielä kokenut mitään....hymmmm..
ja eiköhän jokaisen naisen sisällä asu pieni
lemmenope...:)- Kypsä aikuinen N
guassiN kirjoitti:
Sellaisiakin ihmisiä on, joilla tuo seksuaalisuus ei koskaan ole huipussaan, oli nuori tai vanhempi.
Yksinpuurtaminen onkin tylsää...:)))))nyt sulla taitaa olla joku pahasti pielessä. Katoa!
- Kypsä aikuinen N
guassiN kirjoitti:
Yksinpuurtaminen onkin tylsää...:)))))tarkoitus tätä laittaa :)
- millie
Täältä 50 v naisen vinkkelistä, nuori on neljäkymppinen, kolmenkymppinen on melkein kakara. Kuitenkin eri ikäryhmissä voi olla elämästä kokemusta saaneita ja toiset eivät milloinkaan. Omaankin elämään on tupsahtanut "nuoria miehiä", jopa seurusteluksi asti. Ihmisenä nämä pojat ovat ihania. Täytyy todeta, että vähän äidiltä tuntuukin, mutta kun toinen tulee lähelle, niin sisältä hyppääkin nainen ja äiti unohtuu ja rajat. Senpä takia koko juttu onkin kiehtova. Olo on jakomielitautinen, ei oikein kehtaisi, mutta kuitenkin koko käsi meni. Jokainen taaplaa tyylillään.
- Jussi
>Olen toki nuorekas ja naisellisen kaunis>
kanan pyrstön nostaa, ellei kana itse. - Kalina
Mulla oli neljäkutosena kolmekakkonen äijä. Styylattiin yhden kesän yli vaikka se alkoi one night ständinä. Mä lemppasin sen kun se oli niin avuton sängyssä vaikka se oli ollut kahdeksan vuotta naimisissa. Siinä ei ollut potentiaalia rakastajaksi. Aktin jälkeen se aina pomppas kun vieteriukko, meni suihkuun ja puki päälleen! Se ei ollut koskaan kuullutkaan jälkihehkusta ja kysyi multa mm. mistä tietää että nainen saa orgasmin. Minä selittämään rengaslihaksen supistelusta, hengityksen tihentymisestä ja kaarelle nousevasta selästä ja se katsoo kuin Hoo Moilanen. Huvittavinta oli kun kävi ilmi, että sen akka nukku aina pikkuhousut jalassa ja tän äijän mielestä oli erittäin uskaliasta kun mulla ei ollut yöpaidan alla housuja. Sitäkin se ihmetteli kun minua ei tarvinnut hinkata tuntikausia että kostuisin.
Että sellaista sitä sattuu ja tapahtuu.- Kypsä aikuinen N
mutta pidit sitten yöpaidan päällä... minä kun nukun ilman rihmaan kiertämää :)
- * huoah *
oikein todella kypsältä ja aikuiselta vaikuttaa kysellä täällä rajoista "mitä ei enää voi alittaa" :))
- Kypsä aikuinen N
kyllähän minä sen tiedän, kunhan kyselen muiden mielipiteitä! Kandeis miettiä etukäteen kannattaako tuollaista edes kommentoida, jos ei halua näyttää tyhmältä :)
- * hih *
kyllähän minä sen tiedän, kunhan kyselen muiden mielipiteitä! Kandeis miettiä etukäteen kannattaako tuollaista edes kommentoida, jos ei halua näyttää tyhmältä :)
sinäpä sen sanoit :)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806