Nyt alkaa PIIIIIKKUHILJAA riittämään.. Sen ymmärsi että heti uudistuksien jälkeen ei sähköpostihommat hyvin toimi mutta nyt on mennyt jo aika kauan uudistuksista, ei pitäisi olla enää tuonlaisia ongelmia! Entinen versio oli paaaljon parempi, ei näyttänyt ehkä yhtä hienolta mutta SE EDES TOIMI!! Nykyään saa olla tuuria jos pääsee sisään, ja sittenkin tarvitaan tuuria että onko se sähköloota ottanut vastaan uusia posteja. ja jos on niin saa vielä kiittää luojaansa että saa postinsa auki!! Mitäs jos tässä joku odottaisi tärkeää mailia muttei saa lootaansa toimimaan viikkoon?? Tehkää nyt oikeesti jotain, menee viimeisetkin hermon rippeet... on tapahtunut virhe, sivua ei voi avata, lässyn lässyn.. ei pitäs olla noin vaikeaa? laittakaa se vanha sähköposti takasin ja korjatkaa toi "uusi ja loistava" s-posti kuntoon.. Laittakaa se sitten vasta takasin se uus kun se TOIMII!! Kiitos..
tehkää nyt **** JOTAIN!!
9
952
Vastaukset
- Nimetön
mul on kanssa sama juttu, ei skulaa ei.. mul on kans sellai että en saa kirjoitettua viestiä, vaikka hiiren pointterilla napsauttaa tyhjään viestikenttään, mitään ei tapahdu, en pääse kirjottaa sinne.. pitäs vissiin vaihtaa jollekin muulle palvelimelle, jos vaikka toimis..
- Mirri64
Kypsyttää tosiaan ja eilenkin kirjoitin pitkän kirjeen niin sitten kun painoi Lähetä-painiketta niin kirje katosi bittien taivaaseen...tässä alkaa tosissaan miettiä palvelulle uusia vaihtoehtoja.
Todella kypsää kamaa :(Mulla ei ole noin käynyt, onneksi, mut mulla on käynyt niin, että on sanottu 3pvää sitten että on lähetetty s-postia, kun käyn katsomassa, eipä ole tullut.. Ja mullekin on käynyt niin että en saa edes kirjoitettua viestiä, kun avaa sen "uusi viesti" homman, ni niihin saajan sarakkeeseen, otsikko, kopio.. sarakkeisiin saa kirjoitettua mutta itse viestiä sitten ei saa millään kirjoitettua.. alkaa tuo kyllä oleen jo niin naurettavaa, että miten voi olla, että suomi24.fi on aika kauan ollut toiminnassa, mutta silti he eivät saa yhtä uudistunutta s-postia toimimaan..
- toimihan se
Hyvinhän se toimii ja on toiminut kokoajan.
koska mulla ei anakaan toimi.. eilen yksi kaveri sanoi ettei saanut toimii, ei päässyt ollenkaan sisään, mutta minä pääsin (en kuitenkaan sitä viestiä saanut kirjoitettua..) ja nyt tänään on tapahtunut virhe enkä pääse sisään.. huoh
- edelleen kyllästynyt
Maritahh kirjoitti:
koska mulla ei anakaan toimi.. eilen yksi kaveri sanoi ettei saanut toimii, ei päässyt ollenkaan sisään, mutta minä pääsin (en kuitenkaan sitä viestiä saanut kirjoitettua..) ja nyt tänään on tapahtunut virhe enkä pääse sisään.. huoh
Kyllä se vain niin on, että arvoitus on pääsetkö postiisi vai et. Entinen oli ok. Uusi tuottanut todella paljon päänvaivaa. EXTREME hommaa!!
Olen täysin samaa mieltä...
- Harski
hyvin.Parina päivänä uudistuksen jälkeen tökki mutta nyt toimii ok.
- Nimetön
VEIT SANAT PUUSTANI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164