Sua onnitella tahdon.....
ONNEA.... ONNEA.....
paras kamu kera halin....:)))))))))
Parhaista parhain.....
8
296
Vastaukset
- Rristiverinen
köötös köötös badi.. mut mun synttärit on tosin vasta lokakuussa...
- Rrist...
BBrunetti kirjoitti:
parhaista parhain... :))
tietäisitpä vain..:>
- Passiivi-Pate
Vaikka olenkin varma, ettei halisi ollut tarkoitettu minulle niin kiitos silti :)
Ja minäkin tahdon onnitella kaveriasi, kuka ikinä hän sitten lieneekään.
Onnea vaan ihan hillittömästi. Ja nyt kun pääsin alkuun niin haluaisin onnitella myös sykemittarini korjannutta heppua, R-kioskin myyjää sievästä hymystä, Ilta-Sanomia sääennustuksista, naapuria siitä ettei ole juhlinut moneen yöhön, postinkantajaa siitä että tuo postin oikeaan laatikkoon vaikkei siinä ole nimeäni, kissaa joka mourusi pari päivää sitten pihallani, mersukuskia siitä rikkinäisen pakoputkensa korjaamisesta, puhelintani toimivasta värinäytöstä ja kaikkia niitä ihmisiä jotka osallistuvat Da Capo-suklaapatukoiden tekoon.
Lisäksi haluan kiittää Nilsiän kaupunginjohtajaa jostakin hyvästä jutusta, jonka hän varmasti on tehnyt (joskus), Suomen Lontoon suurlähettilästä Jaakko Laajavaa onnistuneesta pukuvalinnasta sekä kaikkia niitä ihmisiä, jotka tuntevat tarvetta tulla onnitelluiksi.
Tulivatkohan tuossa kaikki? Ja tietysti onnittelen myös tämän viestiketjun aloittajaa, BBrunetti:a :D Kiitos kiitos :)
Tuossa pienet nokoset otin ja nyt pitäis ruveta täytekakkua täyttelemään jotta kerkiää maustumaan huomiseksi :) eilen jo pyöräytin kuivakakun :)
Kai sinäkin tänne huomena itsesi kaakulle kampeat ;D (ja paras olis ilmestyä) ;D
Mun kyllä tekis mieli mennä tänää ravintolaan :) mut miten käy siinätapauksessa huomisen kakunkoristelun :/ olishan se kivempi mennä tänää oikeana syndepäivänä :)
Hmmm....pitää vielä mietiskellä ........... :/sankari esiin....
Meinasin ihan sulle ehdottaa et oisko menty...mut mut... ku ei oo vp vkl.... Mut onnea kamu... oot paras....!:)))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286