tänäänkin aamulla kello 4:50, ja sitten se meno alkaa. Kuka rakastaakaan niitä pentuja, aamulla kömpiessäni kankeana petistä huutava pieni täystuho jengi kantapäilläni uhkasin myydä ne iltatorilla ukko-mustalaiselle. Aamupalan syötyään ja hiukan juostuaan alkoi uni taas maittaa, paitsi minulle.
Tämä aika on mennyt uskomatonta vauhtia. Viikonloppuna lähtee maailmaan Espanjan poika.
Seuraavalla viikolla tarmokas Justiina.
Meno hurjenee päivä päivältä. Toisaalta on ihana katsella touhuavia pentuja ja ajatella niiden olevan pian jonkun muun maailman paras koira ja toisaalta tulee tippa linssiin katsellessa tuota sisarrusten kesken olevaa riemua toinen toisistaan
Kuvia on otettu ja päiväkirjaa kirjoitettu ja uskokaa tai älkää, vaikka olen taas väsynyt, niin uuden pentueen suunnittelu alkaa taas pian. Se vasta onkin aikaa vievää puuhaa hakea sopivaa urosta. Vuosi siihen suunnitteluun menee.
Kyllä ihminen on hullu.
Viu Vuh VIUUUUU
22
2102
Vastaukset
- muista
pitää tarpeeksi väliä pennutuksilla!!!
- pitää
ainakin kuukauden ;;))))) joten älä hätäile.kai sinäkin pidät ainakin pari viikkoa.
- issu56
tämäkin taas oli? Kadepukkiko liikenteessä, vaiko muutoin vain huono päivä?
- hyvä ihminen
issu56 kirjoitti:
tämäkin taas oli? Kadepukkiko liikenteessä, vaiko muutoin vain huono päivä?
edelliset pennut vielä kotona kun jo uusia suunnitellaan, miksi? turhaa koiramäärien lisäämistä.
- koirasi
umalehtinen kirjoitti:
Korkeintaan ensi kesänä astutetaa. ja yllätys ylläts eri nartrulla.
vai astutat sinä ensi kesänä narttusi nartulla.voi hyvää päivää sun systeemejäsi.
- huomasit
koirasi kirjoitti:
vai astutat sinä ensi kesänä narttusi nartulla.voi hyvää päivää sun systeemejäsi.
että astuttaa eri nartulla ei samalla nartulla jolla astutti tämän nykysen nartun joka teki just pentuja.taitaa uma olla tosi feministi.muut kasvattajat vielä käyttää uroksi mutta ei meidän uma.
koirasi kirjoitti:
ajattelin ensin olla vastaamatta ilmiselviin ilkeilyihin ja mauttomuuksiin. Siis narttu astutetaan uroksella tai uros astuu nartun. Tulikohan nyt selväksi.
Ja vielä vastaus kysymyksiin samalle henkilölle. Pentueet tehdään pitkän tähtäimen suunnitelmilla, ei ex tempore.
Ja koirani eivät ole outoja vaan ainutlaatuisia, kuten koko rotu.- issu56
hyvä ihminen kirjoitti:
edelliset pennut vielä kotona kun jo uusia suunnitellaan, miksi? turhaa koiramäärien lisäämistä.
Niin katsos, se on pitkän tähtäimen suunnitelma, jota ei toteuteta ihan vielä huomenna, eikä mahdollisesti vielä ensi vuonnakaan! Meissä puhtaiden kasvattajissa ja seropipennuttajissa on se yksi julmetun iso ero, eli me mietitään, suunnitellaan ja tarkkaan harkitaan. Kaivellaan terveystuloksia jopa vuosienkin takaa, kun seropipennuttaja päättää kaiken extemporee! Kumpiko on mielestäsi se parempi vaihtoehto?
- Mäyris.
Itsellä on tekemistä yhdessä 8vk ikäisessä uudessa tulokkaassa. Taisi just nukahtaa.
- Taiska
8 viikkoinen mäykky ?onko pennulla eka yö
uudessa kodissa ? Mikä karvanlaatu ? - Mäyris.
Taiska kirjoitti:
8 viikkoinen mäykky ?onko pennulla eka yö
uudessa kodissa ? Mikä karvanlaatu ?siis se eilinen ja nyt kolmas ja vauhti vaan lisääntyy.karkeakarvainen pitäisi tulla nyt on vain jotain en tiedä. on siis puhdasrotunen
- Taiska
Mäyris. kirjoitti:
siis se eilinen ja nyt kolmas ja vauhti vaan lisääntyy.karkeakarvainen pitäisi tulla nyt on vain jotain en tiedä. on siis puhdasrotunen
Oliskohan vain tässä vaiheessa hyvin niukkaturkkinen ? Toivotaan että yöt teillä nukutaan ja päivällä touhutaan .Aluksi uusi koti
pientä mäykkyä ihmetyttää mutta kyllä se oma
päivä rytmi siitä pian tulee.
- tartsu
jokos on Uman lapsoset heräilly?
Jo ovat syöneet ja riehuneet eka kierroksensa ja vetävät taas unta palloon. Herätys jälleen ennen viittä aamulla, vaikka kukapa kesä aamuna nyt nukkua haluaisi, paitsi minä.
- hatamm
umalehtinen kirjoitti:
Jo ovat syöneet ja riehuneet eka kierroksensa ja vetävät taas unta palloon. Herätys jälleen ennen viittä aamulla, vaikka kukapa kesä aamuna nyt nukkua haluaisi, paitsi minä.
Kukapa nyt kesäaamuna nukkua haluaisi? Itse olin jo viideltä lenkillä koiran kanssa, niin kuin aina, ja voitte vain kuvitella kuinka hienoa on kävellä kaikessa rauhassa luonnon keskellä ja aivan yksin. Tai siis kaksin. Muita ihmisiä ei tänäänkään näkynyt ainuttakaan, ja sade oli yön aikana lakannut. Kyllä siinä mieli virkistyy ja ajatukset lentää.
hatamm kirjoitti:
Kukapa nyt kesäaamuna nukkua haluaisi? Itse olin jo viideltä lenkillä koiran kanssa, niin kuin aina, ja voitte vain kuvitella kuinka hienoa on kävellä kaikessa rauhassa luonnon keskellä ja aivan yksin. Tai siis kaksin. Muita ihmisiä ei tänäänkään näkynyt ainuttakaan, ja sade oli yön aikana lakannut. Kyllä siinä mieli virkistyy ja ajatukset lentää.
vaikka ajatuksissasi meidän akkunamme ohitse. Olisin minäkin varmasti piristynyt ja takuuvarmat aamukahvit olisin tarjonnut. Täällä ei ollu hereillä kuin minä ja ikioma vandaalilauma sekä linnut. Siinä sitä sitten nuokuin kahvikuppi nenäni alla ja mietin miksi ihmeessä on tullut ostettua sänky, mitä sillä tekee.
- hatamm
umalehtinen kirjoitti:
vaikka ajatuksissasi meidän akkunamme ohitse. Olisin minäkin varmasti piristynyt ja takuuvarmat aamukahvit olisin tarjonnut. Täällä ei ollu hereillä kuin minä ja ikioma vandaalilauma sekä linnut. Siinä sitä sitten nuokuin kahvikuppi nenäni alla ja mietin miksi ihmeessä on tullut ostettua sänky, mitä sillä tekee.
vaan ei sua sillä hetkellä näkynyt. Kahvikupista puhumattakaan.
- tartsu
umalehtinen kirjoitti:
tehtiin meilläkin aamu lenkki jo neljän jälkeen, sitten ruoka ja naamojen pesu.. ja minä takaisin nukkumaan! nyt olisi sama edessä...
paljon halipusurutistuksia siun pikku hauva vauvoille! ehkäpä meilläkin jonain päivänä nähtäisi monen pikku tassun töminää(taitaapi olla vain haave ajattelua..)
nukutaan hyvin, viimme yönä koira aloitti tarhassa kolmen aikaan ihan mahottoman metelin. Luulin jo vähintään karhun tulleen pihaan, mutta se osoittautuikin vain pieneksi siiliksi, joka oli eksynyt koira tarhaan. Hyvä ettei koira uskaltanut tehdä sille mitään, tosi hyvä metsästyskoira...
TODELLA hyvin... viimme yönä koira aloitti kolmen aikaan tarhassa ihan mahottoman metelin, luulin jo vähintään hirven tulleen pihamaalle, mutta mitä vielä pienen pieni siili oli eksynyt koiratarhaan. Onneksi meidän hieno metsästyskoira ei uskaltanut tehdä pikku kaverille mitään! joten se pääsi jatkamaan yöllistä matkaansa pikku säikyttelynsä jälkeen...
- issu56
ulkona yötä päivää?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854