Eipä näytä joidenkin kypsempien naisten itsetunto olevan kohdallaan,kun näköjään julmistuvat jos tälläkin foorumilla väittää pitävänsä alle nelikymppisistä naisista. Lisäksi onhan nainen juuri kaks`vitosena kauneimmillaan.Löytyyhän toki näyttäviä varttuneempia ladyjakin,mutta he ovatkin pääsääntöisesti itsestään huolta pitäviä ruotsittaria,eestittäriä ja venakoita.
+40"mummelit"
17
1363
Vastaukset
- elämä kaupan
haluutko yhden?
- (.)Y(.)
Eipä piä paikkaansa.. ;)))
En ole varmasti, julmistunut noista jutuista.. :DDD
Enkä kommentoinut... - itsetuntoineen
ovat tällä hetkellä lastensa kanssa kiertelemässä jukujukumaita ja muumimaailmoita. On heinäkuun viimeinen viikko ja pakollinen kaskustelukatko menossa kotirouvilla miesten lomien loppumisen takia.
hyvä provo kuitenkin! - kesäksi
kuuseen - vältä luonnonsuojelualueita!
- suna45
kuules nyt:) naiset ovat parhaimillaan juuri nyt, kuten minä "röyhistää" rintojaan 45;sena.
- jpntar
Ei siis vielä mitään...mummeleita:))Sekin aika koittaa, mutta nyt eletään parasta aikaa..
Minä olen ollut jo vuosia isoäiti ( itse 48-v).
Kyllähän nuori ihminen aina kaunis on, mutta vanhenemisen onnekas puoli on se, että kehittyy myös sisäisesti.
Sinulle tuntuu korea kuori merkitsevän paljon - hyvä niin, jos se tekee Sinut onnelliseksi.
Minun itsetuntoni on sellainen mosaiikki, ettei väittämäsi kyllä "kolahda" :)
Miehenikin valitsi itseään paljon vanhemman naisen ;)- ongelma on
kun kaksvitonen on kyllä hyvännäköinen terhakoine tisseineen ja tiukkoine peppuineen/ ja nelikymppisellä alkais olemaan ees pikkusen järkeä ja jotain elämän kokemustakin.
Vaan tahtovat nuoret olla kokemattomia ja lapsellisia kun taas nelikymppiset harvemmin ovat päivänvalossa katseltavia.
Eli olisikohan sellainen ideaali-ikä jostain siitä väliltä. Pahin kakaramaisuus alkanut karisemaan eikä tissit roiku vielä kilpaa naaman kanssa?- katsella
mii-su kirjoitti:
se sinua kiusaa jos meidän tissit roikkuu?
eikä tee mieli pussata tai puristella. Jonkunkan verran kun jumppaisitte niin voishan teistä muutkin kiinnostua kuin ensikokemuksiaan keräilevät teinipojat :)
katsella kirjoitti:
eikä tee mieli pussata tai puristella. Jonkunkan verran kun jumppaisitte niin voishan teistä muutkin kiinnostua kuin ensikokemuksiaan keräilevät teinipojat :)
yleistät vähän liikaa.toisaalta ei se haittaa vaikka vartalo vähän rupsahtaa.tärkeintä on että päässä on kaikki kohdallaan toisin kuin sinulla:
yksi ainut aivosolu ja sekin on tipahtanut housuihin....- marketta48
mii-su kirjoitti:
yleistät vähän liikaa.toisaalta ei se haittaa vaikka vartalo vähän rupsahtaa.tärkeintä on että päässä on kaikki kohdallaan toisin kuin sinulla:
yksi ainut aivosolu ja sekin on tipahtanut housuihin....Miksi niin useasti yleisen keskustelun kiihtyessä alamme henkilökohtaisuuksiin ja solvaamaan ihmisiä jotka ovat jotain muuta mieltä kuin "me"? Miehethän eivät useastikkaan saa edes suunvuoroa täällä! Kyllä olisi joskus meidän naistenkin syytä ajatella mitä pikaistuksissamme näppäimistölle kirjoitamme!
- Tomi a Lobo
marketta48 kirjoitti:
Miksi niin useasti yleisen keskustelun kiihtyessä alamme henkilökohtaisuuksiin ja solvaamaan ihmisiä jotka ovat jotain muuta mieltä kuin "me"? Miehethän eivät useastikkaan saa edes suunvuoroa täällä! Kyllä olisi joskus meidän naistenkin syytä ajatella mitä pikaistuksissamme näppäimistölle kirjoitamme!
Marketta,hienosti ajateltu. Tsemppiä.
marketta48 kirjoitti:
Miksi niin useasti yleisen keskustelun kiihtyessä alamme henkilökohtaisuuksiin ja solvaamaan ihmisiä jotka ovat jotain muuta mieltä kuin "me"? Miehethän eivät useastikkaan saa edes suunvuoroa täällä! Kyllä olisi joskus meidän naistenkin syytä ajatella mitä pikaistuksissamme näppäimistölle kirjoitamme!
tuo ei ole mielipiteen lausumista vaan törkeää
naisten mollaamista!!
täällä kyllä miehetkin saavat reilusti ilmaista mielipiteitään,ja täällä onkin monta ihanaa ja fiksua miestä kirjoittelemassa..
en kylläkään pikaistuksissa kirjoittanut edellistä,vaan täysin harkiten..- linkkivinkki :)
mii-su kirjoitti:
tuo ei ole mielipiteen lausumista vaan törkeää
naisten mollaamista!!
täällä kyllä miehetkin saavat reilusti ilmaista mielipiteitään,ja täällä onkin monta ihanaa ja fiksua miestä kirjoittelemassa..
en kylläkään pikaistuksissa kirjoittanut edellistä,vaan täysin harkiten.. - ollikolli-63
linkkivinkki :) kirjoitti:
En oikei ymmärtänyt miksi tähän linkitit ulkomaisen puu-pökkelön sirittävän ja hienoja sanoja vilisevän iltasadun...
Kerro kerro vinkki..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565460Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2491652- 1141647
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241181Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91173Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3301171