muuten vaan olette kovin hiljaisia.....:)..
Sitten vinkki... Älkää ikinä liittykö mihkään sellaiseen kuntosaliin missä edellytetään jäsenyyttä..huh huh... erosin maaliskuussa ja nyt vasta saivat jotain aikaseks toki palauttavat tililleni rahat jotka ovat nyhtäneet.... Mut piti ihan uhkailemaan ruveta.... aaaaaaaaargh......:)))))
nukutteko vai.....
14
613
Vastaukset
- AROSUSI-09
että ikänäni liittysin mihinkään kuntosaliin:D
liityin mut opin nyt että ovat omituisia huijareita.... Mut onneks rahat takaisin.... Karmeen huudon kanssa..... jestas...:)))
- AROSUSI-09
BBrunetti kirjoitti:
liityin mut opin nyt että ovat omituisia huijareita.... Mut onneks rahat takaisin.... Karmeen huudon kanssa..... jestas...:)))
välillä noiden kuntosali,sun muihin klubeihin kuulumisen vaikeuksista...että sama meno täällä.ohhoh...onneks liikkua voi ilman kuulumista yhtään mihinkään.ja ny loppuu kirjastoaika.moi taas.
AROSUSI-09 kirjoitti:
välillä noiden kuntosali,sun muihin klubeihin kuulumisen vaikeuksista...että sama meno täällä.ohhoh...onneks liikkua voi ilman kuulumista yhtään mihinkään.ja ny loppuu kirjastoaika.moi taas.
rallaa.....:))
- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
Suomessa,liikunta mitä harrastetaan sisätiloissa EI ole todellakaan tarpeellista. Siinä on Aina bisnes ja siintä joutuu maksamaan.
Meillä on ilmasto joka on kuin luotu liikuntaan, henkilölle joka tahtoo pitää itsestään huolta.
Jos ajattelet kovia pakkasia,... niin liiku rauhallisemmin, sillä niitä on kuin helteitä n. 2-3 viikoa vuodessa.
Ei muuta kuin hyvää jatkoa liikunnan harrastamiselle:=)) perskuti kirjoitti:
Suomessa,liikunta mitä harrastetaan sisätiloissa EI ole todellakaan tarpeellista. Siinä on Aina bisnes ja siintä joutuu maksamaan.
Meillä on ilmasto joka on kuin luotu liikuntaan, henkilölle joka tahtoo pitää itsestään huolta.
Jos ajattelet kovia pakkasia,... niin liiku rauhallisemmin, sillä niitä on kuin helteitä n. 2-3 viikoa vuodessa.
Ei muuta kuin hyvää jatkoa liikunnan harrastamiselle:=))kuntosaleja enään kaipailla.... :)))) nyt on kivat ilmat todella harrastaa liikuntaa ulkonakin...:))))
- Japanipeewo
mut enköhän mie kohta herää...
- XNeitiX
Pitää töitäki välillä tehdä eikä töissä notkuta netissä vaikka aikaaki olis..
Se on mun motto.. =)
Joo ei kannata maksaa ku kertamaksu kerrallansa.. ;D- XNeitiX
BBrunetti kirjoitti:
onkin ihan hyvä motto...:))
Mä taidan noi salit täst lähin kaukaa kiertää...:)Kiinteyttää ja voihan siel maksaa kertamaksuilla..
Älä nyt yhen klubin takia ala inhoon kaikkia saleja.. ;) XNeitiX kirjoitti:
Kiinteyttää ja voihan siel maksaa kertamaksuilla..
Älä nyt yhen klubin takia ala inhoon kaikkia saleja.. ;)ilmaiseks kuntoilla ku meen ulos lenkille.... ja pyykkilauta mahaa mulle enään tuskin ikinä tulee... mulla on kyl rusinat tuol mahas....heh....:))))
- XNeitiX
BBrunetti kirjoitti:
ilmaiseks kuntoilla ku meen ulos lenkille.... ja pyykkilauta mahaa mulle enään tuskin ikinä tulee... mulla on kyl rusinat tuol mahas....heh....:))))
karsee homma, ei tuu hetkes..
Ei kyl maar täst on lähettävä liikkeel ettei väsy tuu päällensä..
Tää oli viuhahdus.. ;) XNeitiX kirjoitti:
karsee homma, ei tuu hetkes..
Ei kyl maar täst on lähettävä liikkeel ettei väsy tuu päällensä..
Tää oli viuhahdus.. ;)hei.....:)))))
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450