Marilyn Monroe sanoi, että olisi ansainnut Oskarin orgasmien näyttelemisellä.
Marilyn näytteli ja teeskenteli orgasmeja
43
2375
Vastaukset
- miekin
Tottakai minäkin näyttelijänä teeskentelisin saavani orgasmin.
Epäilen muidenkin näyttelijöiden tekevän samaa.
Ei kai ne aina ihan oikeasti ole yhdynnässä, näyttelevät vaan. - vaimo
olen näytellyt orkkuja, haluaisin myös Oskarin..
- sunmaid
Siis oot noin kauan näytellyt orkkuja! ja vaimoimmeinen oot. Oot kyllä tehnyt siitä jo taidetta..;)))
- vaimo
sunmaid kirjoitti:
Siis oot noin kauan näytellyt orkkuja! ja vaimoimmeinen oot. Oot kyllä tehnyt siitä jo taidetta..;)))
siksi haluaisinkin nyt Oskarin roolistani !
vaimo kirjoitti:
sun miehes tuosta oskarista sanois?? :)
- vaimo
mii-su kirjoitti:
sun miehes tuosta oskarista sanois?? :)
yllättyisi !! Eikä varmaankaan positiivisesti..
vaimo kirjoitti:
yllättyisi !! Eikä varmaankaan positiivisesti..
olisi hänelle mitenkään imartelevaa!!:)
- bluepoem
vaimo kirjoitti:
.... tyhmyydestä jaeta... 10- vuotta itse- ja kumppanin petosta.. Tienasitko yhtäpaljon kuin hollywoodin tähdet ;)
Aika sika homaa sun petipuuhat. - Loistava.polku
Mulla ei tulis kyllä mieleenkään.
- karkoski
..sotkeutuis kehenkään niin kylmään ja kieroon frigidiin, joka ei tee asian eteen muuta kuin teeskentelee tyytyväistä... tuon kun menin sanomaan, niin niinhän siinä tietysti seuraavaks käy...;))))
- vaimo
karkoski kirjoitti:
..sotkeutuis kehenkään niin kylmään ja kieroon frigidiin, joka ei tee asian eteen muuta kuin teeskentelee tyytyväistä... tuon kun menin sanomaan, niin niinhän siinä tietysti seuraavaks käy...;))))
tuntisit minut, huomaisit etten ole kylmä. Enkä kiero. Sellaista miestä ei vain taida olla olemassakaan joka osaisi tyydyttää minut.
- vaimo
Loistava.polku kirjoitti:
Mulla ei tulis kyllä mieleenkään.
loukata miestäni. Enkä voi kertoa hänelle totuuttakaan.
- pirre
vaimo kirjoitti:
tuntisit minut, huomaisit etten ole kylmä. Enkä kiero. Sellaista miestä ei vain taida olla olemassakaan joka osaisi tyydyttää minut.
Oikeassa olet "vaimo" siinä ettet voi kertoa miehellesi totuutta. Jos on 10 vuotta näytellyt ja mies saa tietää, niin sitä ei voi mies sulattaa millään.. tietää vaikeuksia jos kerrot totuuden. Eikö teidän sänkyelämään voisi jotenkin löytää vaihtelua? Monet naiset saavat helpommin esim. suuseksillä ja muulla hyväilyllä...
- ollikolli-63
pirre kirjoitti:
Oikeassa olet "vaimo" siinä ettet voi kertoa miehellesi totuutta. Jos on 10 vuotta näytellyt ja mies saa tietää, niin sitä ei voi mies sulattaa millään.. tietää vaikeuksia jos kerrot totuuden. Eikö teidän sänkyelämään voisi jotenkin löytää vaihtelua? Monet naiset saavat helpommin esim. suuseksillä ja muulla hyväilyllä...
Kaikkea olen melkein nähnyt mut hämmästykseni oli kerran suuri huomatessani erään ihmisen saavan ajatuksen voimalla keskellä päivää ilman mitään näkyvää edes auttavaa tekijää/vempelettä :))
- Pirre
ollikolli-63 kirjoitti:
Kaikkea olen melkein nähnyt mut hämmästykseni oli kerran suuri huomatessani erään ihmisen saavan ajatuksen voimalla keskellä päivää ilman mitään näkyvää edes auttavaa tekijää/vempelettä :))
No se on sitä vilkasta mielikuvitusta.:))
Mitä muuten teit itse silloin..;) - vaimo
ollikolli-63 kirjoitti:
se oli mahdollista ? Mites näit,kurkitko salaa ??
- ollikolli-63
Pirre kirjoitti:
No se on sitä vilkasta mielikuvitusta.:))
Mitä muuten teit itse silloin..;)Ja hän tajusi minun huomanneen..
Ei siinä sen enempää ollut.. - Pirre
ollikolli-63 kirjoitti:
Ja hän tajusi minun huomanneen..
Ei siinä sen enempää ollut..Älä ole turhan vaatimaton..:)
- Loistava.polku
vaimo kirjoitti:
loukata miestäni. Enkä voi kertoa hänelle totuuttakaan.
Mutta eihän se miehen vika ole. Tai siis eikö kyse ole lähinnä yhteisestä jutusta? Että molemmat tietää mitä toinen haluaa ja mistä pitää? Ja myös toteuttaa toisen toiveet?
Tai jos sulla on joku ihan oma ongelma, ei kai sekään miehen syytä ole tai loukkaantumisen aihe.
No ei kai asia oikeastaan mulle kuulu. - Marilyn sanoi
psykiatrinsa Ralf Greensonin äänittämällä salaisella nauhalla ansainneensa vähintäinkin Oskarin sillä, miten hyvin hän on näytellyt orgasmeja koko aikuisikänsä ajan. Los Angeles Times kirjoitti tästä.
- AnneliLahti
Saavansa ,,,
tekee itselleen
huom. vain itselleen
karhun,,||,,Palveluksen.
(*.*)- kuitenkin
teeskenteli, teeskenteli..............
pitäisi näytellä?
Rakastelu ei saisi olla niin orgasmilähtöinen suoritus, vaan siitä hommasta pitäisi nauttia ihan oikeasti ilman orgasmiakin.
Suhteen täytyy tuolloin olla vaan aika lujalla pohjalla, ei yhdenillan juttu.
Joskus on paljon lähempänä kumppaniaan ko.aktissa ilman orgasmia kuin sen kanssa...
En nyt mikään orgasmin vastustajakaan ole..päinvastoin..:)))))laittoi mietityttämään,milloin Tuo Iltalehti on mahtanut ko.Marilyniä on haastatella.
Vai onko perimätietoa tai aivan 'jotain muuta'.
Jos kyse on "siitä" Marilynistä,niin hänhän on saattanut harhauttaa jutullaan suurta yleisöä,niinkuin plondiuskin oli lumetta.)
.)paremminkin media haluaa vielä hänellä ansaita rahaa,niinkuin eläessään sen ajan hyväksikäyttäjät.
Jotenkin olen noiden iltapäivälehtien suhteen melko skeptinen.
Jos niissä olisi edes jotain huumoria juttujen matkassa,sen vielä ymmärtäisin,mutta raflaavilla lööpeillä myydään yleensä,ja lähinnä;ei mitään.- Iltalehti 8.8.
joutuneensa elämään, joka oli pelkkää esitystä alusta loppuun, hän ei jaksanut sitä lopulta.
Iltalehti 8.8. kirjoitti:
joutuneensa elämään, joka oli pelkkää esitystä alusta loppuun, hän ei jaksanut sitä lopulta.
olen skeptinen ja olisin taipuvainen uskomaan oletuksena,että eiköhän tämäkin asia olisi jo vuosikymmeniä aiemmin julkaistu ja olisi ns.kaikkien tiedossa.
Paljon tehdään traamaa tarkoituksella saada pyöritettyä sellaista "teatteria,joka on nimeltään,Sampo"ja motiivina takoa rahaa ja mieluumin paljon rahaa.- !!!!!!!!!!!!
emw34 kirjoitti:
olen skeptinen ja olisin taipuvainen uskomaan oletuksena,että eiköhän tämäkin asia olisi jo vuosikymmeniä aiemmin julkaistu ja olisi ns.kaikkien tiedossa.
Paljon tehdään traamaa tarkoituksella saada pyöritettyä sellaista "teatteria,joka on nimeltään,Sampo"ja motiivina takoa rahaa ja mieluumin paljon rahaa.Omituinen äijä.
!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Omituinen äijä.
motiivini siitä,että olen niin (skeptinen)epäuskoinen meidän kahden iltapäivälehden joidenkin viikkolehtien "motiiveihin"tuoda erilaisia paljastuksia/totuuksia ei kovinkaan syvällisesti,vaan toimittajien työ siellä on usein ns,tyhjäntoimittamista, jos mikä.
jk.En kai sentään missään vaiheessa ole Marilynin sanoja siteerannut saati väännellyt,se on kyllä aivan virheellinen tulkinta kirjoituksestani.
Mitä hiusten väriin,nimeen ym.tulee nehän ovat olleet aivan yleisesti "tiedettyjä"asioita hänen persoonastaan,ja ovat jotain muuta,kuin se,miten häntä on markkinoitu elokuvan/lehdistön kautta.- AnneliLahti
Iltalehti 8.8. kirjoitti:
olemaan se mikä hänen kuviteltiin olevan,
Hän palveli loppuun asti kiltisti sitä mielikuvaa, jonka "joku" joskus hänestä loi
pääsemättä koskaan "marilynistä" eroon.
kerran marilyn, aina märilyn.
SeksiBisneksen alkujuuret ja millä hinnalla. - vielä kerran
AnneliLahti kirjoitti:
olemaan se mikä hänen kuviteltiin olevan,
Hän palveli loppuun asti kiltisti sitä mielikuvaa, jonka "joku" joskus hänestä loi
pääsemättä koskaan "marilynistä" eroon.
kerran marilyn, aina märilyn.
SeksiBisneksen alkujuuret ja millä hinnalla.Marilynin esiin sitten , kun hän olisi kuollut.
Elokuvan maailma, --- mitä se on tehnyt meille? - sinkku55
emw34 kirjoitti:
Paljon tehdään traamaa tarkoituksella saada pyöritettyä sellaista "teatteria,joka on nimeltään,Sampo"ja motiivina takoa rahaa ja mieluumin paljon rahaa.Eiks miehet muka huomaa että nainen teeskentelee orgasmia;))Eipä tulisi mieleenkään teeskennellä,sehän on miehen pettämistä:))
Just kaverin kanssa puhuin samaisesta asiasta ja kaveri sanoi että kyllähän sen huomaa jos nainen teeskentelee.No tietenkin näyttelijät osaa näytellä... - sen aina
sinkku55 kirjoitti:
Eiks miehet muka huomaa että nainen teeskentelee orgasmia;))Eipä tulisi mieleenkään teeskennellä,sehän on miehen pettämistä:))
Just kaverin kanssa puhuin samaisesta asiasta ja kaveri sanoi että kyllähän sen huomaa jos nainen teeskentelee.No tietenkin näyttelijät osaa näytellä...osais erottaa. Naiset käyttäytyy niin erilailla siinä tilanteessa; joku vikisee, toinen huutaa, kolmas on kuin koomassa....
Miehen orgasmista ei juurikaan puhuta. Sen verran voin kertoa että se on eri asia kuin pelkkä siemensyöksy. - sinkku55
sen aina kirjoitti:
osais erottaa. Naiset käyttäytyy niin erilailla siinä tilanteessa; joku vikisee, toinen huutaa, kolmas on kuin koomassa....
Miehen orgasmista ei juurikaan puhuta. Sen verran voin kertoa että se on eri asia kuin pelkkä siemensyöksy.Jotkut naiset itkee mieli hyvästä;))
Oletko sitä kuullut...
Mut kyllähän miehetkin vikisee ja huutaa;))
Niin olen kuullut ton ennekin,että miehen orgasmi on muutakin kuin siemensyöksy;)) sinkku55 kirjoitti:
Eiks miehet muka huomaa että nainen teeskentelee orgasmia;))Eipä tulisi mieleenkään teeskennellä,sehän on miehen pettämistä:))
Just kaverin kanssa puhuin samaisesta asiasta ja kaveri sanoi että kyllähän sen huomaa jos nainen teeskentelee.No tietenkin näyttelijät osaa näytellä...niin pitkä aika, että olen jäävi esittämään niistä omakohtaisia faktoja.
Omalta kohdalta voin kyllä sanoa,että teeskentely ei ole tarpeen.Tällä en tarkoita,että vaimo saisi aina orgasmin,vaan usein on niin,että esim.ulkoiset olosuhteet,muut perheenjäsenet,jomman kumman väsymys yms.asiat tekevät 'tarpeettomaksi' edetä orgasmiin asti,vaan silloin pelkkä läheisyys riittää tai vaikka siitä seuraaava vaihe,vaikkapa'määrättyyn'vaiheeseen viety esileikki tai 'intiimi' nukkuminen aivan iholla.
(Ja kaikki mahdollinen mitä tilanne antaa myöten).Joskus pelkät sanoin annetut 'ärsykkeet'tuovat mukavasti vauhtia antamaan mielikuville siivet, ym,ym.
Niinkuin elämä tuo päiviin miljoonia variaatioita,samoin ainakin meillä on sukupuolikontaktien suhteen.
Olemme sopeutujia ja etsimme sellaisen tavan ja asteen joka on molemmille käy ja hyväksymme sen.
ps.Ensi viikko tuo taas uuden tilanteen,kotimme on meidän "aikuisten"valtakuntana ainakin kaikki arkipäivät ja yöt,joten "katsotaan,sanoi t......
Se ehkä on tällaisen ns.norm.vakituisen parisuhteen hyöty,että mitään pitkiä 'kuivia' jaksoja osapuolten ei tarvitse kestää.
Vaarana saattaa toisaalta olla,että ainakin sellaisessa taloudessa,missä ei ole muuta perhettä lyömässä,"kapuloita rattaisiin",tulee rakasteluista ykstoikkoisia rutiineja,mikä varmasti pitkän päälle puuduttaa suhteen.
Kaikilla on tiensä ja omat visiot,miten on "viisasta toimia" ja tämä oli vain yksi tapaus.- N2005
sinkku55 kirjoitti:
Jotkut naiset itkee mieli hyvästä;))
Oletko sitä kuullut...
Mut kyllähän miehetkin vikisee ja huutaa;))
Niin olen kuullut ton ennekin,että miehen orgasmi on muutakin kuin siemensyöksy;))Ja mieheni pelästyi kovasti ja kysyi:"Kulta, mitä , - koskiko sinuun?" - Selitin, että se oli vain niin ihanaa...{voi, mitä muistoja tulee tässä kerrottua!}
- Eeva-sisko
vielä kerran kirjoitti:
Marilynin esiin sitten , kun hän olisi kuollut.
Elokuvan maailma, --- mitä se on tehnyt meille?ei oikeastaan nykyään luo seksisymboolejaedes Amerikassa. Seksisymboolit ovat malleja, missejä, tai laulajia nykyään.
Suomalaisen elokuvan 'tähtiä' ovat melko vaatimattoman näköinen Kaurismäki - filmien "kestotähti", sekä moni muukin, joka ei seksisymbooliksi mielestäni kelpaisi.
Marilyn Monroe (Norma Jane Baker) oli tuote, jonka Hollywod loi. Ruskeatukkaisesta tavallisen näköisestä amerikkalaistytöstä muokattiin ulkonaisesti kokonaan erilainen persoona.
Glamouria..aikansa... ja hämäräperäinen lopu elämälle. Mielestäni erittäin säälittävää.
Muuten sellaista kroppaa harvemmin nykyään näkee kuin Marilynillä. Minulla on...lähes:) - sinkku55
emw34 kirjoitti:
niin pitkä aika, että olen jäävi esittämään niistä omakohtaisia faktoja.
Omalta kohdalta voin kyllä sanoa,että teeskentely ei ole tarpeen.Tällä en tarkoita,että vaimo saisi aina orgasmin,vaan usein on niin,että esim.ulkoiset olosuhteet,muut perheenjäsenet,jomman kumman väsymys yms.asiat tekevät 'tarpeettomaksi' edetä orgasmiin asti,vaan silloin pelkkä läheisyys riittää tai vaikka siitä seuraaava vaihe,vaikkapa'määrättyyn'vaiheeseen viety esileikki tai 'intiimi' nukkuminen aivan iholla.
(Ja kaikki mahdollinen mitä tilanne antaa myöten).Joskus pelkät sanoin annetut 'ärsykkeet'tuovat mukavasti vauhtia antamaan mielikuville siivet, ym,ym.
Niinkuin elämä tuo päiviin miljoonia variaatioita,samoin ainakin meillä on sukupuolikontaktien suhteen.
Olemme sopeutujia ja etsimme sellaisen tavan ja asteen joka on molemmille käy ja hyväksymme sen.
ps.Ensi viikko tuo taas uuden tilanteen,kotimme on meidän "aikuisten"valtakuntana ainakin kaikki arkipäivät ja yöt,joten "katsotaan,sanoi t......
Se ehkä on tällaisen ns.norm.vakituisen parisuhteen hyöty,että mitään pitkiä 'kuivia' jaksoja osapuolten ei tarvitse kestää.
Vaarana saattaa toisaalta olla,että ainakin sellaisessa taloudessa,missä ei ole muuta perhettä lyömässä,"kapuloita rattaisiin",tulee rakasteluista ykstoikkoisia rutiineja,mikä varmasti pitkän päälle puuduttaa suhteen.
Kaikilla on tiensä ja omat visiot,miten on "viisasta toimia" ja tämä oli vain yksi tapaus.Sulla taitaa olla sitä romantiikkaa;)))
Niin se on totta että läheisyys kanssa tekee mieli hyvää kumpaisellekin vain alastomat vartalot toisiinsa kietoutuneena.
Silloin kun jää kaksistaan,eikä kukaan häiritse täytyy ottaa uusia haasteita vastaan ja keksiä kaikenlaista uutta mitä ei ole ennen kokeillut:))))Hauskoja hetkiä sinulle ja kumppanille;))Kaveri käski näin kirjoittaa:))) - Mirri
vielä kerran kirjoitti:
Marilynin esiin sitten , kun hän olisi kuollut.
Elokuvan maailma, --- mitä se on tehnyt meille?Naiset eivät enää ole saaneet olla omia itsejään, vaan kihartaa ja leikellä, silikonoida ja kulkea navat paljaina----
Ei aina ole niin herkkua olla olemassa---
EHKÄ miehilläkin näin, en tiedä, kun en ole mies. - eeva-sisko
N2005 kirjoitti:
Ja mieheni pelästyi kovasti ja kysyi:"Kulta, mitä , - koskiko sinuun?" - Selitin, että se oli vain niin ihanaa...{voi, mitä muistoja tulee tässä kerrottua!}
tehdä hulluksi.
Itsekin olen itkenyt , nauranut riemusta , tai ollut aivan mykistynyt.
Parempaa unilääkettä ei muuten ole.
Ohoijaa! Pitääpä tästä mennä katsoman joko tuo avomies olis herännyt päivänokosiltaan:))) - N2005
eeva-sisko kirjoitti:
tehdä hulluksi.
Itsekin olen itkenyt , nauranut riemusta , tai ollut aivan mykistynyt.
Parempaa unilääkettä ei muuten ole.
Ohoijaa! Pitääpä tästä mennä katsoman joko tuo avomies olis herännyt päivänokosiltaan:)))Ei ollenkaan surullista, eikä se ilmennyt muuten kuin kyynelien vuolaana valumisena, ja se oli jotain valtavan voimakasta, syvää hyvää oloa, sellaista ei unohda...Sielua oli kosketettu täydellisesti...
- eeva-sisko
N2005 kirjoitti:
Ei ollenkaan surullista, eikä se ilmennyt muuten kuin kyynelien vuolaana valumisena, ja se oli jotain valtavan voimakasta, syvää hyvää oloa, sellaista ei unohda...Sielua oli kosketettu täydellisesti...
olen itsekin ja sanoisin sitä jonkinlaiseksi fyysis/sielulliseksi riisuutumiseksi ja antautumiseksi.
Samalla avuttomuuden, mutta myöskin voiman tunnoksi. Avuttomuudeksi rakastamani miehen tahtoon täydellisesti taipuneena ja voimana saadessani kaikki hänestä ..häneltä. Lämmön ja hellyyden, rajun, lähes eläimellisen aktin jälkeen.
- nahkansa!
Minulla meni 17 vuotta saman äijän kanssa. Kun alkuun nuorena morsiona yritin ehdottaa, että jos vaikka vähän himmeää valaistusta, suuseksiä ja seksikkäitä alusvaatteita meidänkin makkariin, niin ensin mies alkoi itkeen: et oo tyytyväinen häneen!
Myöhemmin tuli totaalinen kylmyys, aggressiivisuus. Sitten meni vieraisiin, usein. Koska syy oli minun - olinhan frigidi kun en saanut peiton alla pimeässä parin kolmen työnnön ansiolla!
Sattuu vieläkin kun muistelee. Sattuu ihan saatanasti se jatkuva loukkaamiseni!
Onneksi se lähti lopulta ja olen tavannut rennompia miehiä.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564890Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891374
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1351165Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965