joku voi herätä ku olette näin hiljaa....:))))
Joo`o kyllä se syksy vaan pikku hiljaa... vettä sataa ja tuulee.... nyyh..... miks tää kesä niin lyhyt....:(
Varokaa.....
10
291
Vastaukset
..herää? ..sitäkö pelkäämme?
vois pelätä.... kuka nyt haluais että kesä loppuu....8))))... mua pelottaa että täällä huuhaalla joku vois vahingossa herätä....:))))
BBrunetti kirjoitti:
vois pelätä.... kuka nyt haluais että kesä loppuu....8))))... mua pelottaa että täällä huuhaalla joku vois vahingossa herätä....:))))
..on mun mielestä ..COOL..
BBrunetti kirjoitti:
Mä kai sit kesä ihminen....8)))))
..kesä ok.. mut sit kun monta päivää plus 25 astetta
niin meikäläinen on jo ihan poikki.. aikansa kutakin.. nyt oottelen syksyä ja sitten talvea jos vihdoin pääsis avantoon uimaan..pervokki kirjoitti:
..kesä ok.. mut sit kun monta päivää plus 25 astetta
niin meikäläinen on jo ihan poikki.. aikansa kutakin.. nyt oottelen syksyä ja sitten talvea jos vihdoin pääsis avantoon uimaan..oiski niin lämmin..... mut ei.... vettä sataa ja tuulee.....
- Lomalainen
Kuka hän ken puhuu jo syksystä? Käsittääkseni varsinaisista kesäkuukausista 1/3 kutakuinkin jäljellä. Nytkin lämmin ja kaunis auringonpaiste, saa varjoa etsiskellä. Että hyi sinua! Ei saa puhua sateesta ja tuulesta näin kesällä.
- pitelen näin lomalla
BBrunetti kirjoitti:
täällä ei aurinko paistele....:( tässä iteki lomaa vietän...
Jatkuuko (vuosi)loma pitkäänkin? Kyllä ne ilmat vielä sullenkin kuivaa. Milloin pääset taas painaan pitkää päivää? Varmaan mielenkiintoinen duuni, että aloitat taas aherruksen. Toivotan sopivaa hellettä koko kuukausi ja sitten sitä voi siirtyä etelän lämpöön pariksi viikoksi ottaan pehmeää laskua.
pitelen näin lomalla kirjoitti:
Jatkuuko (vuosi)loma pitkäänkin? Kyllä ne ilmat vielä sullenkin kuivaa. Milloin pääset taas painaan pitkää päivää? Varmaan mielenkiintoinen duuni, että aloitat taas aherruksen. Toivotan sopivaa hellettä koko kuukausi ja sitten sitä voi siirtyä etelän lämpöön pariksi viikoksi ottaan pehmeää laskua.
On hyvinkin mielenkiintoinen....joka päivä mun työssä jollain tapaa erilainen...:)))ja vastuu valtava.... Mut nyt pidän lomaa ja olen sen ansainut...:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165