tömpsis.....:))) kuis hurisee..... :))
keksikää jotai huuhaata hauskaa... kertokaa vaikka vitsejä...... Täääääää ilma niin masentava että....:)))
Tillin tallin....
9
508
Vastaukset
- miukuli22
Tieteellinen mato-testi:
4 matoa laitetaan neljään eri purkkiin. Ensimmäisessä mato on viinassa, toisessa mato on tupakansavussa, kolmannessa mato on siemen-nesteessä, neljännessä mato on mullassa. Seuraavan päivän tulokset: Mato viinassa, kuollut. Mato tupakansavussa, kuollut. Mato siemen-nesteessä, kuollut. Mato mullassa, elossa. Mitä opimme tästä? NIIN KAUAN KUN JUOT, POLTAT JA HARRASTAT SEKSIÄ, SINULLA EI OLE MATOJA.... - Sydän.Ystävä
helvatu kun otin päikkärit...nyt ei meinaa selvitä millään ;)))
Että tillin tallin vaan ;)))olen yleensä silloin tillin tallin tönttö ku päikkäreitä herään... hmm ja yleensä aikas äkäisel tuulel...:))
- perusluonne
BBrunetti kirjoitti:
olen yleensä silloin tillin tallin tönttö ku päikkäreitä herään... hmm ja yleensä aikas äkäisel tuulel...:))
miksi näin
perusluonne kirjoitti:
miksi näin
äkäinen.... ehen ei ole mun perusluonne jos sitä tarkoitit.... :)
- ja vastauksistasi
BBrunetti kirjoitti:
saa sellaisen kuvan jos et ole itse huomannut
ja vastauksistasi kirjoitti:
saa sellaisen kuvan jos et ole itse huomannut
vihainen...Eli korjataan tämä virhe... silloin kun voin ja saan nukkua päikkärit voin olla vihainen ku ampiainen kun herään...Noin korjattu on...:)))
- tasaisen äkäinen
BBrunetti kirjoitti:
Nainen, aivan kuin jatkuvassa puutteessa?
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532159En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101474
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681327- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 811002
- 20969