Chillaan välkkärillä...", sanoo Pikku-G ja heiluttaa käsillään westsidekäsimerkkejä. Pistää suorastaan v?tuttamaan kun useat mainstream artistit jaksavat ylistää Pikku-Geetä nuoren ikänsä ansiosta, mutta esimerkiksi aivan eri tasolla bustaava Semantix, joka on 14 ei saa minkäänlaista tunnustusta uskomattomasta työstä mitä on tehnyt. PikkuGeen läpät ovat luultavasti hänen pikkusiskonsa kirjottamia tai sitten levy-yhtiö on määrännyt Geen kirjoittamaan tuollaista ala-asteläppää koska Geen kohderyhmäksi on kaavailtu 10-14 vuotiaita tyttöjä.
arvostelu
hhc
2
327
Vastaukset
- --.--
PikkuG:llä ei ole pikku-siskoa. Ja kuka tämä ''Semantix'' on? EN oo kuullukkaan koko tyypistä. Nuoren ikänsä? Se on kyllä jo 18.. Ajokorttikin löytyy. MIETI VÄHÄN, ENNEN KUN KIRJOTAT TÄNNE JOTAIN MIKÄ EI OO TOTTA. Siinä sulle miettimisen aihetta.
- -----
mistä näitä spedejä löytyy? jotka haluavat päteä, vaikka omat hommat kusee. miettisiköt itse, ennen kuin avaa sen ruman suusi? Btw, mielipiteesi ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450