tömpsis.....:))) kuis hurisee..... :))
keksikää jotai huuhaata hauskaa... kertokaa vaikka vitsejä...... Täääääää ilma niin masentava että....:)))
Tillin tallin....
9
510
Vastaukset
- miukuli22
Tieteellinen mato-testi:
4 matoa laitetaan neljään eri purkkiin. Ensimmäisessä mato on viinassa, toisessa mato on tupakansavussa, kolmannessa mato on siemen-nesteessä, neljännessä mato on mullassa. Seuraavan päivän tulokset: Mato viinassa, kuollut. Mato tupakansavussa, kuollut. Mato siemen-nesteessä, kuollut. Mato mullassa, elossa. Mitä opimme tästä? NIIN KAUAN KUN JUOT, POLTAT JA HARRASTAT SEKSIÄ, SINULLA EI OLE MATOJA.... - Sydän.Ystävä
helvatu kun otin päikkärit...nyt ei meinaa selvitä millään ;)))
Että tillin tallin vaan ;)))olen yleensä silloin tillin tallin tönttö ku päikkäreitä herään... hmm ja yleensä aikas äkäisel tuulel...:))
- perusluonne
BBrunetti kirjoitti:
olen yleensä silloin tillin tallin tönttö ku päikkäreitä herään... hmm ja yleensä aikas äkäisel tuulel...:))
miksi näin
perusluonne kirjoitti:
miksi näin
äkäinen.... ehen ei ole mun perusluonne jos sitä tarkoitit.... :)
- ja vastauksistasi
BBrunetti kirjoitti:
saa sellaisen kuvan jos et ole itse huomannut
ja vastauksistasi kirjoitti:
saa sellaisen kuvan jos et ole itse huomannut
vihainen...Eli korjataan tämä virhe... silloin kun voin ja saan nukkua päikkärit voin olla vihainen ku ampiainen kun herään...Noin korjattu on...:)))
- tasaisen äkäinen
BBrunetti kirjoitti:
Nainen, aivan kuin jatkuvassa puutteessa?
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706