Johan on pärkule.....

tässä puoskarin kanssa nälkäisinä pitsaa odottiin tunti... ja jumankauta... sitku ne tuli oli ihan väärät ruuat.... joten otimme rahamme takaisin.... ja taas odotamme.... saamme ilmaiset ruuat....:))) sellainen ilta meillä.... kuis muilla...?

23

570

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pääsinkii jo töistä :D

Et kai viel kadonnu? :/

• tää masiina kenkkuilee vai missä lie vika ku niin hitaasti taas toimii.... samperi....:))))

• BBrunetti kirjoitti:

tää masiina kenkkuilee vai missä lie vika ku niin hitaasti taas toimii.... samperi....:))))

mullakin tää ronksottaa jotain mut ihan kiltisti aukasee ja toimii :) (toistaiseksi)
        Tää käy ku singeri ;)

Nyt pitää rientää tuprulle :D hetkonen :)

• Melina-76 kirjoitti:

mullakin tää ronksottaa jotain mut ihan kiltisti aukasee ja toimii :) (toistaiseksi)
        Tää käy ku singeri ;)

Nyt pitää rientää tuprulle :D hetkonen :)

taas toimii.... lie suomel joku häikkä....:))))

• Aki 43
        BBrunetti kirjoitti:

tää masiina kenkkuilee vai missä lie vika ku niin hitaasti taas toimii.... samperi....:))))

Taitaa olla päivitykset menossa. Joskus kun menin johonkin galleriaan niin näkyi vaan se pallopää, ei tekstiä eikä mitään ja kerran taas proxy erroria =)

• BBrunetti kirjoitti:

taas toimii.... lie suomel joku häikkä....:))))

nyt tuli käytyä :)

Mua kyl väsyttää ihan mielettömästi :/ oikee sillee ramasee :D mut ei jotenki antais luonto periks et kävis nyt jo nukkumaan :)

*pösilö mikä pösilö* :DDDD

• Aki 43 kirjoitti:

Taitaa olla päivitykset menossa. Joskus kun menin johonkin galleriaan niin näkyi vaan se pallopää, ei tekstiä eikä mitään ja kerran taas proxy erroria =)

sammutin niin nyt taas pelaa.... no on tää masiina kyl muutenki hidas...:))

• Melina-76 kirjoitti:

Mua kyl väsyttää ihan mielettömästi :/ oikee sillee ramasee :D mut ei jotenki antais luonto periks et kävis nyt jo nukkumaan :)

ei taas väsytä nyt sit ollenkaan.... saattaa olla et kohta jo munkin silmä luppaa...:))))

• Aki 43 kirjoitti:

Proxy erroria se on mullekkii tyrkänny ....eilen muistaakseni...ja en sitte saanu mitää lähetettyä vaik kuin yritin :/ ...tosi turhauttavaa kun tää muutenki kestää ikuisuuden :O en oo kyl missää törmänny vastaavaan että näin kauan kestäis :/

• Aki 43
        Melina-76 kirjoitti:

Minä ainaskin oon sellasessa koukussa surffailuun että oli työn takana mennä viime yönä puoli kaks nukkumaan. Aamuyölle vetää usein.

• BBrunetti kirjoitti:

ei taas väsytä nyt sit ollenkaan.... saattaa olla et kohta jo munkin silmä luppaa...:))))

sua ei väsytä ollenkaan? Ootkos nukkunu hyvät päikkärit? :)

• Melina-76 kirjoitti:

sua ei väsytä ollenkaan? Ootkos nukkunu hyvät päikkärit? :)

nukkunut... ei vaan väsytä.... :))

• Aki 43
        Melina-76 kirjoitti:

Proxy erroria se on mullekkii tyrkänny ....eilen muistaakseni...ja en sitte saanu mitää lähetettyä vaik kuin yritin :/ ...tosi turhauttavaa kun tää muutenki kestää ikuisuuden :O en oo kyl missää törmänny vastaavaan että näin kauan kestäis :/

Palvelin ei silloin vastaa. Joskus on hyvä käynnistää kone. Mullakin päällä joskus päiväkausia niin alkaa meneen tukkoon.

• BBrunetti kirjoitti:

nukkunut... ei vaan väsytä.... :))

Mä taas voisin nukkua aina ;) niinku hyvin tiedät ;DD eikun mulla pää tyynyyn kolahtaa niin se on uni silmäs :D ja aamulla ei millää ylös :DD tosin nukkumaan meno venähtää kyl et ei mikään ihme ettei aamul jaksais ylös kammeta ...mut kyl se vaan ain pakko on :)

• Melina-76 kirjoitti:

Mä taas voisin nukkua aina ;) niinku hyvin tiedät ;DD eikun mulla pää tyynyyn kolahtaa niin se on uni silmäs :D ja aamulla ei millää ylös :DD tosin nukkumaan meno venähtää kyl et ei mikään ihme ettei aamul jaksais ylös kammeta ...mut kyl se vaan ain pakko on :)

mie.... jokos sua nukuttais... vai vielkö huuhailet...:))) puoskari jäi yöks.... :))

• Aki 43 kirjoitti:

Palvelin ei silloin vastaa. Joskus on hyvä käynnistää kone. Mullakin päällä joskus päiväkausia niin alkaa meneen tukkoon.

sammutan koneen joka ilta / yö jotta ei se siit voi olla ....:/ mut pääasia et nyt ainakin pelittää :DD

• Aki 43
        Melina-76 kirjoitti:

sammutan koneen joka ilta / yö jotta ei se siit voi olla ....:/ mut pääasia et nyt ainakin pelittää :DD

Mulla on sellainen ongelma että kun sammuttaa koneen niin joutuu aina ajamaan modeemin asennusohjelman ja oon niin laiska. Niin laiska etten oo myöskään ottanu sen paremmin selvää mistä asia johtuu =)

• BBrunetti kirjoitti:

mie.... jokos sua nukuttais... vai vielkö huuhailet...:))) puoskari jäi yöks.... :))

että oikein kotikäynti kyseessä ;DD joo olis se pikkuhiljaa tuonne kömmittävä et jaksaa taas huomen töihin mennä :/

Kerrohan puoskarille terveisiä :)

• Melina-76 kirjoitti:

että oikein kotikäynti kyseessä ;DD joo olis se pikkuhiljaa tuonne kömmittävä et jaksaa taas huomen töihin mennä :/

Kerrohan puoskarille terveisiä :)

nukkuu sohvalla... höh.... täytyyy sen huuhtelut suorittaa koska heitteille mut jätti...:))))) öitä kamu ja soitan huomen sulle...:))

• BBrunetti kirjoitti:

nukkuu sohvalla... höh.... täytyyy sen huuhtelut suorittaa koska heitteille mut jätti...:))))) öitä kamu ja soitan huomen sulle...:))

ja mukavia unia ;)

Juu soittele :D mie oottelen :D

• Aki 43

Hieno ilmaus! Toivottelen tälle viestiketjulle hyvät yöt jos menette levolle!!

• yötä......:)))

• ja kauniita unia :)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      102
      3539
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3197
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2694
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      81
      2479
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2134
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2096
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1742
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1720
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe