Kertokaapa kokeeneet rotan omistajat voiko nappisilmille antaa kissanruokaa tai/ja koiranruokaa? Entäpä pesun jälkeinen hännän rasvaus, mikä rasva on oikeaa laatuaan.
Ruokinta ja pesu
5
723
Vastaukset
Kissan ruoka ei käy rotille, se sisältää liikaa proteiinia.Raksun pari voi varmasti joskus antaa makupalana, mutta ei missään nimessä ihan ruokana. Koiranraksuja monet syöttää rotille, mutta niissäkin on useimmissa niin paljon proteiinia että pitää olla tarkkana mitä antaa. En suosittele koiranruokaakaan. Kyllä rottien oma siemenseos on parasta.
Rotan häntää kannattaa rasvata myös ennen pesua muutamana päivänä, lika irtoaa silloin paremmin. Rasvaukseen käytän hajustamatonta perusvoidetta, apteekista olen ostanut, merkkejähän on monia.- Anonyymi
Voiko kissan märkä ruokaa syöttämään vähän rotalle?
- ....
Hännän rasvaukseen käy myös ihan tavallinen ruokaöljy tai esim.helosan niminen perusvoide(antiseptinen voide) estää myös tulehdusbakteerien leviämistä.
- Omppu-04
Meillä rotat saa siemenseoksen ja tuoreruoan lisäksi koiran raksuja kohtuudella, ja joskus, harvoin koiran/kissan ruokaa vähän..
- jemppulainen
Meillä rotat syö rotalle tarkotettua siemenseosta. Sekaan kyllä lisään muutaman pedigree koiranpapanan... Toki koiranruokaa voi syöttää kunhan se ei sisällä liikaa proteiinia tai väriaineita. Kissan ruokaa itse en ole syöttänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667