Kuinka pitkä on naru?
Kuinka syvä on reikä?
Mihin sanat joutuvat, kun ne pyyhitään pois?
Minne laihduttajan paino menee?
Minne valkoinen väri menee, kun lumi sulaa?
Jos voileipä putoaa aina voipuoli alaspäin ja kissa aina jaloilleen, niin mitä tapahtuu, kun voileipä sidotaan kissan selkään ja tiputetaan kissa?
Tyhmiä kysymyksiä
5
4577
Vastaukset
- asdf
kissa ja voileipä puotoavat kyljelleen...valkoinen väri katoaa taivaalle...laihduttajan paino menee viemäriin...sanat jäävät pyyhekumiin...työnnä sinne kurkku...naru on sopivan pitkä tai liian lyhyt...
- Erkko
Minkä väriseksi smurffi muuttuu, kun sitä kuristaa?
Pikaliima tarttuu mihin tahansa ja todella nopeasti, miksi se ei tartu liimatuubiin?
Jos mikään ei tartu tefloniin, niin kuinka se saadaan kiinni paistinpannuun?- celcius15
Kokeilemalla sen näkee
Pikaliima reagoi ilman kanssa, ja tuubin sisäpinnoite on käsitelty jollain aineella
Valurautapannuun tarttuu kaikki, kananmunasta tefloniin - älypää
celcius15 kirjoitti:
Kokeilemalla sen näkee
Pikaliima reagoi ilman kanssa, ja tuubin sisäpinnoite on käsitelty jollain aineella
Valurautapannuun tarttuu kaikki, kananmunasta tefloniinsaa tyhmän vastauksen
- Miee
Purkissa ei ole riittävästi happea, jotta liima kovettuisi. Jätä purkki auki, niin kyllä se liima vähitellen kovettuu purkkiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023494
- 623147
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342654- 802443
- 852418
- 962096
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686