olen tehnyt lupauksen.... ei ikuna karaokee..... :)))niin ja viinaa ei ainakaan pariin viikkoon...:)))
Öööööö....huomenia....
23
766
Vastaukset
..sä teit sen.. hähää..
BBrunetti kirjoitti:
mitä lie eilen tehny.....:))) hitto ku väsyttäis.... mitä vattua mäki täs hereillä....8)
..huuhaalla.... odottelen tässä heartbiittii.. muuten en olis näin aikaisin hereillä..
pervokki kirjoitti:
..huuhaalla.... odottelen tässä heartbiittii.. muuten en olis näin aikaisin hereillä..
mut kyl ny en loukannu....jeeeee....:)))) ainakaan mielestäni... just meinasin kysyä ku sä et aamusta tääl.... ni mitäs sää nyt siin teet.... hereil jo...:))))))
BBrunetti kirjoitti:
mut kyl ny en loukannu....jeeeee....:)))) ainakaan mielestäni... just meinasin kysyä ku sä et aamusta tääl.... ni mitäs sää nyt siin teet.... hereil jo...:))))))
..on loistava sarja.. tuleekohan musta vanhana samanlainen kuin Grreeegraass..
pervokki kirjoitti:
..on loistava sarja.. tuleekohan musta vanhana samanlainen kuin Grreeegraass..
sitä seuranut....... miltä kanavalta se tulee moinen sarja....
- rahtari1
onko jysäri,veditkö eilen tunteella ne piisit ja mä olin tääl kyynel silmässä,viel ku ois päässy paikan päälle niin mähän oisin revenny liitoksistani
on joo..... Ja kaikki koko tirra polvistu mun eteen ku mä laulaa luikautin..... heh.... uskotko.......
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
on joo..... Ja kaikki koko tirra polvistu mun eteen ku mä laulaa luikautin..... heh.... uskotko.......
hemskutissa,mähän oisin heittäny sulle illan sousta 100euroo jos oisin vaan nähny nyt tarttee mennä lukee posti
rahtari1 kirjoitti:
hemskutissa,mähän oisin heittäny sulle illan sousta 100euroo jos oisin vaan nähny nyt tarttee mennä lukee posti
no voi hitto.... se on smoro....:)))
- Heke!
Ole kuin minä, en ole koskaan laulanut karaokea ja viinaa 2 kuukauden välein.
- luke67
... Tollasia lupailet.Iha turhia lupauksia.
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
mut ku tulee aina lupailtua...:))
Aina sunnuntai krapulas samanlaisiia lupailen. Mut jo keskiviikkona alkaa viinamato kiemurteleen ja viinaa huuteleen.
- sir-nylkynen
Sinusta tulee mieleen aina Brigitte Bardot.
- sir-nylkynen
BBrunetti kirjoitti:
miten niin......peruste.... :))))
vain BB kirjaimista.
- nylkkäri
BBrunetti kirjoitti:
vai niin....:))))
likaista ajatusta sinusta vain kirjaimet BB.
Voisivat ne olla Boris Beccer tai Björn Borg,mutta ne ei kuvaa sinua - Kuka sitten?
nylkkäri kirjoitti:
Voisivat ne olla Boris Beccer tai Björn Borg,mutta ne ei kuvaa sinuaEi kai vaan sitten se ranskalainen seksypommi?Vaikkakaan sehän ei ollu brunette,vaan tekodlondi.
nylkkäri kirjoitti:
Voisivat ne olla Boris Beccer tai Björn Borg,mutta ne ei kuvaa sinuanyt kovinkaan merkitystä...Sulle saa tulla vaikka mitä BB:tä mieleen.....Koska olen Minna näin oikeasti en BB.........:))))
- sir-nylkynen
Kuka sitten? kirjoitti:
Ei kai vaan sitten se ranskalainen seksypommi?Vaikkakaan sehän ei ollu brunette,vaan tekodlondi.
on kaikelaiset pommit vieraita,sanan seksi olen joskus kuullut
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391659En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 7991
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7921- 71836