viel jossain siel..... meinasin nukkumaan jo... mut ajattelin että sua huutelen... Niin ja muillekin vaan iltoja.....:))))
Parhain..... ootko.....
10
998
Vastaukset
Täälähän minä :D ja eikä vielä minnekkään nukkumaan ;)
ku mulla oli kutina että näkisin jotain kiihkeetä unta.... söin tossa levyllisen korviketta.....;))
BBrunetti kirjoitti:
ku mulla oli kutina että näkisin jotain kiihkeetä unta.... söin tossa levyllisen korviketta.....;))
korviketta :DDDD
Mä en kyl meinaa viel kotvasee mennä köllöö ;) kun tää mun rytmi on tämmönen et ei osaa mennä ihmisten aikaan nukkumaan :DDD
Tääl taitaa olla vähä hiljasta :/Melina-76 kirjoitti:
korviketta :DDDD
Mä en kyl meinaa viel kotvasee mennä köllöö ;) kun tää mun rytmi on tämmönen et ei osaa mennä ihmisten aikaan nukkumaan :DDD
Tääl taitaa olla vähä hiljasta :/missä lie ihmisit.... no on tääl jotain ku kerta lukevat juttuja....:))) liittyis mukaan vaan rupatteleen niitä näitä....
BBrunetti kirjoitti:
missä lie ihmisit.... no on tääl jotain ku kerta lukevat juttuja....:))) liittyis mukaan vaan rupatteleen niitä näitä....
Mut kerrohan et onkohan tuo hyvä leffa mikä alkaa kolmoselt? Ja tiijätkö et onko se joku jännäri vai mikä se on elokuviaan ;) Mulle kun ei nyt täl hetkel tuu tota lehtee ja tuol ei sanottu siitä juuri mitään.... :/
Melina-76 kirjoitti:
Mut kerrohan et onkohan tuo hyvä leffa mikä alkaa kolmoselt? Ja tiijätkö et onko se joku jännäri vai mikä se on elokuviaan ;) Mulle kun ei nyt täl hetkel tuu tota lehtee ja tuol ei sanottu siitä juuri mitään.... :/
tulee... mullekaan ei lehteä....
- Abuela
BBrunetti kirjoitti:
että seksi on suklaan korvike? ;))
- Abuela
BBrunetti kirjoitti:
meniks se niin päin....;))
näin olen kuullut..
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723013
- 552665
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322265- 792168
- 951976
- 351765
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301340Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329