Aikainen lintu madon löytää. Illan virkku, aamun torkku, se tapa..jne. Onko tuttua? Jaa, että on. No mikäs siinä on, että ei sitten noudateta? Mitä häh? Minä kun olen tehoyhteiskunnan tuote, niin en nuku 5-6 tuntia enempää, vaikka mikä olisi.
Silloin, kun olin nuori ja komea, koisasin yhtä soittoa 12-15 tuntia mennen tullen. Nyt kun olen enää nuorekas ja vielä komeampi, niin pehkuissa tulee oltua joskus vain 4 tuntia. Kyllähän sitä mieli tekisi pitempäänkin, mutta kun ei edes väkisin onnistu.
Liekö yhteiskunnan odotukset menneet minulla läpi liiankin hyvin? Täytyypä alkaa kapinoimaan vastaan, ja kuten lupailin, lauantaina otan Nykäsen etunojat ettei vanha taito ruostu, ja takuuvarmasti makoilen pitempään. Se täytyy myöntää, että on aika turhauttavaa tässä leikkiä jotain Väinö Linnaa, kun huuhaa-kansa vielä samaan aikaan katselee silmäluomien läpi itse tuottamiaan ihmeellisiä filmejä. Mutta tietoisuus siitä, että kyllä Te joskus heräätte, kannustaa aina vain uljaampiin suorituksiin tässä elämän taistossa, jospa saisi edes joskus kehuja, ettei alvariinsa tarvitse itse kehua itseään.
YLÖS SÄNKYPERUNAT!
7
383
Vastaukset
- tähän
viestiin
- Interaktio
Tutkimuksieni mukaan 99,7% suomalaisista viettää elämänsä heräämättä kertaakaan.
Ja mitä muuhun tulee, sormesi osuvat näppäimistöön järjestyksessä, joka on saanut vasemman suupieleni jo useammankin kerran suuntautumaan kohti vasenta silmää.- IitaLinta
ettei tuu kramppia silmääs, saattais haittaa tähtäilyä
- jakahvi
Kyllä täälä hereillä ollaan on vaan sitä muutakin tekemistä kun leikkiä VäinöLinnaa ruutun ääress. Kavinjapuuron lisäksi on tehtävä eväät. Katsottava perään että kaikki on oikein ja että lähtötapahtuu ajallaan.
- yksitypy
olis saanut... vielä nukkua.
Mitä se Kankkunen täällä aamuyöstä jo melkein romaanin jaksanut kirjoittaa......
En minäkään nukkunut sen enempää, kun kolmelta heräsin ja aloin lukemaan kirjaa. Sitten pari tuntia nukahdin näin aamupuoleen.
Vaikka Kyllä aimo meidän varhaisessa keski-iässäkin olleidenkin pitäis nukkua n.6-7 tuntia yössä että jaksaa painaa...pitkää päivää :=)))) - welhotar53
valvella klo 6.00.
- Sydän.Ystävä
semmoinen sänkyperuna on ;DDDDD
en minä ainakaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496605Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6642815Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931210- 841205
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891110
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 228875