Ei Nykäsen etunojia, näin on !

Kun se meni taas sänkypiehtaroimiseksi, niin piti ponkaista pystyyn katsomaan, mitä maata järisyttävää huuhaa-kansalle on tapahtunut? Viesteistä päätellen, ei ole ainakaan henkinen tylsyys saanut yliotetta.
Olen pohdiskellut syvällisesti sitä kossupullon juomista Nykäsen etunojien tekoon. Taidan muuttaa mieleni.
Kun kuitenkin pirteänä ihmisenä aina herään klo 3-5, niin ei se oikein inspiroivaa muistikuvieni mukaan ole, jos samaan aikaan herää eipirteänä hirveässä kankkusessa, vaikka ainahan minä Kankkusessa olen, kun henki vielä pihisee.
Naapurin emäntä laskujeni mukaan muuttaa mieltään samasta asiasta n. 12-15 kertaa/vrk. niin kai minäkin miesihmisenä tasa-arvon nimeen voin sen tehdä?
Olen kyllä naisilla havainnut siinä "jos kuitenkin"-pelissä salaliittopiirteitä. Jatkuvasti muutetaan mieltä, soudetaan ja huovataan samassa asiassa, niin ukko jossain vaiheessa hämääntyy, ja on niin ulalla, ettei tiedä mistä puhutaan, niin päästäkseen henkisestä peukaloruuvista tokaisee; TEE NYT AIVAN NIIN KUIN HALUAT!
Kun sitten myöhemmin pihaan ilmestyy uutta sohvaa kantavia miehiä, joita se ukko tuijottaa ikkunasta mitään tajuamatta kuin ufoja, emäntä sanoo; ASIAHAN SOVITTIIN, ETKÖ MUISTA? Ukko alkaa mutisemaan jotain käsittämätöntä, ja menee autotalliin, ettei tule taas jotain uutta asiaa neuvoteltavaksi n.12-15 kertaa.
Kyllä naiset osaa! Minä kanssa muutan mieltäni.

2

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahtari1

käy siel jakiksen bumessa vetää kunnon kännit ja pane naapurit uuteen uskoon

• IitaLinta

Se on naisten luonnollinen yksinoikeus toi mielensä muuttaminen. Siinä kun, synnytys ja imetys. Maailmassa on kuule, Aippa, paaljon asioita joiden kanssa on vaan elettävä. -Yksi sellainen on että kun vanha sohva on aikansa eläny, se pitää vaihataa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6635
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      668
      2842
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      93
      1220
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1215
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1089
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      232