Kuinka monta levyä ne on tehny? mä oon ymmärtäny et kaks...mut en tiä...????????
yks, kaks vai kuink mont?
5
398
Vastaukset
- johanna
???
- Mina-chan
kolme levyä ja yhden minilevyn.
- youandme
3 levyä ja 1 minilevyn!!!! kenellä enter levy????
itse jouduin hankkimaan sen musiikki kullakselta et ne tilaa sen jostai ulkomailta!! - Jorma55v
youandme kirjoitti:
3 levyä ja 1 minilevyn!!!! kenellä enter levy????
itse jouduin hankkimaan sen musiikki kullakselta et ne tilaa sen jostai ulkomailta!!Kaksi vanhinta "tuntematonta suurelle yleisölle" on Enter ja The Dance mcd noita on oikeasti hankala saada alkuperäisenä nykyään.. Itse ostin ne v 97 Silloin ei kyseisenlaisia bändejä anttiloissa näkynyt, ja Helsingissäkin lähinnä Spine möi kyseistä musiikkia
- ...
Jorma55v kirjoitti:
Kaksi vanhinta "tuntematonta suurelle yleisölle" on Enter ja The Dance mcd noita on oikeasti hankala saada alkuperäisenä nykyään.. Itse ostin ne v 97 Silloin ei kyseisenlaisia bändejä anttiloissa näkynyt, ja Helsingissäkin lähinnä Spine möi kyseistä musiikkia
Onko vähän köyhää...vaan niin vähän levyjä..ja ei se kuiteskaa mikään kauhee uus bändi oo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696