MM-kisoissa ei paljoa suomalaisten puolesta jännättävää ole.
Tunnustaako kukaan katsovansa jotain miesten/naisten lajia melkeinpä vain, koska niissä on iloa silmälle ;)
Miesten/naisten juoksut esim. 100-400 m.
Valitettavasti
9
815
Vastaukset
katson 10-ottelua ihan tän suomalaisen komistuksen takia.on niin söötti ja kiltin näkönen....
- sunmaid
Pahus kun on tullut huonosti seurattua kisoja. Just nuo pikamatkat on mieleeni... silmänruokaa ja persoonallisia tyyppejä. Maurice Greene ja sen kieli... hih, tässähän voisi jo kuvitella vaikka mitä..;)
- keskiyonkehraaja
Ainakin noi pikamatkat. On niissä senverran silmäniloa...
"Normaali" elämässä ei enää kehtaa tämänikäisenä ketään niin pitkään tuijottaa.
Justin Gatlin, nam nam.. noista kisoista saa niin naiset kuin miehetkin.
Ainakin noitten pituushyppääjänaisten takapuolet ovat olleet pitkään filmauksen kohteina.
Itsekkin kyllä syyllistyn tirkistelyyn, noissa ihonmyötäisissä haalareissahan miehiltä näkyvät kaikki paikat.Sen pitäisi olla pakollinen asu kaikkiin lajeihin..:)))))))- sinkku55
kun olen hullu penkkiurheilija:))
Nytkin televisio on tossa auki,kun seuraan samalla kun tätä kirjoitan:)))
Onhan siellä silmän ruokaa varsinkin miehissä:)))) - mirham
sinkku55 kirjoitti:
kun olen hullu penkkiurheilija:))
Nytkin televisio on tossa auki,kun seuraan samalla kun tätä kirjoitan:)))
Onhan siellä silmän ruokaa varsinkin miehissä:))))on ihan ok....mutta miesten keihäänheitto ei sekään ole hassumpaa....:))
..on joissain lajeissa aika 'anteliaita'.
Ei jää miesten trikoissa paljoa arvailujen varaan ;)
Kiva kuulla, että muutama muukin on huomioinut saman, ja katsoo mielellään, jos sopivasti tv:n ääreen osuu.
Katsoishan sitä itse urheiluakin, jos vois olla enemmän hengessä mukana.
Koskahan muuten naiset juoksee/hyppää stringeissä, on jo nyt niin pieniä alaosia, että miten mahtavat päällä pysyä.- ggnojoP
Varsinkin naisten venäläinen 400m aitojen haukka
on oikea ilmestys, nami.
:D
Kauneimpia olivat kuitenkin(karsiutuivat) naisten
200 m Jamaikan Stoddard ja Unkarin ***-haenz tai
jotain. Myönnän, että silloin en kannustanut
erän voittajaa. :*- Sani
Hei sinä rohkea uros ;))
Olihan kiva saada yksi miehinen näkökulmakin!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917