Kallis pääsi hät hätinä lukiosta läpi. Sai A:n paperit, kertoi Nelosen uutiset viime lauantaina. Miten tällainen henkilö voi yrittää presidentiksi. Bjarne sössi. Selittelylle ei ole sijaa. Ovatko edes omat takana? Vai asettaako valitsijayhdistys Pekka Reinikaisen kirittämään Bjarnea! Vieläkö Forilla on hengissä?
Bjarne sössi lukiossa
16
627
Vastaukset
- Bjarne Edullinen
Mitä sitten, vaikka saikin A:n paperit?
Se Reinikainenhan on ihan hullu. - PS on populistipuolue
PS-agitaattori kirjoittelee tänne toisten arvosanoista ylistäen Soinin "L:ää"
Oikeasti Soini on saanut M:n . Soini oli itse spekuloinut, että se voisi olla nykyinen E. Joku PS-agitaattori onkin muuttanut sen nyt L:ksi
Vain PS-juntti voi tehdä näin.
On PS-juntilla jutut vähissä, jos pitää yrittää populistisoida jollain yo-arvosanalla.
Toki Bjarnen arvosana on surkea, mitäköhän kertoo. No ei se niin vakavaa ole.- Tsekkaaja
Mitä? Olenko muka puhunut jotakin Timo Soinista kirjoituksessani? Timo Soinilla kyllä oli todellakin L:n tai E:n paperit ja hän on valtiotieteen maisteri, mutta en kyllä edelleenkään muista kirjoittaneeni Soinista halaistua sanaa edellisessä viestissäni.
- rouva U
Antakee armoa. tämä ps-ag. on pahasti sen tarpeessa. tunnen hänet.
- Tsekkaaja
rouva U kirjoitti:
Antakee armoa. tämä ps-ag. on pahasti sen tarpeessa. tunnen hänet.
No, kuka olen?
- tietysti
Tsekkaaja kirjoitti:
No, kuka olen?
Bjarne Kallis, käyt vähän väliä kehumassa itseäsi saitilla.
- Tsekkaaja
tietysti kirjoitti:
Bjarne Kallis, käyt vähän väliä kehumassa itseäsi saitilla.
Oikein tsekattu. Oletkohan kadonnut veljeni? täytyis tsekata, kun ehtii.
Ne ihmiset, jotka koulutuksensa ja avujensa puolesta eivät pärjää työelämässä, tai ovat työtä vieroksuvia, heistä monet hakeutuvat politiikkaan leveämmän leivän ääreen. Missä töissä Heinäluoma olisi ylioppilaan koulutuksella? Metallikytkentöjensä ansiosta varmaan trukkikuskina teräsvarastolla.
- Pulumunen
Juuri näin. Lipeviä jätkiä on paljon politiikassa.
- ylioppilas
Pulumunen kirjoitti:
Juuri näin. Lipeviä jätkiä on paljon politiikassa.
Ja näillä palstoilla totaali luusereita, jotka eivät kelpaa edes sinne politiikkaan.
ylioppilas kirjoitti:
Ja näillä palstoilla totaali luusereita, jotka eivät kelpaa edes sinne politiikkaan.
Monet teistä ei kelpaa kumpaankaan, ei töihin, ei politiikkaan. Selitä samalla, mikä ammatti ylioppilas on?
- ...............
Ahtisaari on myös jäänyt koulussa luokalleen ja Kekkosellekin tuotti koulu vaikeuksia, joten älkää te Bjarnea haukkuko.
Olkoon Soinilla millaiset paperit vaan niin Kallis osaa paremmin asiansa ja saa minun ääneni. Eikä Bjarne kauppaopiston rehtorina voi ihan huono olla- nyfiken_
Onko Bjarnella muutakin kuin YO-paperit?
- kride...joku vaan
nyfiken_ kirjoitti:
Katso nyt vaikka ensin osoitetta http://www.eduskunta.fi/Kallis_Bjarne
ennen kuin paljastat tietämättömyytesi täällä!
Mm: ylioppilas 1964, valtiotieteen maisteri 1968, Kokkolan kauppaoppilaitoksen lehtori 1969-1989, Kokkolan kauppaoppilaitoksen rehtori 1989 alkaen, kansanedustaja 1991- ... - Bjarnen v.-64
nyfiken_ kirjoitti:
Bjarne oli aliupseerikoulukaverini. Läpeensä rehti ja reilu kaveri.
- zäppä-eemeli
Ei kannata aina menneitä murehtia. Pietarikin oli fisumies, mutta Jeesus opetti hänestä
ihmisten kalastajan.
Mannerheim lähti Venäjälle muutamaksi vuodeksi kun täällä Suomessa ei koulu sujunut. Myöhemmin silti marski teki oman osansa Suomen puolustuksessa ja ihan hyvin pärjäsi.
Kallis ei varmaan kallista lasia samaan tahtiin kuin moni muu poliitikko tekisi.
t: zäppä-eemeli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854