hei olen 13wee lämppäri tamma ja asustelen nokialla omistajani aloittaa opiskelut eikä sillä jää aikaa minulle niin etin uutta pysyvää kotia... olen luonteeltani kiltti ja reipas.. vähän kuuma ratsastaessa ja herkkä suinen mutta jos osaat ratsastaa niin pärjäät kyllä minulla on hypätty joskus mutta ei enää etujalkojeni vuoksi ne ei kestä hyppäämistä mutta muuten niissä ei mitään ole.. osaan koulua helppo a/c olen 155cm ja kaunis tamma... tulen toimeen muiden hevosten kanssa ja olen helppo kengittää ja kuljettaa jos haluat nähdä kuvia ja kysyä lisää niin pistä mailia omistajalleni niin saat lisää tietoa.. hentunliisa88@suomi24.fi
myydään tai vuokrataan (omalla tallilla)
*Jane*
2
370
Vastaukset
- Riiu
voisitko laittaa kuvia hepostasi minulle sähköpostiini flygirl.001@jippii.fi olisin kiinnostunut..
- angeli88
moi.. pistin kuvan mutta en ole varma että tuleeeko perille kun noi s-postit kettuilee mutta siitä on kuvia myös ii2.org http://www.ii2.org/user.php?nick=Jendex^^ tollasesta osoitteesta ja jos toi ei mee niin sit nicil Jendex^^ kerro itsestäsi ja mihin se tulis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657