Timpurien piti asentaa valkolakattu kattopaneeli pontista naulattuna. naulojen piti siis jäädä jotakuinkin piiloon. Nyt kuitenkin ammuttu varsinaisen paneeliosan ja pontin rajaan, jolloin naulat jäävät selkeästi näkymään. Saako niitä mitenkään "meikattua" piiloon, pitääkö purra hamasta vai ryhtyä riitelemään?
naulat kurkkivat
3
1804
Vastaukset
- eikä mistään
piilosta, ne jää näkyviin joka tapauksssa, me ammuttiin suoraan panelin päältä naula pyssyllä ja näkyville jäi vain pieni, millinen reikä.
Jos timpuri olisi ampunut enemmän reunaan niin pontti olisi mennyt rikki. Juuri siitä rajakohdasta amuttuna panelit vielä kestää.
Parasta olisi olla kattoon katsomatta ja laittaa ne halokeenit alaspäin niin ihmiset ei näe kattoa kattoa. - naulat
Jos on ammuttu esim. viimeistelynaulaimella, oikeilla säädöillä, näkyvissä on vain pieni naulan "kolo". Sen ei pitäisi kyllä häiritä...
Kyllähän jollakin paneelin värisellä puukitillä voi koettaa meikata, jos häiritsee. Lopputulos saattaa olla vielä huonompi. Ja aika monta reikää saat peitellä, jos neliöitä on paljon.
Minä laitan paneelit yleensä siten, että naula tulee urospontin ja paneelin pinnan kulmasta, siitä pontin tasossa olevasta "sisäkulmasta".
Sinne naula jää nätisti piiloon. Pitää vain olla tietynlainen naulain, jonka kärki menee mukavasti oikeaan paikkaan. - Nimetön
Minä asensin valkolakatut kattolistat naulapyssyllä. Nauloista jäi pienet mustat kolot näkyviin. Sipaisin naulanreikiin pakkelia, ja enää ei metrin päästä huomaa naulanreikiä. Kattopaneelissa on paljon isompi työ, mutta eiköhän se muutamassa tunnissa mene. Kokeile ensin yhteen paneeliin, miltä näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670