Johan on pärkule.....

tässä puoskarin kanssa nälkäisinä pitsaa odottiin tunti... ja jumankauta... sitku ne tuli oli ihan väärät ruuat.... joten otimme rahamme takaisin.... ja taas odotamme.... saamme ilmaiset ruuat....:))) sellainen ilta meillä.... kuis muilla...?

23

568

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pääsinkii jo töistä :D

Et kai viel kadonnu? :/

• tää masiina kenkkuilee vai missä lie vika ku niin hitaasti taas toimii.... samperi....:))))

• BBrunetti kirjoitti:

tää masiina kenkkuilee vai missä lie vika ku niin hitaasti taas toimii.... samperi....:))))

mullakin tää ronksottaa jotain mut ihan kiltisti aukasee ja toimii :) (toistaiseksi)
        Tää käy ku singeri ;)

Nyt pitää rientää tuprulle :D hetkonen :)

• Melina-76 kirjoitti:

mullakin tää ronksottaa jotain mut ihan kiltisti aukasee ja toimii :) (toistaiseksi)
        Tää käy ku singeri ;)

Nyt pitää rientää tuprulle :D hetkonen :)

taas toimii.... lie suomel joku häikkä....:))))

• Aki 43
        BBrunetti kirjoitti:

tää masiina kenkkuilee vai missä lie vika ku niin hitaasti taas toimii.... samperi....:))))

Taitaa olla päivitykset menossa. Joskus kun menin johonkin galleriaan niin näkyi vaan se pallopää, ei tekstiä eikä mitään ja kerran taas proxy erroria =)

• BBrunetti kirjoitti:

taas toimii.... lie suomel joku häikkä....:))))

nyt tuli käytyä :)

Mua kyl väsyttää ihan mielettömästi :/ oikee sillee ramasee :D mut ei jotenki antais luonto periks et kävis nyt jo nukkumaan :)

*pösilö mikä pösilö* :DDDD

• Aki 43 kirjoitti:

Taitaa olla päivitykset menossa. Joskus kun menin johonkin galleriaan niin näkyi vaan se pallopää, ei tekstiä eikä mitään ja kerran taas proxy erroria =)

sammutin niin nyt taas pelaa.... no on tää masiina kyl muutenki hidas...:))

• Melina-76 kirjoitti:

Mua kyl väsyttää ihan mielettömästi :/ oikee sillee ramasee :D mut ei jotenki antais luonto periks et kävis nyt jo nukkumaan :)

ei taas väsytä nyt sit ollenkaan.... saattaa olla et kohta jo munkin silmä luppaa...:))))

• Aki 43 kirjoitti:

Proxy erroria se on mullekkii tyrkänny ....eilen muistaakseni...ja en sitte saanu mitää lähetettyä vaik kuin yritin :/ ...tosi turhauttavaa kun tää muutenki kestää ikuisuuden :O en oo kyl missää törmänny vastaavaan että näin kauan kestäis :/

• Aki 43
        Melina-76 kirjoitti:

Minä ainaskin oon sellasessa koukussa surffailuun että oli työn takana mennä viime yönä puoli kaks nukkumaan. Aamuyölle vetää usein.

• BBrunetti kirjoitti:

ei taas väsytä nyt sit ollenkaan.... saattaa olla et kohta jo munkin silmä luppaa...:))))

sua ei väsytä ollenkaan? Ootkos nukkunu hyvät päikkärit? :)

• Melina-76 kirjoitti:

sua ei väsytä ollenkaan? Ootkos nukkunu hyvät päikkärit? :)

nukkunut... ei vaan väsytä.... :))

• Aki 43
        Melina-76 kirjoitti:

Proxy erroria se on mullekkii tyrkänny ....eilen muistaakseni...ja en sitte saanu mitää lähetettyä vaik kuin yritin :/ ...tosi turhauttavaa kun tää muutenki kestää ikuisuuden :O en oo kyl missää törmänny vastaavaan että näin kauan kestäis :/

Palvelin ei silloin vastaa. Joskus on hyvä käynnistää kone. Mullakin päällä joskus päiväkausia niin alkaa meneen tukkoon.

• BBrunetti kirjoitti:

nukkunut... ei vaan väsytä.... :))

Mä taas voisin nukkua aina ;) niinku hyvin tiedät ;DD eikun mulla pää tyynyyn kolahtaa niin se on uni silmäs :D ja aamulla ei millää ylös :DD tosin nukkumaan meno venähtää kyl et ei mikään ihme ettei aamul jaksais ylös kammeta ...mut kyl se vaan ain pakko on :)

• Melina-76 kirjoitti:

Mä taas voisin nukkua aina ;) niinku hyvin tiedät ;DD eikun mulla pää tyynyyn kolahtaa niin se on uni silmäs :D ja aamulla ei millää ylös :DD tosin nukkumaan meno venähtää kyl et ei mikään ihme ettei aamul jaksais ylös kammeta ...mut kyl se vaan ain pakko on :)

mie.... jokos sua nukuttais... vai vielkö huuhailet...:))) puoskari jäi yöks.... :))

• Aki 43 kirjoitti:

Palvelin ei silloin vastaa. Joskus on hyvä käynnistää kone. Mullakin päällä joskus päiväkausia niin alkaa meneen tukkoon.

sammutan koneen joka ilta / yö jotta ei se siit voi olla ....:/ mut pääasia et nyt ainakin pelittää :DD

• Aki 43
        Melina-76 kirjoitti:

sammutan koneen joka ilta / yö jotta ei se siit voi olla ....:/ mut pääasia et nyt ainakin pelittää :DD

Mulla on sellainen ongelma että kun sammuttaa koneen niin joutuu aina ajamaan modeemin asennusohjelman ja oon niin laiska. Niin laiska etten oo myöskään ottanu sen paremmin selvää mistä asia johtuu =)

• BBrunetti kirjoitti:

mie.... jokos sua nukuttais... vai vielkö huuhailet...:))) puoskari jäi yöks.... :))

että oikein kotikäynti kyseessä ;DD joo olis se pikkuhiljaa tuonne kömmittävä et jaksaa taas huomen töihin mennä :/

Kerrohan puoskarille terveisiä :)

• Melina-76 kirjoitti:

että oikein kotikäynti kyseessä ;DD joo olis se pikkuhiljaa tuonne kömmittävä et jaksaa taas huomen töihin mennä :/

Kerrohan puoskarille terveisiä :)

nukkuu sohvalla... höh.... täytyyy sen huuhtelut suorittaa koska heitteille mut jätti...:))))) öitä kamu ja soitan huomen sulle...:))

• BBrunetti kirjoitti:

nukkuu sohvalla... höh.... täytyyy sen huuhtelut suorittaa koska heitteille mut jätti...:))))) öitä kamu ja soitan huomen sulle...:))

ja mukavia unia ;)

Juu soittele :D mie oottelen :D

• Aki 43

Hieno ilmaus! Toivottelen tälle viestiketjulle hyvät yöt jos menette levolle!!

• yötä......:)))

• ja kauniita unia :)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2159
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1680
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      370
      1489
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1474
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1474
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1327
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1034
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      1002
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe