Vitsi......

Intiaanipoika kysyi eräänä päivänä
hämmentyneenä äidiltään:-Äiti
miks isoveljen nimi on Mahtava Myrsky?
-Koska hänet siitettin mahtavan myrskyn aikana,
äiti vastasi.
- No miksi sisarta sanotaan Maissipelloksi?
-Olimme isän kanssa maissipellolla kun
hänet pantiin alulle...
-No entäs miksi toisen siskon nimi on Kuunvalo?
-Koska silloin oli kuutamo..kuulehan
Revennyt kumi, miksi olet noin utelias.....

Iltaa vaan....:))))

31

1201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veijo V,Etelä-Häme

kerro kerro..

• parin viikon päästä.....:))))

• Tri M.

äläkkä välitä tuosta Veijosta...sillä ei oikein vielä ole lääkitys kohdallaan..
      Hyvää iltaa Sinulle.. Täältä Laattajärveltä.

• tohtori...... Kuis hurisee....?

• Tri M.
        BBrunetti kirjoitti:

tohtori...... Kuis hurisee....?

Ihan siedettävästi menee.. Klinikalla pientä painetta kun yksin tässä hoidan potilaita..
        Marge on jossain täydennyskurssilla,ei ole nyt ollut paikalla muutamaan aikaan..
        Mites itelläs,olet lomalla kait?

• Tri M. kirjoitti:

Ihan siedettävästi menee.. Klinikalla pientä painetta kun yksin tässä hoidan potilaita..
        Marge on jossain täydennyskurssilla,ei ole nyt ollut paikalla muutamaan aikaan..
        Mites itelläs,olet lomalla kait?

lomaa tässä vietän....:))))vai puoskari täydentää itseään...:))) Olenki ollu huolissani koska te kummatki puoskarit olette unohtaneet huuhaa potilaanne....:))))

• Tri M.
        BBrunetti kirjoitti:

lomaa tässä vietän....:))))vai puoskari täydentää itseään...:))) Olenki ollu huolissani koska te kummatki puoskarit olette unohtaneet huuhaa potilaanne....:))))

valmiudessa kaiken aikaa.. On tahtonut olla niin kiirettä muutenkin ettei ole tarvinnut mainostaa senkummemmin tässä..
        Onhan siellä Huuhaalla kaikki hyvin?

• Tri M. kirjoitti:

valmiudessa kaiken aikaa.. On tahtonut olla niin kiirettä muutenkin ettei ole tarvinnut mainostaa senkummemmin tässä..
        Onhan siellä Huuhaalla kaikki hyvin?

huuhaalla on nykyään hipi hiljaista....:)

• Tri M.
        BBrunetti kirjoitti:

huuhaalla on nykyään hipi hiljaista....:)

monella lomanjälkeistä masennusta..
        ideoiden puutostautia.. voi se on ikävää kuulla.. Syksy vielä painamassa päälle kaamosmasennuksineen.. Eipäs hyvältä näytä!

Nyt on keksittävä jotain piristystä ja pikasesti!
        Tuollainen vitsi kuin tuossa alotuksessasi,se on aika hyvä täsmäase pieneen masikseen..

• Tri M. kirjoitti:

monella lomanjälkeistä masennusta..
        ideoiden puutostautia.. voi se on ikävää kuulla.. Syksy vielä painamassa päälle kaamosmasennuksineen.. Eipäs hyvältä näytä!

Nyt on keksittävä jotain piristystä ja pikasesti!
        Tuollainen vitsi kuin tuossa alotuksessasi,se on aika hyvä täsmäase pieneen masikseen..

luulen ettei vitsit niinkään tehoa....:))) täytyy vähän puoskaria moittia koska on unohtanut potilaansa niin ja tohtori kanssa.... hyi teitin kanssa.....:)))) kyllä täälläkin teitä tarvitaan.... :))

• Tri M.
        BBrunetti kirjoitti:

luulen ettei vitsit niinkään tehoa....:))) täytyy vähän puoskaria moittia koska on unohtanut potilaansa niin ja tohtori kanssa.... hyi teitin kanssa.....:)))) kyllä täälläkin teitä tarvitaan.... :))

meillä on Margen kanssa nyt juuri saatu vastaanotto auki täälläpäässä,niin emme me voi ihan heti kyllä Huuhaan tk:n palata...

Ellei sitten tehdä työnjakoa jossa Marge hoitelee Huuhaan potilaita määräpäivin..
        Voihan aivolisäke... Tuossa tuli juuri joku ensiapuun.. Nyt on mentävä..
        Kerroppa Margelle terveiset jos siellä häntä näet!

• Tri M. kirjoitti:

meillä on Margen kanssa nyt juuri saatu vastaanotto auki täälläpäässä,niin emme me voi ihan heti kyllä Huuhaan tk:n palata...

Ellei sitten tehdä työnjakoa jossa Marge hoitelee Huuhaan potilaita määräpäivin..
        Voihan aivolisäke... Tuossa tuli juuri joku ensiapuun.. Nyt on mentävä..
        Kerroppa Margelle terveiset jos siellä häntä näet!

heips 8)......

• Olavi Lahdesta

Minä ja Hegeheguli mentiin etuovesta ja tultiin takaovesta.

• Tiputööttä

Olikos se se semmottinen haitari, elikkäs hanuri mallinen ovi taas teitillä... ;)

• valkoinen-sulka

kauhee...

• ehkä oli ehkä ei....8)

• hihii....sie se tääl taas kansaa riemastutat ;)

Mulla känkkäränkkä päivä joten lissee vitsejä kiitos :D

Ja terve vaan kamu o/

• se kalevala vitsi..... mulla se meni sen vanhan puhelimen matkaan.... olit muistaakseni kaks sellaista laittan.... pliise.... lähetä ne mulle...8).... uus luukki....heh....

• BBrunetti kirjoitti:

se kalevala vitsi..... mulla se meni sen vanhan puhelimen matkaan.... olit muistaakseni kaks sellaista laittan.... pliise.... lähetä ne mulle...8).... uus luukki....heh....

enää....oon tyhjentäny kaik pois :/

Hmmmm....mut jos jonku mulle täs viel virittelet?

Saa toki muutkin ilahduttaa iltaamme ;D

• Melina-76 kirjoitti:

enää....oon tyhjentäny kaik pois :/

Hmmmm....mut jos jonku mulle täs viel virittelet?

Saa toki muutkin ilahduttaa iltaamme ;D

nyt on mullakin vitsit vähissä.... hitto ku oon tota puhelinta tyhjentänyt.... Mut heitäs sie jotain....8)

• BBrunetti kirjoitti:

nyt on mullakin vitsit vähissä.... hitto ku oon tota puhelinta tyhjentänyt.... Mut heitäs sie jotain....8)

irrotella kun on se känkkäränkkä mulla :/ menee kuitenkin överiks ;DD

Rupiaa salamat sinkoilemaan pian :)

Ja sitte onkii oksat puis joka oksalta :(

Noo....eiköhän tää tästä kun on hyvää seuraa :))

• Melina-76 kirjoitti:

irrotella kun on se känkkäränkkä mulla :/ menee kuitenkin överiks ;DD

Rupiaa salamat sinkoilemaan pian :)

Ja sitte onkii oksat puis joka oksalta :(

Noo....eiköhän tää tästä kun on hyvää seuraa :))

halunut.... nähdä ku ne oksat ois tippuillu puis joka oksalta....ehehee.... just..ku taas mulla hyvät jutut....=8)

• BBrunetti kirjoitti:

halunut.... nähdä ku ne oksat ois tippuillu puis joka oksalta....ehehee.... just..ku taas mulla hyvät jutut....=8)

sä et haluu nähä ;)

Tosin sillee tulis kyl vähä säpinää tännekkii :D

• Melina-76 kirjoitti:

sä et haluu nähä ;)

Tosin sillee tulis kyl vähä säpinää tännekkii :D

olisin halunut nähdä......=8)

• luke67

...tamperelainen ja turkulainen kinastelivat mis paras baari. Hesalainen sano meidän baaris joka viides olut ilmanen. Tamperelainen: Meil joka kolmas kalja ilmanen. Turkulainen: Meil simmottinen baari mis kaik kalja ilmasta ja viä valomerkin jälkeen saa rakastella datsunin takapenkillä. Itte en o kyl viä käyny, mut muija kovasti kehu.

• kiits vastineesta=8)

• Lisää lisää vitsejä :D mä haluan päästä eroon känkkäränkästä ;)

• luke67
        Melina-76 kirjoitti:

Lisää lisää vitsejä :D mä haluan päästä eroon känkkäränkästä ;)

Meni lääkäriin ja pyysi et lääkäri kattoo kun ne rakastelee. No touhusivat ja lääkäri sano hyvin se meni ja laskutti 25€
        Tää toistu muutamia kertoja, sit lääkäri kysy: mikä on homman nimi? Mies sano: Ollaan molemmat tahoillamme naimisis ja hotellihuone maksaa 70€, mökki50€. Sä laskutat 25€ ja mä saan siitä viä 12€ kelasta takas.

• luke67 kirjoitti:

Meni lääkäriin ja pyysi et lääkäri kattoo kun ne rakastelee. No touhusivat ja lääkäri sano hyvin se meni ja laskutti 25€
        Tää toistu muutamia kertoja, sit lääkäri kysy: mikä on homman nimi? Mies sano: Ollaan molemmat tahoillamme naimisis ja hotellihuone maksaa 70€, mökki50€. Sä laskutat 25€ ja mä saan siitä viä 12€ kelasta takas.

Hihiiii....

• luke67
        Melina-76 kirjoitti:

Hihiiii....

Vitsit. Hyökkäs nukkumaija salakavalasti kimppuun.Ja aamusta aikanen herätys :(

• nylkkäri

Laihialais isätä oli kuollut ja häntä oltiin laittamassa arkkuun.
      Siinä arkun äärellä sitten jätti jäähyväiset kukin vuorollaan. Miehellä oli kolme poikaa ja he olivat kaikki isälleen velkaa satasen vanhin poika ensimmäisenä laittoi 100 mk arkkuun no keskimmäinen teki samoin nuorin veljekistä tuumasi kyllä hänenkin on maksettava ja niin otti sekkivihon esiin kirjoitti kolmensaan sekin laittoi arkkuun ja otti kaksisataa takaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4750
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1324
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      87
      1315
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1091
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1036
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      251
      941
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      916
    Aihe