varastin osaston lääke kaapistta viinaa
nyt istun komerossa ja ryyppään
mahtavat bileet menossa komerossa
kippis....
varastin viinaa
9
351
Vastaukset
- mikä komero ?
Eikös siellä komerossa ole ahdasta ? Olisi
parempi juoda laillista juomaa ja väljemmässä
paikassa?- potilas
on tehtävä juopottelut salaa
kippis - kovasti
potilas kirjoitti:
on tehtävä juopottelut salaa
kippiskolistele siellä,ettet herätä koko osastoa.
- potilas
kovasti kirjoitti:
kolistele siellä,ettet herätä koko osastoa.
en kolista
"potilas oksentaa komerossa"
kippis haisee vaan ,kyllä se tästä....... - ei...
potilas kirjoitti:
en kolista
"potilas oksentaa komerossa"
kippis haisee vaan ,kyllä se tästä.......pidä edes ovea auki,mahtaa siellä sulla komerossa olla hyvät hm tuoksut.Olisko viisainta siirtyä sänkyyn sieltä.Olet sitten reippaana aamiaispöydässä.
- potilas
ei... kirjoitti:
pidä edes ovea auki,mahtaa siellä sulla komerossa olla hyvät hm tuoksut.Olisko viisainta siirtyä sänkyyn sieltä.Olet sitten reippaana aamiaispöydässä.
mä yritän juopotella aamuu asti komerossa
mitähän psykiatrit sanovat aamu läkityksessä huomenna kom olen "heikko"
ha ha ha
kippis.... - sulle
potilas kirjoitti:
mä yritän juopotella aamuu asti komerossa
mitähän psykiatrit sanovat aamu läkityksessä huomenna kom olen "heikko"
ha ha ha
kippis....nuijanukutuksen ja saat viettää vielä päivänkin siellä komerossa.Vieläköhän naurattaa?
Onko se komero, missä bileitä pidätte, sellainen pyöreä ja nurkaton? Onko ne kaverit siellä bileissä n. 70 cm pitkiä ja kaikenvärisiä, ja onko Sinulla paitaa päälle laittaessa kädet sotkeentuneet niihin hihoihin niin, että nyt kädet ei liiku mihinkään?
Jos saan tarkennuksia kun olet saanut kädet vapaaksi, niin voin arvioida pippaloitanne tarkemmin.- Hesperian puiston Kreivitär
Sinua P af Grann! Komerot ovat palvelijoiden
siivousvälineitä varten, kyllähän sinä sen tiedät.
Shampanjaa nautitaan yleisimmin salongissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927