Ennemmin pidin paljon Within Temptationista ja ostin levynkin. Nyt olen kuitenkin kyllästynyt siihen, ja kuuntelen ihan erilaista musiikkia. Myös kahdelle kaverilleni on käynyt näin. Onko teille käynyt näin? :((
Kyllästyin!
6
1030
Vastaukset
- :((
Mielestäni Within Temptationiin kyllästyy helposti.
- :((
On kumma, että täällä on tällekkin bändille oma palsta. Esim. Good Charlotelle ei ole omaa palstaa, ja se on monien mielestä todella hyvä bändi.. Kumma juttu. :/
- katja
no tottakai huonoon musiikkiin kyllästyy. ei ole yllätys että within temptationiin..
- WT-fani
katja kirjoitti:
no tottakai huonoon musiikkiin kyllästyy. ei ole yllätys että within temptationiin..
Mä en ymmärrä miten joku voi kyllästyä/ei tykkää niin hyvästä bändistä!!! Tietysti mielipide-kysymys, mutta silti...
- ???
Aika outoa. En itse ole mikään kyseisen bändin fani, mutta ainakaan itse en ole ikinä kyllästynyt yhdenkään bändin/artistin musaan, josta olen alkanut diggailla.
Kyse onkin siitä, että kuuntelee kaikenlaista musiikkia, eikä koko ajan jatkuvalla syötöllä VAIN JA AINOASTAAN samaa bändiä/artistia =)
(jos ihmettelette, että hillunko täällä netissä näin myöhään, niin en hillu suomessa, vaan täällä australiassa, missä aika onkin vähän eri, että...no joo, kuitenki) 8)- Makuasia
No sehän on tietysti makuasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696