Pannaas(!) vähän säpinää tähän touhuun.
Mikä on paras/paskin heavymetal-esiintyjä?
Lyhyt perustelu.
Tunnetta peliin!
Vapaasti saa haukkua muiden mielipiteitä. Ei esim Maidenin tai Slipknotin äijät siitä hermostu. Me täällä, jotka näitä lukee, vain.
Kysyn:"Paras bändi?"
24
1635
Vastaukset
- sanoo
Vaikee sanoo niinku parasta mutta hyvän mielen olen ainakin saanut kun katselee Jussi69:n rumpujen soittelua. Siinä on meinaan tyyliä vaikka musasta en niin hirveesti välitäkkään. Toinen tyylikäs rumpali oli Tommy Lee kun kävin livenä katsomassa. Bändeistä "koknaisuutena" parhaat vibat olen saanut Kornista ja Slipknotista (Huom. nekin livenä nähtynä) tosin kyseinen slipknot metallican lämppärinä oli kyl ihan perseestä koska siellä ne ei päässy tekemään sitä omaa showtaan.
Kyllä niitä huonojakin varmaan olis mut eipä nyt tu mieleen. - Kotka.
Matti Nykänen ja samurai orkesteri.. eiks nää jo riitä!!!!!!
- joooo
Paras: Nightwish, koska se on ainoo heavybändi, mitä kuuntelen. Ehkä Rammsteinin sietää juuri ja juuri.
Huonoin: Ei ole, mutta yleisesti mitä rankempaa, sitä paskempaa. Siis nämä tajuttomat karjumisbiisit pois. - Trasher
no paskin vissiin on tai no paskoja on ainakin Slipknot, ja suomalasista jos voi sanoa et tää on heavy/metallia niin sit him
no parhaimpia on ainakin Metallica, Maiden, Pantera, Accept, Sabbath, Motörhead, Slayer, Megadeth, Mötley Crue, Kreator, Anthrax, pri muuta ei tule nyt mieleen il - Bar_code
Paras on Slipknot. Ja Paskin taitaa olla Cradle of filt.
- eddie
Kyllä paras on Iron Maiden ihan ylivoimaisesti.
Huonoimmat: Dimmu Borgirit, Mayhemit ym. kaikki black ja death on paskaa.
Kasarihevi kunniaan!
- cassandra
parhaita on monia mut laitetaan nyt yks niistä, Dream Theater. Ja paskojakin on monia, dimmu borgirit yms ei oikeen sytytä. näissä paskoissa yleensä se "laulu" pilaa koko jutun, soitto-yms taidoissa ei välttämättä vikaa.
- Kitarisasti
Paras joko Accept tai Iron Maiden, vanha kun oon ja ei noin hyviä biisejä , kuin nuo on tehneet, enää tehdä. IKINÄ!
Paskinta on pomppu-/ostoskeskusheavy Parhaimmat
To Separate The Flesh From The Bones
Livenä niin saatanan kova että tuntuu jopa palleissa prkle.
PASKA... Hmm ehkä paras keikka minkä olen nähnyt
yksi mies, ei soittimia ja VITTU mikä meininki lavalla.
Rotten Sound: Raakaa ja brutaalia soitantoa.
Paskimmat.
Type 0 Negative: uskomatonta kuraa
dream theather:melko tylsää kikkailua/kikkeli heviä (kyllä sitä kuuntelee ennen kuin turpiinsa ottaa)Black Sabbath. Perustelut lienevät turhia.
Suomen paras on Reverend Bizarre - helvetin hyviä ja raskaita biisejä ja oikea asenne.
Doom Over The World, perkele!- perkelee
a) loukkaa artistia
b) ennen kaikkea loukkaa sen faneja
mutta samapa tuo, slipknot on tässä nyt keräillyt muutamia risuja, joten kannan omani kasaan. En vain voi ymmärtää mikä siinä (kuten myös bodomissa,filthissä yms) viehättää.. örinähevistä In Flames menee juuri ja juuri...
Paras on kuitenkin ylivoimaisesti se Maiden, ylivoimaisesti eniten hyviä biisejä... Megadeth on kans ihan hyvä, vaikka livekeikkoja katsellessa se Mustainen laulu on vähän vaivalloisen oloista- Kitarisasti
Taiteilija altistuu mielipiteille, jos haluaa tuotantoaan julkaistavan.Heavymuusikkokin toivoo ja uskoo tietysti, että palaute olisi aina: "Jeeeeah! Vitun kovaaaaaa! Saatana, parasta tykitystä ja mahtavat saundit!"
Mut se ei mee niin.
Aina kaikkia faneja loukataan (vrt lätkä, futis, Jeesus, Allah...) Onko pakko fanittaa?
Mun puolesta saa tykätä mistä vaan, vaikken käsitä kuinka joku voi nauttia jostain Kiss FM-musasta.
- Thrassäri
Paras: Metallica & James Hetfield
Huonoin: Vaikea sanoa. Kommentoin vain sen verran, että tämän parhaaksi nimeämäni ja siihen aina verratun Iron Maidenin välillä on valovuoden ero ja se Dickinsonin ulvominen pilaa päivän kuin päivän takuuvarmasti ja joka kerta.- Youthanasia
Paras: Megadeth
Huonoin: Vaikea sanoa. Tähän mennessä ei vielä yhtään selkeästi paskaa bändiä/artistia ole tullut vastaan. Paitsi tietysti Paska, mutta se nyt onkin asia erikseen.. - ...........
Youthanasia kirjoitti:
Paras: Megadeth
Huonoin: Vaikea sanoa. Tähän mennessä ei vielä yhtään selkeästi paskaa bändiä/artistia ole tullut vastaan. Paitsi tietysti Paska, mutta se nyt onkin asia erikseen..Paras: Slipknot/Slayer/Kill the romance (ei osaa millään valita).
Paskin: Iron Maiden (onko edes heviä?)
Slipknotin Iowa paras levy Slayerin god hates us all:n jälkeen...Ei voi olla innostumatta, kun äijät alkaa tykittään!
PS: Mitä hienoa viime maidenin keikalla? Suoraan sanottuna perseestä! - Geurus
........... kirjoitti:
Paras: Slipknot/Slayer/Kill the romance (ei osaa millään valita).
Paskin: Iron Maiden (onko edes heviä?)
Slipknotin Iowa paras levy Slayerin god hates us all:n jälkeen...Ei voi olla innostumatta, kun äijät alkaa tykittään!
PS: Mitä hienoa viime maidenin keikalla? Suoraan sanottuna perseestä!... ja syvältä on Maiden.
- Rocka.Rolla
Judas Priest
- Urdiala
Kalsarimusaa ei miehet kuuntele. Jos otetaan koko tuotanto huomioon on paras ehdottomasti Galvanoplastisch!!!
- Ai! Ranne!
Miehet kuuntelee Tsygoottia!
- Urdiala
Ai! Ranne! kirjoitti:
Miehet kuuntelee Tsygoottia!
Ja milläköhän vtun perusteella Tsyggärit kuuluu tänne heavypalstalle..Maihinnousu Suomeen-lp edustaa kylläkin jotain ska/hiphoppia...
- Airanne
Urdiala kirjoitti:
Ja milläköhän vtun perusteella Tsyggärit kuuluu tänne heavypalstalle..Maihinnousu Suomeen-lp edustaa kylläkin jotain ska/hiphoppia...
On se raskaampaa kun toi sun viiksiheavi!
Alan klassikko.
Tunnen muuten basistin henk koht.
- pahis_666
Parhaat: Tai no paras on Dimmu...ja tosiaan..mitä rankempaa sen parempaa ja musta kauniimpaa
- Deth
Paras: Slayer, aina ja ikuisesti. Sitä nopeutta ja aggressivisuutta ei voita mikään.
Huonoin: Cradle of Filth, aina ja ikuisesti. Muutenkin surkean soundin pilaa äärettömän paska laulanta. HYI! - CaveTroll
Finntroll, koska se sopii peikkomaiseen ulkonäkööni kuin kirves hevarin kouraan. En oikein tiedä miksi pidän siitä, jotenkin se vain luonnistuu parhaiten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246