onko kellään tietoa daria-sarjan musiikista? vaikka mitä bändejä siinä on kuultu toki, mut non kaikki ollu hyviä(enkä tiedä loppumusiikin esittäneitä bändejä ollenkaan:). MTV:n sivuilta yritin etsiä vaan en löytänyt... eli mittenkä orkestereitten soitantoa on darian lopputekstien aikaan kuultu?
entä edesmenneen freaks&geek-sarjan tunnarin esittäjä?
KIITOS!:)
tv-sarjojen musiikit
mipse
3
143
Vastaukset
- Peikko
Mä luulin aina, että Daria tuli/tulee ykköseltä, mutta saatan sekottaa sen johonkin toiseen...
- janis
se freaks & geeks sarjan tunnarin laulaa:half cocked ...Monesti sen löytää nimellä shrek ...
Mutta jos dariasta joku todella tietää jotain niin olisin myös kiinnostunut!
*virn* - Mystik Spiral
Darian musiikit on thenyt bändi nimeltä Splendora.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657