hei, tarttisin kaikkea tietoa minkälainen kaupunki vancouver on? olen kuullut että iso ja todella kaunis kaupunki. mutta mitä tekemistä siellä on? shoppailua? rantoja? yöelämä? KIITOS
Vancouver
5
1200
Vastaukset
- ...
oikeastaan voisi kysyä että mitä siellä ei ole... Rantoja löytyy, shoppailumahdollisuuksia, nähtävyyksiä, luonnon ystäville (vaikka ei varsinainen luontoihminen olisikaan) paljon näkemistä, ilmeisesti kiva yöelämä (itsellä ei kokemusta siitä) yms yms. ihan suurkaupungin ihmettelyyn saa kulumaan aikaa. jos mahdollista, kannattaa suunnata whistleriin ja sen lähelle. vaikka paljon olen matkustellut niin missään ei ole niin kaunista ollut kuin tuolla whistlerin lähistöllä, upeat vesiputoukset, jäätiköt ym.
katso myös aiemmat keskustelut vancouverista! mukavaa matkaa, lähtisin itse heti takaisin jos olisi mahdollista!!- Neppi
vielä kiinnostaa että mistä olette lentonne Vancouveriin ostaneet? Ensi vuoden kesällä pitäisi matkalle lähteä, mutta olisi kiva löytää mahdollisimman edulliset lennot.
Entäs hotellit, varasitteko netistä?
Vaihtoehtona meille olis ottaa hotelli Burnabystä, sieltä ei SkyTrainillä kuulemma kestä kovin kauan Vancouverin keskustaan. Missä olette itse yöpyneet, Vancouverin keskustassako? Suositelkaa hyvää ja edullista hotellia! - Velde
Neppi kirjoitti:
vielä kiinnostaa että mistä olette lentonne Vancouveriin ostaneet? Ensi vuoden kesällä pitäisi matkalle lähteä, mutta olisi kiva löytää mahdollisimman edulliset lennot.
Entäs hotellit, varasitteko netistä?
Vaihtoehtona meille olis ottaa hotelli Burnabystä, sieltä ei SkyTrainillä kuulemma kestä kovin kauan Vancouverin keskustaan. Missä olette itse yöpyneet, Vancouverin keskustassako? Suositelkaa hyvää ja edullista hotellia!Hotellia en osaa neuvoa, mutta käytännön vinkki Sky Trainistä:
varo vanhojen lippujen kaupittelijoita! Ihmiset voivat yrittää kaupata lippua turistin oloisille kulkijoille, mutta sano ettet ole kiinnostunut ja osta oma lippu automaatista.
Burnabystä ei taatusti kauaa kestä keskustaan.
Lennoista:
e-Bookers on mainio paikka lentolippujen hankintaan. KLM lentää halvalla Vancouveriin.
Esim:
Helsinki [HEL] - Vancouver [YVR] - La 27 Elo 05/Pe 30 Syy 05
KLM Kokonaishinta kaikilta matkustajilta (yksi aikuinen): 1017 EUR - Canucks
Velde kirjoitti:
Hotellia en osaa neuvoa, mutta käytännön vinkki Sky Trainistä:
varo vanhojen lippujen kaupittelijoita! Ihmiset voivat yrittää kaupata lippua turistin oloisille kulkijoille, mutta sano ettet ole kiinnostunut ja osta oma lippu automaatista.
Burnabystä ei taatusti kauaa kestä keskustaan.
Lennoista:
e-Bookers on mainio paikka lentolippujen hankintaan. KLM lentää halvalla Vancouveriin.
Esim:
Helsinki [HEL] - Vancouver [YVR] - La 27 Elo 05/Pe 30 Syy 05
KLM Kokonaishinta kaikilta matkustajilta (yksi aikuinen): 1017 EURKampanjahinta 557 eur maaliskuun loppuun asti, ei paha.
- Vancouver-fani
Canucks kirjoitti:
Kampanjahinta 557 eur maaliskuun loppuun asti, ei paha.
Jos et kaipaa luksusta, niin Kingston Hotel Bed & Breakfast aivan Vancouverin keskustassa on todella edullinen vaihtoehto. Yhden hengen huone (ilman omaa suihkua ja vessaa) lahtee $48.00 Kanadan dollarilla per yo. Vierailin Vancouverissa heinakuussa, ja olin tosi tyytyvainen majoitukseen. Yhteiset suihku/vessatilat oli tosi siistit, eika niita tarvinnut edes jonottaa. Hotellin alakerrassa on myos kiva pubi terasseineen. Keskeisen sijainnin takia downtownia tuli tallattua kavellen ristiin rastiin. UPEA kaupunki!!! Vinkkina tosin mainittakoon, etta ei kannata eksya Downtown East Siden puolelle Hastings Streetille.
Hotellin webbisivut: http://www.kingstonhotelvancouver.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738