ostaa pullon Larsen konjakkia viikonlopuksi ja nauttia hyvästä konjakista. Kun osaa nauttia kohtuudella niin ei tarvitse valittaa alkoholin haittavaikutuksista, kuten täällä näyttää olevan tapana :)
Taidanpa
10
795
Vastaukset
- Kahvittelija
Nauti pois. Täällä tosiaankin pyörii paljon ihmisiä, jotka eivät kohtuukäyttöön pysty. Meillä on sellainen sairaus - sinulla ilmeisesti ei. Ole onnellinen siitä. Ehkä sinä sairastat jotain muuta. "Napoleonkompleksia" kenties, kun olet konjakin ystävä ja ylimielisyyteen taipuvainen?
- Konjakkikahvittelija
Heti kun kertoo osaavansa ottaa kohtuudella niin kateelliset absolutistit tai muusta syystä raittiit hyökkäävät niskaan... ihan kuin olisivat kateellisia? Eikai sentään?
Minä vain osaan ottaa alkoholia rauhllisesti ja olen siitä ylpeä :)
Kai minulla sitten on krooninen "Napoleonkompleksi" jos niin sanot :D
Ja minä otan kuppia viikonloppuna sen kunniaksi, että Sinä osaat ottaa. AA-väen tulisi syventyä yhteen opinkappaleeseen ajatukseltaan, että itseään ei pidä ottaa kovin vakavasti. Se hampaiden kiristely ja tänäänolenselvä-pulina kuuluu tänne asti.
Kaikenlaisia haukkuja otan vastaan, sillä se mikä ei tapa, se vahvistaa. Kiitos.- Hennesyyhyttaa
Minulla on kaapissa kauan saastelty Hennesy XO puteli - pitaisko nyt viikonloppuna hyvan aterian jalkeen kahvin kanssa korkata? Vai saastanko johonkin juhlaan ja avaan nyt Remy Martin VSOP:n?
- Konjakkikahvittelija
tai tee kuten minä ja hae Alkosta laadukasta ja täyteläistä Larsen konjakkia. 10 vuotta tammitynnyrissä tekee konjakille ihmeitä ja sen kyllä huomaa :)
- suututtanut
sheriffin kunnolla!
Veikkaan, että kohta tämä viestiketju katoaa...- konjakkikahvittelija
Viestissäni ei ollut mitään sopimatonta tai herjaavaa. Viesti sisälsi vain toteamuksen siitä, mitä aion tehdä viikonloppuna. Mainostaahan sheriffi itsekin raittiuttaan melkein joka viestissään, joten sanoinpahan vain, että otan konjakkia. Jos viesti poistetaan, niin tulkitsen sen puolueelliseksi teoksi ja ilmoitan ylläpidolle.
Mitään syytä poistaa tätä
ketjua, ei alkoholissa ole
mitään vikaa, minulle se ei
vain sovi koska olen sairastunut alkoholismi
nimiseen sairauteen.
- sAAmari
yleensä brandyyn, makuaistini ei ole niin kehittynyt että olisin erottanut konjakki- ja brandylajeja toisistaan. Brandya sai sopivan kokoisissa litteissä pulloissa, jotka kulkivat huomaamatta käsilaukun sisäpuolen sivutaskussa, eikä siihen tarvinnut lantrinkia, joten se oli ihanteellinen juoma salajuopotteluun. Jos olin esim. menossa suoraan töistä jonkun kanssa syömään tms niin brandylla pystyi hyvin pohjustamaan jo työpaikan vessassa. Tosin hampaidenpesua ja pastilleja se aina vaati. Myös lentokentän vessassa tuli nautiskeltua brandya.
Aika monta litraa sitä(kin) piti kaiken kaikkiaan juoda ennen kuin tajusin ettei se(kään) sovi minulle.
Nauti sinä kaikessa rauhassa konjakistasi, se ei ole minulta pois, jaoinpa vain omia kokemuksiani kun kerran aiheesta keskustelua halusit herättää. - Elmo
Olet hyvä ja onnistunut ihminen. Olet konjakkisi ansainnut. Osaat nauttia ilman haittavaikutuksia, joten osta kaksi Larsenin pulloa, niin ei tarvitse käydä niin usein.
Minä olen kurja juoppo, jolla on esiintynyt alkoholin haittavaikutuksia. Olen juopotellut yli kahden vuosikymmenen ajan päivittin.
Olemme murtolukuja. Minun nimittäjäni on vakio, sinun kasvava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134