Aidon lehmän..... tässä puoskarin kanssa eilen yöllä jouduimme asiaa pohtimaan.... ette usko kumminkaan ..... baarissa istui valtava lehmä...:)))
Mistä tunnistaa....
11
472
Vastaukset
- ihan varma
että et vaan kattonukki peilistä itteäs?
- tunnistaja
on nykyisin keltaiset numeroläpyskät korvissaan.
- tunnistaja
BBrunetti kirjoitti:
koska tämä lehmä valtava sellainen ei ole ku feikki vaan....:))
koska harvemmin aito lehmä baarissa istuskelee
Brune tänään vattumaisella päällä ja siihen syy se valtava feikkilehmä.... antakee anteeks....
tuputuu kirjoitti:
kuppi kahvia ja syö pari tuoretta sänpylää niin kyllä se maailma paremmaksi muuttuu.
alkaa taas kirkastua.....:)))
..puhut lemmuista..
- Brunet..ejk...
sit meen..... tai en ku on pitkä juttu... sanotaan näin että tää ei mun paras päivä.....
- onko tää
..vain jonkun sisäpiirin samaa typerää kirjoittelua? Siltä todella tuntuu, insider- tyyli vain voimassa näköjään, v..un pa...at!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa421986En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81201
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929