¸.·´¯`·.¸>

LonesomeMan

Nälkä yllättää näin yöllä, olispa paistettuja silakoita tai muikkuja....

13

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voisi

olla perunoita.Kevyt yöpala.

• LonesomeMan

Unohdin kai siks kun perunaa onkin, pitänee kai paistaa kananmunia siihen, onneks niitä löytyy!

• LonesomeMan

Juuh! Perunoita olikin, ei tarvinnut kun paistaa ja lisätä muutama kananmuna niin pärjää aamukahviin asti =)

• kippari1

tiedä mitä tässä pitäs olla et saisi nukuttua yönsä kunolla ei ole kivaa makaa tähän aikaan sänkyssä läppäri sylissä:=(

• LonesomeMan

Niinpä. Hiljaista on että minäkin näin kolme varttia myöhemmin huomasin tulla moikkaamaan. Että huomenta sullekin! Viime yö meni valvoessa ja niin taitaa mennä tämäkin.

• LonesomeMan

unohdin, mites sun vointis? Sen verran mitä oon seurannu niin sulla on ollu joku leikkaus, tai jotain häikkää... vointeja sulle!!!

• kippari1
        LonesomeMan kirjoitti:

unohdin, mites sun vointis? Sen verran mitä oon seurannu niin sulla on ollu joku leikkaus, tai jotain häikkää... vointeja sulle!!!

toi vatsa tempuilee ja se ei anna enää edes nukkua kun muutaman tunnin ja siksi sitä keikuu yötkin jo hereillä.No kohta pääsen taas tutkimuksiin jos saisivat selville missä se vika on ja saisi äijän kuntoon onhan tässä kesä mennyt jo ketuille sen takia;=)

• rahtari1
        kippari1 kirjoitti:

toi vatsa tempuilee ja se ei anna enää edes nukkua kun muutaman tunnin ja siksi sitä keikuu yötkin jo hereillä.No kohta pääsen taas tutkimuksiin jos saisivat selville missä se vika on ja saisi äijän kuntoon onhan tässä kesä mennyt jo ketuille sen takia;=)

eiks olo oo yhtään kohentunu?mä putosin eilen perävaunusta puugenkät jalassa imatralla ja kävin sitoo nilkan ja nyt viikko sairaslomaa

• kippari1
        rahtari1 kirjoitti:

eiks olo oo yhtään kohentunu?mä putosin eilen perävaunusta puugenkät jalassa imatralla ja kävin sitoo nilkan ja nyt viikko sairaslomaa

rahtari;=)
        No ei ole oikien kondis parempi oikeistaan huonompi,mut kohta pääsen malmille tutkimuksiin ja toivon et nyt lopulta löytyy vika joka aiheuttaa nää perkuleen kovat kivut vatsassa ja selässä.Aijaa sä putosit kärrystä alas huhuh no hyvä ettei pahemmin käynnyt ja ne puukengät on aika vaaralliset kun joutuu kiipeilee lavalla ja kuormien päälle;=)

• Onko tullut liikaa luettua omega-rasvahapoista ja kolesterolista, kun suomalaisen miehen perusvihannes, makkarankyrsä ei kelpaa? Kaloissahan on raskasmetalleja, ja niitä kun syö, etenkin pubin jälkeen, niin olo on lyijynraskas, että ei meinaa pystyyn päästä.

• LonesomeMan

makkaraa. Täydennystä jääkaappiin haettava kaupasta tänään niin kaippa sitä makkarankyrsäkin sieltä eksyy ostoskoriin!!

• valkoinen-sulka

Ootteko yöt päivät koneella?

• BelleN

persikoita, luumuja, ananasta :D

sellaista vois esim. rasvattoman jogurtin kanssa
      yöllä nam n@m n@m

mustikoita, vadelmia jne.jne. :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe