Muistuuko mieleen milloin kiersit totuutta?
Minä kiersin totuutta, kun tein gradun. Tuli tehtyä vähän "vileeneitä".
milloin kiersit totuutta?
2
235
Vastaukset
- Repe Ruutikallo
Kuules Pelle. Tuli vaan mieleen tästä. Sanos ykskin kerta kun olen "tunnistanut" "väärän MNP:n"! Pakko kysyä nyt kun muuten vanhuuttani unohdan, tuolla toisaallahan väitit että olen joskus erehtynyt. Älä sano monta, sano edes yx!
Nythän sulla on päivisinkin tota aikaa. Voi tosin olla että sitä on yllättäen vielä syksylläkin. Ei kun lisuri vetämään, nuppihan sulla kyllä riittää... - Amanda*
Hyvä kamuni kysyi minulta olinko tehnyt yhden piirroksen hänen matikan vihkoonsa, kielsin asian vaikka olin hetki sitten sen tehnyt ja laitoin syyn yhen toisen luokkalaisen nörtin syyksi...en ole ylpeä, mutta ei toi ollu kovin paha...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175