vastatkaa tähän!

mie

ootteko koskaan textailleet esim.toisen miehen kanssa vaikka olis poikaystävä?siis pitääkö tähän nyt sitten jokin tehtäväkin kertoo?no tehkää näin:menkää yöllä ulos ja kurkkimaan naapurin makkarin ikkunoista..

12

926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmä

joo olenhan minä joskus noin tehnyt..kivaa on ollut ja poikaystäväni ei vieläkään tiiä tosta..jooo kokeillaan tota tehtävää,olis varmaan kivaa nähdä naapurin alastomana..ja paskat mä sitä haluaisin..

• kesätyttö

Juu..kyllä se vaan on mullekkin tuttua...tälläkin hetkellä tekstailen kahden miehen kanssa...mies ei tiedä kummastakaan..ja hyvä niin...

• oona

kyllä sitä aina välillä tuleee tekstailtua erilaisten miesten kanssa viatonta flirttiä minkä kerkee:) mutta mieheni tietää että minulla on näitä pieniä paheita ja hän myös tietää että en häntä pettäisi mutta kuitenkin on hauska välilläpitää kunnon flirttiä jokun toisen kuin sen oman kanssa . kun on jonun toisen kanssa flirttiä niin oman miehen kanssa sängyssäkin sujuu paremmin ja muutenkin:)

• Mitsuda

En todellakaan ole. Uskollinen ja luotettava kun olen. Kun seurustelen, niin ei vieraat miehet vois vähempää kiinnostaa!

• Cesilja

En, koska en ole koskaan seurustellut.

• nolona ;(

juu juu myönnettävä on!
      3 miehen kanssa sähköpostia vaihtelen ja yhen miehen kaa txt viestejä!

• Sukka

mistä oot?

• mie

juu.kiitos..onneksi on jotakin muitakin kuin minä..:)ja se tehtävä on aivan perseestä,en itsekään tekisi sitaä,siinä ei oo mitään järkee..

• Maisa

poikaystävää ei oo ollu näihin päiviin saakka, joten en ole voinut yhtäaikaa tekstailla vieraiden miesten kanssa....sitä on tosin joskus kokeiltu

• butter(fly)?

oon textaillu toisen miehen (jätkän)kaa vaikka on ollu
      jätkäfrendi...hyii mua...:)

• tyttö

en ole.se tehtävä...... kun mä menin ne nainen ja mies olivat rakastelemasssa.

• sarah

Olen mies valtaisessa koulussa joten tekstailen melkein joka päivä muidenkin miespuolisten kuin poikaystäväni kanssa. On myös tultu tekstailtuu entisten poikaystävieni sekä ihastusten kanssa mut mitenkään vakavammalle asteelle ei onnex ole mennyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe