laivalle mukaan

olen taas tekemsässä sen mitä pidän eli tuki tuntematomia laivaan ja menoksi jonnekekin joksikin aikaa ja katsotaan mitä tuleman pitää.
Mutta nyt 9,08 on sellainen tilanne että paikoja on jäljellä siksi ajtelin tarjoita teille minun cahti tuttuni loppuja paikoja ota nopeasti yhteyttä koska matka pitäisi maksaa hyvin pian minunkin tallink yhtiölle

40 eurosta ylös päin on hyttejen hinta ja 50 paikaa on varattu hih .
ja noin 20 paikaa on jo viety eli muutman paikkao lisi viellä tarjolla. ikää sinulla pitää olla 21(muutamalle 18 vuotiaalekin on sovittu että huoltaja löytyy omasta ryhmästä.) ja omistaa passin. no oma on viellä hakusessa.
maksu minulle pitäisi tulla 5 .8 koska kuukauta aiksemin pitää maksaa matka laiva yhtiölle.
ja ilmoitaa keitä on tulossa mukaan. nimi ja syntymä aika.
4 hengen hytti on henkilö 40 e
2 hengen hytti on 67 euroa henkilö
ikkuna hytti ulos kahdelle on 76 e henkilö
sen lisäksi voi varata ruoka paketin joka ei sisällä ruoka juomien hintaa . eli ne pitää viel siten maksaa erikseen.
tallikin laivalla lähtö ja maissa ollan siten se sunnutai aamu eli lähtö helsingistä on 18 eli satamaan pitää tulla jo kello 16.30 ja palataan takaisin helsinkiin kello 15.45

7

2729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maksun pitää tulla mahdolisiman pian koska minun laskuni tallikille eräntyy ihan pian. siis tuo 5.8 ei pidä paikanssa.

• karhumuori@suomi24.fi

• Anne7777

Luin tota ilmutusta kolme kerta, silti en ymmärä sanakaan. Koska se matka tapahtuu ja miksi ne liput täytyy sun kauta varataa, kun Tallinki matkoille saa jokainen itse osta liput ja paljon halvemalla?? Mitä tässä matkassa on erikoista?? Näytää siltä, ettei oo kyllä paljon kiinostuneita.

• karhumuori/nallis

kyllä matkaan on kiinostusta ollut mutta viesti on tuleet yksityisesti.
        laivalle saapi tulla han itsekeenkin mutta olen vienyt ennenkin ryhmämatkoja tällä tavalla .
        ja ihan ok kaikki mennyt.
        matkaan on siis varattu 30 paikaa josta on jo puolet varattu.

jos olet kiinostunut lähetemään mukaan niin ota yhteytä karhumuori@suomi24.fi niin kerron lisää.
        t nallis

• siis laiva on lähtö 01.10- 02-10
      mukana on jo porukaa mutta lisää mahtuu.

• fffffkkkfffff

Aika sekava viesti...siis olisiko syytä pikkasen opetella oikeinkirjoitusta ja selkeyttä.... siis matka on välillä Hki-Tallinna, ja tää selvii vasta viimeisellä rivillä.Aika kallis reissu, suoraan tilaamalla saa paljon halvemmalla.

• kaikki ei osaa kirjoitaa oikein vaikka ken ties haluaisinkin.=0)
        niin matkan hintaa en ole itse valinut ja ylimäärstä siinä ei ole.
        todellakin helsinki tallina on matkan väli .
        ja jos haluat tilaa matka ja tule mukaan toimimaan meidän porukan kanssa.
        jos laivassa on meinaan tilaa aika täysi näytää olevan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      55
      7187
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      714
      3343
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      144
      1630
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      260
      1481
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1230
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe