Moi! Kertokaa mistä löydän tietoa Dublinin vuokra-asunnoista. OOn hakemassa töihin sinne ja tarvitsen tietoja, mistä lähtee liikkeelle!!
Antakaa neuvoja!!
4
604
Vastaukset
- Dublin 4ever
Heippa,
kokeile www.daft.ie. Sielta oon itelleni loytany kaks kamppaa. Ja sielta loytyy valitystoimistojen tietoja jonne voit ottaa yhteyden suoraan.- Pian Dubliniin
Ottaakos noi välitys firmat paljon, jos ettivät asunnon?
- Dublin 4ever
Pian Dubliniin kirjoitti:
Ottaakos noi välitys firmat paljon, jos ettivät asunnon?
heippa,
ei ota sulta. Vuokraisanta maksaa komissiot.
Yleensa sulla pitaa olla yhen kuukauden vuokra depositiks ja yhen kuukauden vuokra etukateen. Ei muita kuluja.
- teme
Kannattaa varautua myös siihen että Irlannissa on aika vähän yksiöitä, ja nekin mitä on maksavat hunajaa.
Ihmiset asuvatkin korkeiden vuokrien takia usein soluissa, eli jakavat kämpän tuttujen tai ennalta tuntemattomien kanssa. Tällaisista kämpistä ilmoitellaan mm. yliopistojen ilmoitustauluilla ja lehdissä (esim. Evening Herald)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625